Cemburu

2K 80 13
                                    

a/n: sorry for late update :) I tengah fikir idea untuk tulis and busy with my personal life. Sooo i hope you guys enjoy this 🤩

 Sooo i hope you guys enjoy this 🤩

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


(Kahar x reader)

Aku dah kawan dengan Naim dari tingkatan 2 lagi sejak dia tolong aku dengan budak budak senior

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Aku dah kawan dengan Naim dari tingkatan 2 lagi sejak dia tolong aku dengan budak budak senior. Yelah sorang je perempuan kat kudrat mana tak kene kacau kan.

"Naim jangan kacau aku. Aku tengah buat kerja ni esok nak kene hantar" kata aku kat Naim sambil pandang tajam kat dia. Sekarang ni kitaorang kat bilik dorm Kasturi. Aku tak duduk dalam satu dorm dengan diorang aku ada bilik sendiri yang di khas untuk aku je. "Alaa kau ni rilek lah... esok dalam kelas kau boleh buat kan ?" "Yelah memang boleh buat tapi tak ade masa nak buat... ha kau dah siap ke kerja yang cikgu suruh siapkan ?" tanya aku kat Naim. "Eh mestilah dah siap dari hari yang cikgu bagi tu aku dah siap dah.. kau kene contohi aku (y/n)" kata dia dengan senyum. Aku jeling kat dia terus buat kerja aku sambil melayan kerenah si Naim ni.

Pintu terbukak waktu kitaorang tengah gelak gelak sebab lawak Naim yang tak jadi tu "Naim." kitaorang terus berhenti gelak tengok kat arah pintu. Kitaorang nampak Kahar dengan muka masam. "Ha.." "Barang aku mane ?" tanya Kahar sambil dia berjalan ke tempat aku duduk. "Ouh barang kau kejap aku gi ambik" kata Naim gegas ke pintu untuk keluar ambik barang si Kahar. Bila pintu dah tertutup Kahar terus pandang aku.

"Gelak sakan ape tadi..?" tanya Kahar sambil pandang straight ke mata aku. "Ouh gelak sebab lawak yang Naim buat je" kata aku dengan senyum kat Kahar. Buat yang tak tahu aku dengan Kahar ada hubungan antara satu sama lain. Kitaorang start jumpa bila aku terlanggar dia waktu tingkatan 3. Start dari situ lah kitaorang berkenalan. Tak expect pulak kitaorang jatuh hati antara satu sama lain, yelah dia kan ada gaya bad boy. Aku ni ? entah lah apa yang dia nampak kat aku pun tak tahu.

"Jom keluar esok nak ? kita pergi kat tempat yang sayang nak pergi tu" kata Kahar dengan senyum kat aku. Aku baru perasan dia makin dekat dengan aku. Muka aku merah bila dia panggil aku sayang sebelum ni ada je dia panggil aku sayang tapi muka aku still kemerahan bila dia panggil aku macam tu. "Alaa esok tak boleh..(y/n) dah janji dengan Naim nak tolong dia dengan ape entah. Kita keluar lain kali lah. Apa kata kita pergi Sabtu nanti" kata aku. Aku tengok muka Kahar macam nak marah.

"Balik, balik Naim balik, balik Naim. Tak ade orang lain ke." kata Kahar dengan marah. "Kenapa ni Kahar ?" tanya aku dengan pelik tiba tiba je dia moody hari ni. "Tak sekarang ni... kita dah tak selalu rapat tau asyik asyik berkepit dengan si Naim tu. Sape boyfriend sebernanya ni ?" kata Kahar dengan sedih "Awak lah boyfriend saya Naim tu kan kawan baik saya dari form 2 lagi" "Ye saya tahu tapi sekarang awak dah selalu rapat dengan dia. Saya cari awak waktu rehat awak tak de sebab ape tau, sebab awak duduk satu meja dengan Naim lepastu saya dengar yang awak dan Naim duduk sama sama kat kelas bile cikgu tak de. Ape bende tu (y/n) ?" "Saya dah kate kan dia tu cuma kawan baik saya tak lebih dari tu. And saya duduk sama sama dengan dia sebab saya nak tolong dia dengan pelajaran tak kan tu pun tak boleh."

At this point kitaorang bertekak antara satu sama lain. Naim tu aku dah anggap dia abang aku and tak kan ada perasaan kat dia kenapa Kahar tak faham faham ni.

Lepas 3 hari semenjak peristiwa tu kitaorang jarakkan diri kitaorang antara satu sama lain.Sebernanya bukan senang tau nak jarakkan diri daripada Kahar sebab mana mana aku pergi je ada dia. Ramai je budak Kudrat pelik kenapa aku dengan Kahar dah tak berkepit sebab sebelum ni 24 jam aku berkepit dengan dia. Diorang fikir aku single dah tak dating dengan Kahar diorang boleh try aku tapi diorang tak tahu yang Kahar still perhati kan aku dari jauh.

Aku duduk kat meja sorang sorang waktu makan tengah hari sebab Naim dengan Amir pergi tolong cikgu kata nya. "Hai (y/n)" aku dengar orang panggil aku. Aku pandang kat depan aku, aku nampak sorang budak lelaki sama batch. Tak silap nama dia Fikri. Aku ada dengar jugaklah yang dia ni dah lama suka aku tapi aku hiraukan je. "Hai...?"aku pandang dia dengan pelik asal tiba tiba dia kat meja aku. "Boleh saya duduk ?" kata dia dengan senyum. "Uhmm... boleh." kata aku sambil senyum terpaksa kat dia. Mula mula aku ingatkan dia nak duduk kat depan rupanya dia duduk kat tepi aku. Aku terus jarakkan diri aku daripada dia sebab tak selesa.

Third POV

"Wei Kahar kau tengok tu." kata Hakeem sambil gerak kan kepala dia ke arah meja (y/n). Kahar tengok apa yang Hakeem tunjuk. Bila dia nampak (y/n) dengan sorang murid lelaki and nampak (y/n) tak selesa dengan dia, dia terus bangun pergi ke meja tu.

Y/N POV

Fikri ni banyak cakap betul aku angguk je apa yang dia cakap. Aku perasan ada orang duduk kat sebelah aku lagi. Aku tengok sapa harap harap Naim lah. Tapi aku tengok Kahar yang duduk sebelah aku rapat rapat. "Hai sayang... dah lama tunggu ?" kata Kahar dengan senyum kat aku. Aku perasan mata dia tertumpu kat Fikri. "Eh bla gi duk tempat lain" Fikri terkejut bila dengar Kahar halau dia. Fikri pandang aku untuk tolong dia tapi aku pandang je makanan aku. Fikri terus pergi tempat lain tak nak gaduh dengan Kahar tapi sebelum dia pergi Kahar panggil dia "Eh jap" Kahar bangun pergi ke arah dia "Kalau aku nampak kau rapat dengan (y/n) lagi... kau tengok lah ape jadi nanti" kata Kahar dengan senyum "Dah bla" Fikri terus pergi.

"Kahar... thank you" "Eh tak ape lah. Nanti kalau budak tu rapat lagi cakap je dengan saya nanti saya uruskan." kata Kahar sambil ambik duduk kat sebelah aku "Sorry" aku pandang Kahar dengan pelik "Ha..?" "Saya mintak maaf sebab saya terlalu jealous dengan Naim. Bukan ape lah saya takut Naim ambik awak daripada saya." kata Kahar sambil tundukkan kepala dia. "Saya pun nak mintak maaf jugaklah sebab saya terlalu rapat sangat dengan Naim. Lepasni saya kurangkan sikit" kata aku dengan senyum kat Kahar. Kahar senyum balik kat aku "Soooo kita boleh keluar date lah kan" kata Kahar sambil rapat kan diri dia dengan aku. "Iyeee kan kita nak pergi tempat yang saya nak pergi tu" kata aku dengan senyum. Aku dan Kahar bersembang kat kantin sampai loceng berbunyi. Kahar teman aku pergi kelas aku sambil bergelak tawa.

Projek High Council imagine !Where stories live. Discover now