R: Nereye uçacağımızı merak etmişsindir. İngiltereye gidiyoruz aşkım.
E: NE!
R: Evet,doğru duydun. Güzel bir hayat bizi bekliyor.
E: Rüya lütfen... Lütfen yapma şunu. Yalvarırım gitmeyelim. İstemiyorum.
R: İstemiyor musun? Emir güldürme beni. Sence isteyip istememenin bir önemi var mı? Benim olmayı kabul ettin ve benimle geleceksin.
Ağlamaya başladım.
E: Rüya lütfen. Ne olur,ne istersen yaparım.
R: İstediğim sensin zaten. Orada sadece bize özel mükemmel bir ev tuttum.
Kulağıma yaklaştı.
R: Hem merak etme yatağımız da yeteri kadar bütük olacak.
E: Y-Yatağımız?
R: Aynen öyle. He bu arada eğer o evden kaçmak istersen her yerdeki güvenliklerim seni nazikçe karşılayacak.
Rüya beni öpmek için yeltendi.
Dudağımı geriye çektim.
R: İstemiyor musun? Tamam. Zaten birkaç gün sonra böyle bir şey yapma lüksün olmayacak.
Başımı okşadı.
R: İyi geceler yakışıklım.
♡♡♡♡♡♡
10:44 Okulda
A: Fırat gelsene sıramıza.
F: Meryem hanım rahatsız olmasın
Mine: Ne saçmalıyorsun aq
A: Of Fırat yine saçmalamaya başladın gel yanımıza işte.
F: Her neyse tamam zaten konuşacaklarımız var.
Ş: Ne konuşacağız?
F: Konuşacağımız konu belli,Emir.
M: O gece ki kan... Umarım ona kötü bir şey olmamıştır.
F: Sen düşünür müydün Emiri?
M: Düşünüyorum tabii çünkü o Rüya gibi bir psikopatın elinde.
F: Madem o kadar düşünüyordun,zamanında onu ağlatmak yerine onu mutlu etseydin.
M: Sadece kendini düşündü,biz sevgiliyiz dedi. Benim düşüncelerimi umursamadı.
F: Hala mı diyorsun bunu ya! Hala... Çocuk bizim için kendini feda etti. Hiç mi vicdanın yok senin? Hiç mi canın acımadı!
M: Ben onu düşünmediğimi,pişman olmadığımı söylemedim. Ayrıc-
Ş: Ya yeter! Kesin artık kavgayı! Şuan Emir o manyağın elinde ve siz hala kim haklı kim haksız tartışması yapıyorsunuz. O çocuk orda kurtarılmayı beklerken sizin burada kavga etmeniz ne kadar doğru?
Mine: Şule haklı. Yaptığınız resmen bencillik. Emirin bizim yardımımıza ihtiyacı var.
A: Bir plan yapmamız lazım.
Esin: Polisi mi arasak?
M: Olmaz. Eğer birine veya polislere haber verirsek,Rüya Emire zarar vereceğini söylemişti.
Esin: Off ne yapacağız peki?
A: Dedim ya... Plan yapmalıyız.
M: Of düşünün,düşünün...
F: Düşünmek şimdi mi aklına geldi?
A: Fırat kes artık! Gezekalı gerizekalı konuşmayı bırak! Biz burada Emiri nasıö kurtarabiliriz diye düşünüyoruz. Ama senin yaptığın tek şey kavga çıkarmak. Yeterince iğrenç,gergin bir durumdayız zaten. Daha fazla gerginliğe gerek yok.