2 bölüm hastane

645 41 178
                                    

Bu düşüncelleri bir kenar bırakıp hayata dönmem oldu. hastane vardık, burası Karadağ 'a hastanesi en iyi hastanelerden biri,mesela burada doktorlar hepsi uzman, hepsi en iyi doktorlar. Hastaneye girdik doktorun yanına gittmemiz gerekti ,asansöre bindik ve yukarıya çıkıyorduk. babam Ömer karadağ'a doktorumuz. ve çok şükür geldik. doktorun odasına gittmemiz gerekti ve asistan sorduk birazdan gelecekmiş bekledik ben lavabo bahanesiyle oradan çıktım. nefes almaya başladım babam gelse bile yüzüne bakmacam ,o beni en kötü zamanımda bıraktı çeksin vefasını gittim. lavaboya elimi yüzümü su döktüm ve aynada kendime baktım hayat iyiliğe hep mi kötü, nedenki kötüler rahat edip, dünyanın cevazını iyiliğe çekiyor, belki Allah'ın verdi imtihandır ne bile biliriz ki. anne sevgisini hiç görmemiş, abi şefkatin sevgisini görmemiş, babayı hiç demiyorum bile nasıl .acımsızlaşmasın ha ben karıncayı incitemem ama her gün yeni darbe,yeni kalp kırıkları .acaba belki gerçek çıkarsam yeni ailem kötümü yan annem abi varsa abi Allah'ım yardım et. Yavaş yavaş yanlarına gittim ,düşündeler hala aklımda çıkmamış ,hiç artık sanki bu dünyada değilim sadece bedenim var bu dünyada ruhum dolaşıyor veya yok gibi . ve geldim de onlar gelmişti yani başka aile dört erkek ve iki tane kadın vardı  bitanesi galiba anneydi çünkü yaşlı ama görünüşü o kadar genç görünüyordu orda benim gibi kapalı ve siyah eşarp örtmüştü bembeyaz teni ve dudakları doğuştan dolgun var  Çok güzel kadın . Yaşlı adam ise kraizmatik yakışıklı ve o kadar sert yalısı var esmer saçlı dik duruşu sanki önünde yaşlı değil de genç var. Doktor bizi çağırdı diğer kıza baktım da yapmacık  şımarık ve o kadar kendini bir şey sanan kişilerden. Gidip kan veri cemiz için odaya girdik sandalye oturduk şımarık kız olan hemşire yanına yaklaştı ve iğne vurucak ken .

Aylin "ayyy iğnemi yavaş vur aşka "

Senin aşka diyen dilini var ya en, nefret ettim kız tipleri. kan aldıktan sonra, bana geldi diğer aile sanki bende o şımarık gibi yapa camı sandı ama ben elimi bile sıkmadım bende de kan  aldıktan sonra sıra babalara geçti babam gelip  sanadalye gibi şeye oturdu  kan aldıktan sonra diğeri geldi ve orda aldı 3 saate çıkarmış babam tam yanıma gelecekken ben dışarıya gittim çünkü artık onunla  konuşmayı istemiyorum dışarıya gittim banka oturdum diğer aile deki baba geldi yanıma oturup önce nefes alıp söze başladı .

Mirza " bak kızım belki kızım ola bilirsin senle tanışmak ıstiyorum belki gözünde sert adam görüke bilirim ama ailem için her şey yaparım senle restoranda konuşalı mı?"

+Ee ne dicem evet mi hayır mı evet dersem tanışmış da olabiliriz hayır dersem biraz kaba olur sanki kararımı verdim.

Güneş "evet restoranda  sizle gelicim "

Sonra omzumda tutarak restoranda  geldik gördüm dört  erkek de burdaydı o güzel kadında onlara doğru gittik ve masaya geçtik diğer ailemi merak ettim en iyisi şımarığı  sormak .

Güneş "şey diğer kız nerde acaba "

Oh çok şükür bir cümleyi tamamlaya bildim sonra güzel kadın.

Gül "kızım Aylin sen geldin ailenle beraber gittiler konuşmaya "

Işte o zaman yedim darbe çeske ölseydim de bu söylenenleri duymasaydım babam o kadar mi bende nefret ediyor haberim olmadan o şımarıkla konuşmaya gitti ha iyki geldim iyki evet dedim iyki sinriden artık kafayı iyicem bir ses beni geri getirdi önüme baktım da o güzel kadın güzel kızım deyip elimi tutummuş biraz garip oldum gözlerini içine baktım da kadın gözleri dolmuştu ah be ben ağlayanlara dayanamam ki sonra orda birdim dört erkekten biri bence en küçükleri olan konuştu siyah saçlı siyah gözlü çok yakışıklı biri olan konuştu.

Mirhan"aman kıyamam çek annemin ellerini yapmacık "

Seni ben taaaa ulan annen eline benim elime koydu salak direk elimi çektim sonra beni yanına çağıran baba bir gözle o erkek baktı ben bile. neyse önümüze döndük
Ve bu sıcakta ne iyi gelir tabikide dondurma birde çikolata lığ ohhh getirdiler nazik nazik yemeye çalıştım çünkü tanımadığım insanlar ortamındayım  ve herkes bitirdikten sonra hastaneye doğru gittik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

gerçek ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin