1.BÖLÜM

145 15 11
                                    



ARİNA ANLATIYOR;
Neyseki bugün okul tatildi ve o kadar yorgundumki bu benim için fırsattı.Ama canım çok sıkılıyordu internette gezinirken bir habere rastladım.

Fotoğrafta bir ev vardı.Yazana göre,yıllar önce bu evin sahipleri aynı anda evde ölü bulunmuş.Cesetleri kaldırdıktan sonra delil bulmak için her türlü yolu deneyip içeri girmeye çalışmışlar.

Ama başraramamışlar mucivezi bir şekilde o evin kapısı bir daha hiç açılmamış...

Ben ünlü bir youtuberdım ve bu benim için çok iyi bir fırsattı üstelik bu tür şeyler çok hoşuma gidiyor.Hemen zaman kaybetmeden kızlara haberi yolladım.

Lara ne kadar korksada bunu kabul etti.Rose de benim gibi bu tarz şeyleri çok sevdiği için oda hemen kabul etti.

LARA ANLATIYOR;
Arina'nın bahsettiği eve ilk ben gelmiştim.Çok korkuyordum ama bir yanımda bu olayı saçma buluyordu hava çok soğuktu ve ben çok üşüyordum.Hiç hareket etmeden eve bakıyordum.

Çok korkunçtu burdan kaçmam an meselesiydi.Derken evin camının önünde bir şeyin hareket ettiğini gördüm artık kaçmamam için bir sebep
Kalmamıştı.

Geriye doğru iki adım attım ve arkama dönüp çığlıklar atarak koşmaya başladım hiç beklemediğim bir anda biri beni tuttu.Siyah bir kapşonlu giymişti bu marktı ona korkuyla sarıldım

Lara;"Burada ne arıyorsun?"

Mark;"asıl sen burda ne arıyorsun?"

Lara;"kızlarla buluşucaktım... Peki sen?"

Mark; "ben sadece yürüyüş yapıyordum."

Lara;"ben o zaman gidiyim."

Mark;"neden!"

Lara;"şeyy..."

Derken rose nin bizi izlediğini farkettim.

Rose;"burda ne arıyorsunuz?"

Roseye dik dik bakıyorduk.

Rose;Gel lara.Arina bizi bekliyor.Bu arada larayı bulduğun için teşekkürler Mark,artık gidebilirsin.

LARA ANLATIYOR;
rose beni kolumdan tuttu ve o lanetli eve doğru gitmeye başladık.Ben ise yolboyu onu geri döndürmek için uğraşıyordum.Çünkü son gördüğümden sonra çok korkmuştum.Sonunda eve vardık.Arina soru sorar gibi bakıyordu.

Bir an her şeyi ağzımdan kaçırı verdim neyseki ısrar etmediler ve yarın buluşmak için anlaştık ve herkes evlerine dağıldı...

ROSE ANLATIYOR;
Dün larayı ararken çok yorulmuştum arinayla ben onu çok merak ettik

Tam 18.00'da orda olması gerekiyordu ama neyseki onı bulmuştum.Mark ile birlikteydiler,bu arada mark bizim okuldan çapkın biri normalde kızlarla olup bir günlük ilişki içinde olur ve onları terk eder veya aldatır.

Aynısını,laraya yapmasına izin vermeyeceğim ve yarın okul var şimdiden bunun için uğraşmalıyım...

17.45
Kapı çaldı gelen laraydı korktuğu için o lanet olası eve birlikte gidicekektik,
Hazırlanıp çıktım yolda giderken sürekli olarak onu marktan soğutmaya çalıştım.

Ama nafile hem dediklerime anlam veremiyor hem' de sürekli olarak markı savunuyordu.

Ama ona mark iyi çocuk değil be sevgilim leo yardımıyla Mark'ı senden uzak tutacağım deyip kalbini kırmak istemiyordum.

Sonunda o lanetli eve varmıştık.Arinada evin karşısındaki banka oturmuş merakla eve bakıyordu.sanırım eve girdiğimiz anı kaydedecektiki kamerasını kurmuştu.Arinaya yaklaştık lara,Arinaya tam 10 defa seslendi ama tepki vermedi

Bende kulağına yaklaşıp a arina diye bağırdım korkuyla bize baktı.Sanırım geldiğimizi fark etmemişti.

Arina;"Ah! kızlar geldinizmi ?geldiğinizi fark etmedim."

Rose;"eee . Eve girmiyormuyuz?"

Lara;"girmsek..."

Arina;"bir gün giricez sonuçta ertelemeye değmez."

Lara;"hiç girmesek..."

Arina;"olmaz"

Rose;"unuttunuzmu? eve kimse girmemiş,bizim girmemiz ya hiç mümkün olmicak ya da girmemiz  kolay olmicak."

Arina;"Aaa evet ben onu unutmuşum eve girmemiz kolay olmicak."

Lara;"o zaman geri dönelim."

Arina ve Rose;"yeteeerrr!"

Lara;"Tama ya. Sadece bir fikir."

Eve girmek için hazırıklara başladık.Öyle elimizi kolumuzu sallayarak yapmicaktık.Arina video çekmek için herşeyi tekrarda gözden geçirdi.

Lara korkudan kafasına kask takmıştı.Ama o kadar takmadık.Bende arinanın yetkililerden aldığı anahtarla şimdiden işe koyulmuştum.

Gerçekten açılmıyordu,sadece anahtar boş boş dönüyordu.Bu kez de kapıyı iterek açmaya çalıştım ama açılmadı.

Kapı baya bi yıpranmıştı , belli ki her yol denenmişti.O sırada lara çığlık atıp bayıldı,Arina ile birbirimizim yüzüne bakıyorduk.Lara o kadar korkmuştu ki bayılmıştı.

Allahtan başında kask vardı .Düşünmek bile istemiyorum...sonunda büyük çabalar sonucu lara'yı uyandırabilmiştik,

lara meyve suyunu içiyordu bizde arinayla eve girmenin bir yolunu arıyorduk.Evin üstü kapalıydı ve bu gerçekten saçmaydı,çünkü dışardan bakınca tüm bunlar bir oyunmuş gibiydi.Üstelik  bu eve hala girmemelerine sayıyordum bence gayet kolay girebilirlerdi.

Bu demek oluyor'ki çabuk ve düşünülmeden pes edilmiş. Birden aklıma bir fikir gelmişti.

Ama bu gerçekten tehlikeliydi.Laranın'da aklına da bu gelecekki hemen öneride bulundu.

Lara;"acaba duvarı tırmanıp yukarıdanmı girmeye çalışsak"

Arina;"evet bence bu çok mantıklı. O zaman siz beni çekin bende size yukardan haber yol..."

"Hayır!!!! diğerek arinanın sözünü kestim. İkiside bana bakıyordu."Sakin bir şekilde "bence bu tehlikeli olabilir." Dedim.

"Ama yinede denemeye değer"diyerek karşı çıktı (arina).Sanırım gerçekten kararlıydı.Aslında duvarlartaş duvardı bir şekildede olsa ordan tırmanabilirdi.Ama gerçekten tehlikeliydi böyle bir şey düşünmemeleri lazımdı...

Ben bunları düşünürken arina çoktan kamerayı açmış ve konuşmaya başlamıştı.Lara pişman bir yüz ifadesiyle bana bakıyordu.

Görünmeyen  Cennet ve CehennemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin