~SON PİŞMANLIK NEYE YARAR?
M: Fırat...
F: Meryem...
♡♡♡♡♡
Emirim... Her şeyim benim. Bu kalemi tutan eller mi öldürdü seni? Bu dudaklardan çıkan sözler mi üzdü kalbini? Zamanında ruhunu acıtan ben,şimdi o ruhunu bedeninde istiyorum. Çok özlüyorum seni sevgilim. İçimde kalan onca anılar var. Sana seni hiç sevdiğimi söyleyememenin,sana hiç sevgilim diyememenin acısı var içimde. Gözlerimden akan her bir yaş benimle olman için bir yalvarış,bir haykırış. Fırat haklıydı belkide ben seni hayattayken öldürmüştüm bile.
♡♡♡♡♡♡
F: Alya kandırdın mı beni?
A: Fırat hayır dinle beni bi
F: Neyi dinleyeceğim Alya? Beni kafa dağıtmak amacıyla İstanbula getirdin peki şuan karşımda bu kızın ne işi var!
E: Oha otalık paya kalışcak
A: Eskisi gibi olalım istedim Fırat.
F: Eskisi gibi olalım öyle mi? Tamam eskisi gibi olalım. Ben bugün Meryemle barıştığımda Emir gelecek mi he!
Ş: Bağırmasana kıza!
Alyanın gözleri dolmuştu.
A: Fırat bak ikinizde yıllardır bu dava için uğraşıyorsunuz be-
F: Sen ne!? Meryemle birleşip Rüyayı yakalatacak mıydık? Emirin katilini yakalatmak için başka bir katille bir olmam.
A: Fırat ne diyorsun Merye-
M: Alya tamam. Bırak konuşsun o haklı.
F: Haklıyım tabii. Rüya kıskançlığından dolayı kıydı Emire. Eğer sen olmasaydın Emir ölmeyecekti.
M: Biliyorum her şey benim suçum.
F: Tabiki de senin suçun! Rüya o gece Emiri öldürdü. Ama sen Emiri yaşarken bile öldürdün! Verdiğin umutlar,tüm o belirsizlikler... Emirin kalbi senin için sadece bir oyuncaktı! Canı ne kadar acıdı haberin var mı senin!?
M: Fırat ben...
F: Sen... Sen yıktın ben toparladım,sen yıktın ben toparladım! Ama son yıkışında Allah kahretsin ki toparlayamadım işte! O toprağın altında sen olmalıydın Emir değil! Şımarık gerizekalı!
A: F-Fırat...
F: Alya lütfen yalnız bırak beni. Sakinleştiğim zaman göstereceğim gününü şimdi olmaz.
Fırat kapıyı çarptı ve çıktı.
A: Özür dilerim her şey benim suçum. Kahretsin!
Mine: Alya sen sadece bir şeyleri düzeltmeye çalıştın amacın bu değildi hepimiz biliyoruz.
E: Metyem neleye?
M: Odama...
♡♡♡♡♡
M: Günaydın Alya.
A: Günaydın.
M: Dün için sıkma canını Fırat haklıydı.
A: Hayır çok üzerine geldi.
M: Keşke umıtlanmasaydın...
A: Ne bileyim... Çok isterdim barışmanızı.
M: Her neyse olmayan bir şeyi zorlamaya gerek yok.
A: Eve- Bir dakika o ses neydi?
M: He mesaj gelmiş telefonuma.
A: Her neyse ben bir lavaboya gideyim.