Yolculuk

9 2 0
                                    

İyi okumalar.♥️

                                    ***

Phoebe'den

Gemiye bineli bir hafta oldu. Yanımıza aldığımız yiyecek bize iki gün yetmişti bu yüzden gece yarıları çıkıp gizlice yemek aşırıyor ve ihtiyaçlarımızı gideriyorduk.

Şuan öğlen ama çok fena sıkıştım.

"Ruby çok kötüyüm. Dayanamayacağım."

Bir süre düşündü."Of ne yapsak. Aklıma bir şey gelmiyor. Mecbur gizlice gitmeye çalışacağız." dedi.

Tuvalete gitmek için barakadan çıktık. Bir şeylerin arkasına saklanarak ilerledik. Tuvalet geminin alt tarafındaydı. Rubyle merdivenlere yaklaşıyorduk ki duyduğumuz sesle kendimizi en yakın fıçının arkasına attık. Çıkardığımız sesi duyan adam etrafa göz gezdirdi. Bir şey göremeyince işine döndü. Hızlı ama sessiz bir şekilde aşağı inip tuvalete ulaştık.

Ruby de benimle birlikte girmişti.

"Bende şimdi halledeyim de sonra zor durumda kalmayayım." dedi.

Başımla onayladım. Yan yana kabinlere  girdik. Ruby işini bitirmiş beni bekliyordu.

Kapıyı iki kere tıklattı.

"Geliyorum."

Kapıyı açıp çıktığımda adamın teki Rubyi kolundan tutmuş çekiyordu. Benimde kolumdan tutup çekiştirdi.

"Abi dur da önce elimi yıkayayım."

Hak vermiş olacak ki bıraktı ve elimi yıkamama izin verdi. Elimi yıkadıktan sonra bizi kaptanın odasına götürdü. Odaya girdiğimizde içeride arkası dönük uzun gri saçlı yaşlı bir adam vardı.

Kollarımızdan tutan adam "Kaptan gemide iki küçük sıçan buldum."

Yaşlı adam yavaşça bize döndü. Sakalları göbeğine kadar uzundu.

"Neden bu gemiye bindiniz? Hırsızlık için mi?"

"Hayır hayır hırsızlık yapmak için burada değiliz. Lütfen bizi köpek balıklarına yedirmeyin." dedim.

Yaşlı adam söylediğim şeye güldü. "Biz korsan değiliz küçük kız sakin ol. Madem hırsızlık için burada değilsiniz anlatın neden bu gemiye bindiniz." dedi.

Sebeplerimizi yani Dük'ü anlattık. Bay Hector gemi de yolculuk yapabileceğimizi söyledi ve bize bir oda verdi.

                                    ***

İki ay sonra

İki aydır sorunsuz bir şekilde yolculuk yapıyorduk. Ama içim rahat değildi. Bay Hector için sıkıntı olmak istemiyordum. Dük her yerde bizi arıyor olmalıydı. Eğer bize yardım ettiği öğrenilirse... Yüce Tanrı onu korusun neler olabileceğini öğrenmek istemiyorum. Gece yarısı olmuştu. Uyumak için odama gittim. Bay Hector'un dediğine göre şuan Hint Okyanusundayız.

Sert yatağın içine girdim. Sallana sallana giden gemi uykumu daha çok getirdi. Kısa sürede uykuya daldım. Ruby henüz odaya gelmemişti. Huzurla uyurken kopan gürültü ve geminin aldığı darbeyle yere düştüm.

Hemen neler olduğunu anlamak için odadan çıktım. Gizlenerek ne olduğunu anlamaya çalıştım. Kocaman bir gemi bizim gemiye saldırıyordu. Büyük geminin bayrağına takıldı gözlerim. Siyahtı ve üzerinde kuru kafa vardı.

Korsanlar!

Korsanlar savaş naraları atarak gemiye atladılar. Bay Hector'un tayfası kılıçlarını çıkardı. Fakat korsanlar çok fazlaydı. Onlarla baş edemezlerdi. Korsanların bazıları Bay Hector'un tayfasıyla dövüşürken bazıları yağmaya başlamıştı.

Gözlerimle Rubyi aradım. Etrafı daha iyi görebilmek için kafamı biraz çıkardım. Korsanlardan biri beni fark etti. Üzerime doğru geldi. Arkamı dönüp koşmaya başlayacaktım ki birine çarptım. Islak, sarı dişli, balık kokulu bir korsana.

Tek eliyle beni kaldırıp gemisine götürürken çırpınmaktan başka bir şey yapamadım.

"Bırak beni, bırak dedim."

Adamın göğsüne yumruklar attım ama etki etmedi. Gemiye attıkları tahta parçasının üstünden geçerek beni kendi gemilerine getirdi. Korsanlar gemideki tüm yükleri kendi gemilerine taşıdı. O sırada beni kaçıran korsan beni bir odaya kapattı. Çığlık atarak kapıyı tekmeledim. Bulunduğum odanın küçük daire şeklinde bir penceresi vardı. Gemiden uzaklaşıyorduk.

Korsan geri geldi.

"Seni kaptana götüreceğim yürü." dedi.

Hareket etmedim. Kolumdan tutup çekiştirdi. Güvertede herkesin ortasına bir adamın önüne attı.  

Adama bakıp "Ben bunu getirdim kaptan." dedi.

Korsanların kaptanı dediklerinde aklıma saçı sakalı birbirine karışmış, yaşlı, bakımsız, sol eli olmayan kanca takılı biri olarak düşünürdüm. Asla şuan karşımdaki
gibi siyah saçlı, okyanus anımsatan mavi gözlü, genç, sert yüz hatlarına sahip yakışıklı bir adam olarak düşünmezdim.

                                    ***

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.🤍

 

SelengaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin