~Ruhunu kucaklamayı bekleyen çocuk,başkasının dudaklarını kucaklayan kızı sevdi...
♡♡♡♡♡
H: Sana aşığım Meryem.
Ne diyeceğimi bilemedim. Dudaklarıma tekrar yapıştı. O beni öperken karşılık veremiyordum,öylece kalmıştım. Karşılık versem mi diye düşünürken aklıma o an geldi. Emirin beni öptüğü an...
-Flashback-
E: Seni seviyorum Meryem. Seni çok seviyorum.
M: Emir ben... Ben bilemiyoru-
E: Şşş sadece anın tadını çıkar.
-Flashback and-
O an bende karşılık verdim. Emiri üzdüğüm gibi Hasanıda üzmeyecektim. Artık şu belirsizlikten dolayı kimse üzülmeyecekti. Ben dersimi almıştım.
Esinin ağzından:
Meryemin evine girdim,girmez olaydım. Meryem Hasan ile öpüşüyordu. Hiç uğraşamam dedim ve girdiğim gibi çıktım. Bizim eve gidecektim.
♡♡♡♡♡♡
Evime gelmiştim Alyayı bulamadım. Büyük ihtimal uyuyordur. Bir dakika Chris neredeydi? Kalacak bir yeri yokki
E: Alya? Alya nerdesin?
Yatak odasına doğru gittim ve kapıyı açtım.
Karşımda çıplak bir şekilde yatan Alya ve Chrisi görünce bir an çığlığı kopardım.
E: SİKTİR NELER OLUYOR BURADA!
Alya bir an yataktan fırladı. Sesten dolayı Christe gözlerini aralamıştı.
C: Noluyo y- FUCK!
A: E-Esin açıklayabilirim
E: Lan ben özleminiz geçsin diye bu geceyi planladım. Siz burada benim yatağımda... Iyy!
Chris kıpkırmızı olmuştu.
C: A-Alya...
A: Tamam,tamam sakin ol.
C: Ne yapacağız?
A: Esin sen çık dışarı biz üstümüzü giyip geliyoruz.
E: Allahın belaları!
Alya battaniye ile Chrisin üzerini kapattı.
A: Bakma lan eniştene
E: Ya of temizleyin odamı!
A: Ya tamam bir çık dışarı üstümüzü giyelim.
Kapıyı çarptım ve çıktım. Salonda onları bekledim.
Bir süre sonra Alya odadan çıktı. Saçları ıslaktı. Bende bu şerefsizler neden beni bu kadar bekletti diye düşünüyordum.
E: Ooo Alya hanım keyfinizi bozdum kusura bakmayın.
A: Ya of uykumuzu böldün.
E: Mala bak. Chris nerede?
A: O çok utandı senden,yatağı falan topluyor.
E: Yaparken utanmıyor ama
A: Ya kanka gitme çocuğun üzerine. Hem... Ben zorladım onu.
E: Manyak!
A: Of napayım. Hem sen gelmeyecektin hani?
E: Of sorma şu acılı dişimle başımlarq gelene bak. Meryeme gittim ama o Ha-