ROSE ANLATIYOR;
İlk gün gerçekten çook iyiydi.3'lü henüz
Bize takışmadı.Keşke bu ceza sonsuza dek sürseydi.Hocalarımıza ne kadar teşekkür etsem az.Cezamız bu olacaksa ben seve seve bunları döverim.Hatta onlara kafa tutuyumda----onlar beni dövsün ve okuldan atılsınlar.
Mutluluktan aklıma ne haince planlar geliyor.Lara ve Arinayla artık bir parti yaparız.Okuldan sonra Leo'yla buluşmuştum.
Onla konuşmak iyi geldi.Artık lara da ben de başımıza bir iş açmama ve Arinanın iyileşmesini beklemeliyiz.Ha bir de şu marktan kurtulmalıyız.Çok geç olmadan...
Ertesi Gün____
Bir haftasonu sabahı.Lara bugün kahvaltıya gelecek. O yüzden erkenden kalktım.Ve kahvaltıyı hazırladım.Şimdiye gelmesi lazımdı,biraz gecikti.
Sonunda kapı çaldı,Lara içeri girdi.Yüzünde güller açıyordu.Birlikte kahvaltıya oturduk.Kahvaltıdan sonra Arinayı ziyaret edicez.Larayla bunu kararlaştırdık.Konuşmamız bitince biraz sessizlik oldu.Sonra konuşmaya başladı
Lara;"biliyormusun?"
Rose;"bilmiyorum"
Lara;"Yolda gelirken mark'la karşılaştım."_________
Bunu duyduğum an şaşkınlıkla laranın yüzüne bakmaya başladım.Dikkatle onu dinliyordum.
Lara;"O..."Biraz sonra kalpkrizinden ölücektim 💀...
Lara;"O muhteşem biri!"
Lara eli kalbinde yukarıya bakarak düşünüyor ve ben ise kalpkrizinden ölüyordum.Konuşmaya devam etti.____
Lara;"Ve ben..."
Bu seferde nefes darlığı yaşamaya başladım.
Lara;"sanırım ona aşık oldum!"
Tam şuan kalpten gidiyordum.Ruhuma el fatiha________
LARA ANLATIYOR;
Ona bunu dediğim için pişman olmuş olabilirim.Az daha kalpten gidiyordu.Keşke bunu demeseydim.Veee gümmm...BayıldıROSE ANLATIYOR;
Uyandığımda başımda lara vardı.Bileklerime kolonya döküyordu.Ahh o çocuk aklıma gelince daha bi bayılasım geliyordu.Resmen para kaybından fenalaşan yaşlı teyzelere benziyordum.Sadece bağra bağra ağlıyor Lara da daha çok kolonya sürüyordu.
LARA ANLATIYOR;
NOLUYO YAA BU KIZAAA!!! Banada bir şeyler oluyo..._____ARİNA ANLATIYOR;
ATLASIN ARKASINDAN BİRİ DAHA İÇERİ GİRDİ ALLAH BELAMI VERDİ...
İçeri giren atlasın annesiydi..."Allah'ım benim başım hiçmi beladan kurtulmicak!" (iç sesim)
Ben Atlas'ın kucağında,Atlas'ın annesi karşımızda birbirimize bakıyorduk.Her ye sessizliğe bürünmüştü.Nolucaktı şimdi.Bir kaç saniye sonra annesi kapıyı kapatıp gitti.Bu seferde atlasla biz birbirimize bakıyorduk.
Sonunda beni kucağından indirdi.Dışarıda bir gümbürtü koptu ve Atlas beni birakıp gitti.Yine tek kalmıştım.Sorun şu telefonu yine alamamıştım.
Ve öylece bir geceyi daha bitirmiştim.Çok sıkılıyorum ve o iki cadıcık beni hala ziyaret etmemişti.Ben burda sıkıntıdan patlıyım onlar keyif çatsın...öyle olsun lara ve rose.
(İyi insanlar düşüncenin üstüne gelir...)derken birden kapı açıldı ve ikiside yere yapışıp kaldı.
Odama birkaç hemşire gelince lara ve roseyi uyandurdılar ve benide kontrol ettiler.
Benmi onlara ziyarete geldim, onlarmı bana?Yüzüme öylece aval aval bakıyorlardı.Bende sessizlik bozulsun diye Larayı telefonumu alması için gönderdim ama onuda mahfetmeyi başardılar.Sonrasında da saçma bir kavga.
Lara:senin neyin var böyle?
Rose:deli gibi ortalıkta gezinen ben değilim!
Lara:hah! Sen leoyla takılmaya başlayınca bir haller olmuş.
Rose:Öylemi lara. En azından o beni süründürmüyor.
Lara:ben mi seni süründürüyormuşum?
Rose:boş yapma lara.
Lara:Sen kendini ne sanıyorsun ya!(Dişlerinin arasından konuşurken ilk hamleyi yaptı ve rakibine fazo fırlattı.)
Rose:öylemi lara çakma marklarla takılan ben değilim!
(Ve rakibine attığı elma tam 12 den kafasına isabet etti)artık kavga kızışmaya başlamıştı.Her an felakete dönüşebilirdi.Lara:o ne alaka ya ben senin sevgilini olaya dahil ediyormuyum!rose(ve rakibine attığı yastık rakibini devirdi.)
Rose:Hiç karıştırmıyorsun zaten lara!(ve rakibine fışırttığı su ,rakibini sinirlendirmeye yetti.)
Lara:sen kaşınıyorsun ama...
(Ve beklenen kavga saç baş giriştiler.)Arina:rose!lara!rose!lara!
Arina:lara biraz üste çık seni süründürmesine izin verme!
Arina:Daha sert vur rose!
.
.
.
Kaç gün olmuştu ve biz o evin hala gizemini çözememiştik.Hastaneden çıkmama son iki gün.sonunda burdan kurtuluyorum ve o evin gizemi çözülmek zorunda.Bu arada lara mark'a mı aşık...İkisini birlikte düşünmek zor ama yakışıyorlar.Hayırlısı diyelim:))...Şuradan bi çıksam Atlasla birlikte olsak rahatım valla.Zihnim:Şuan ne yapıyor acaba ?
Kalbim:Git onu öp!Cesaretini topla be kızım__
Zihnim:Bunu yapma yoksa seni sevmez.
Kalbim:Aşkını ilan et! Tüm dünya duysun!!
Ben:YETER!!!!
☆☆☆☆☆
🎬🎬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görünmeyen Cennet ve Cehennem
FantasyBeğenmeniz dileğiyle sizleri çok seviyorum yıldızları parlatmayı unutmayın❤...