O da kim?

109 24 32
                                    

John sonunda odasından çıktığında, Mary'yi sandalyenin yanında makarna gibi görünen iki tabakla yemek masasında otururken buldu. Mary ona ve ona baktı ve gülümsedi.

M : "John! Pekala, bu hızlıydı..." dedi

ayağa kalkarak. John karşılık olarak gülümsedi ve ona tekrar oturmasını işaret etti. Sonra karşısına oturdu. Bir süre yemeğe baktı ve tekrar ona baktı.

J : "Biliyorsun, tüm bunları yapmak zorunda değildin... Sadece seni tekrar gördüğüme sevindim." diye mırıldandı.

Mary gülümsedi ve biraz makarna aldı.

M : "Bence bütün bunları yapmak zorundaydım. Ve beni tekrar gördüğüne sevindiğini biliyorum.

//Sherlock'un bakış açısı

Sherlock, John'un dairesine koştu. Bir pencere bulana kadar evin yan tarafına yürüdü. Son derece dikkatli olması gerekiyordu, bu yüzden pencerenin yanında durdu ve içeriyi görebilmek için yavaşça yana doğru eğildi. John'un evindeki tüm mobilyaları görebiliyordu ve koridorun ilerisinde, John yüzünde geniş bir gülümsemeyle masasında oturmuş bir şeyler yiyordu. Ayrıca biriyle konuşuyor gibiydi.

Sherlock biraz daha eğildi ve John'un karşısında oturan, yine gülümseyen kısa sarı saçlı genç bir kadın gördü.

S : "O kim?"

Yine de Sherlock. Bu kadın her kimse, John'u gülümsetiyordu. Aslında gülümse. Sherlock'un iki yıldır John'da görmediği türden bir gülümseme! Sherlock üzüntüyle içini çekti. John sonunda yoluna devam mı etmişti? Bu iyi bir haberdi... ama aynı zamanda kötüydü. İyiydi çünkü John artık acı çekmek zorunda değildi. Kötüydü çünkü Sherlock John'a "ölmediğini" açıkladığında bu John'un kalbini kıracaktı... ve Sherlock bunu istemiyordu.

Sherlock yere oturuncaya kadar tuğla duvardan onları seyretti, gözlerini kapattı ve John'u düşündü. Onun sıcak gülümsemesi. Onun gülüşü. Meraklı, davetkar gözlerini. John'la birbirlerine her zaman nasıl baktıklarını düşündü. John'u düşündü. Sadece John'u.
ONUN John'unu.

Sherlock şok içinde hızla gözlerini açtı. Zihninin az önce ona söylediklerine inanamıyordu. Onun John'u mu?

Buna inanamıyordu... ama sonra yine inanabilirdi. Doğruydu. Sherlock, John'la tanıştığından beri bunu saklamaya çalışıyordu... ama artık değil.

Sherlock Holmes... aşık olmuştu.

Sherlock Holmes sadece aşık değildi... John Watson'a aşık olmuştu. Ve hiç kimse John'unu ondan alamayacaktı.
Hiç kimse.

Johnlock ~ One Short ~AngstHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin