-1

170 29 22
                                    

Meryem hadi uyan artık!

Annemin sesi ile uyanmıştım. Saat kaçtı?

M: Ahhh kahretsin saat 8:30 offf

Hemen yatağımdan kalktım ve hızlıca hazırlanmaya başladım. Liseye yeni geçmiştim daha doğrusu bu yeni okulumdu ve şu devamsızlık işi beni çok tedirgin ediyordu. 11. Sınıftaydım. "Umarım sınıfta kalmam" diye geçirdim içimden.
Hemen üstümü giydim annemin kahvlaltını yap demesini takmadım bile çünkü acayip geç kalmıştım. Hemen çıktım evden.

KOMBİNİM BU ŞEKİLDEYDİ

KOMBİNİM BU ŞEKİLDEYDİ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~9:10 Okul kapısında~

(Görevli=G)

G:Almasam mı acaba içeri

M: Ya abi biliyorum 10 dakika geç kaldım ama yalvarırım al. Bi daha olmayacak söz veriyorum.

G:Formanı göster.

M:Sweatimin altında bak.

(Görevli iç çekerek)

G:İyi bari geç...

M:Teşekkür ederim.

Okul bahçesinde hızlı adımlarla ilerliyordum tam içeri girecektim ki bir kişinin daha geç kaldığını fark ettim. O kişi Emirdi... Okula geleli bir kaç ay olsada onunla pek muhattap olmamıştım. Gıcık mı iyi mi çözemedim o yüzden. Ahh her neyse neden ona bakarken öyle kalakaldım ki... Derse geç kaldım!

Hızlı adımlarla yukarıya çıktım sınıfım 4. Kattaydı.

M:Sikeyim! Bacaklarım gitti.

Ardımdan Emirde geliyordu.

4. Kata tam gelecektim ki ayağım kaydı ve Emirin üzerine düştüm. Neyseki merdivenin aşağısındaydık ama yinede yere düştüğümde canım acıdı. Emirin canıda fena yanmıştır çünkü çocuk şuan hem yerdeydi hemde üzerinde ben vardım.

Bunu görür görmez acı içinde üzerinden kalktım.

E: Dikkat etsene dana!

M: Ayağım kaydı gerizekalı bilerek mi yaptım sanki! Hem ayrıca bir tek senin canın acımıyor. (Soyulan koluma bakarak) off

E: En azından üzerinden kamyon geçmedi.

M: Bak ben sana bi geçiricem şimdi!

Sadece benim olHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin