⚜
królestwo Fallah, druga połowa dziewiętnastego wieku.
broń palna została wynaleziona, jednak przysługuje ona jedynie potocznie nazywanej "świcie" oraz wojsku.
ludzie na zamku dzielą się między sobą na tych na górze - jak cesarzowa, doradca, rycerz, oraz tych na dole - służbę.
królestwu nie grozi wojna, jako, że król od zawsze był w pełni świadomy zarówno jego zalet, jak i wad, zmiatając przy tym niektóre państwa z map oraz pamięci świata, a z innymi państwami zawierając sojusz - jak z Bernekham, z którego to pochodzi jego żona i cesarzowa Fallah - Merkem.
jednak teraz, gdy stary Joachim nie żyje już od dwóch lat, a niespełna zdrowia cesarzowa nie jest w stanie unieść się z łoża przez chorobę, przy której lekarze nie dają jej nadziei na więcej niż pół roku życia - potrzebny jest nowy władca, wytypowany potomek rodziny królewskiej, jeden z siódemki rodzeństwa - po kolei dwadzieścia osiem lat, dwadzieścia sześć lat, dwadzieścia lat, dziewiętnaście lat, osiemnaście lat, siedemnaście lat, piętnaście lat.
jak wiadomo wzdłuż i wszerz, pierwszeństwo do tronu ma najstarszy mężczyzna, jednak mogą wydarzyć się... pewne "przeszkody" na jego drodze do korony, historie, które zostałyby sekretnie powielone, gdyż już kiedyś były zatarte przez ich przodków.
ah, no i... królowa, na uboczu, ma swoją... najbardziej, "lubianą" parobkę.
⚜
CZYTASZ
𝔉 𝔞 𝔩 𝔩 𝔞 𝔥 || 𝔯𝔬𝔶𝔞𝔩 𝔯𝔬𝔩𝔢𝔭𝔩𝔞𝔶
Fantasy𝔯𝔬𝔶𝔞𝔩 𝔯𝔬𝔩𝔢𝔭𝔩𝔞𝔶. królestwo Fallah oczekujące na nowego władcę na miejsce królowej na łożu śmierci, potrzebujące powiewu nowych przybyłych. zapisy otwarte.