⚜
dla wielu drużyn polowanie, odbyte zeszłego dnia, nazwać można było udanym. na pierwszym miejscu podium stanął Książę Harry z Koredanii z dwudziestoma trzema zającami, z nagrodą pieniężną wystarczającą, by pokryć i umożyć długi jego kraju. druga była Księżna Jeratyna z Torgotii z równie imponującym wynikiem jedenastu punktów, której w nagrodę należało się pięć najlepszych koni w stajni królewskiej. na trzecim miejscu zaś znajdował się Książę Gorelon z Księstwa Abzen, który otrzymał pozłacane siodło z godłem jego państwa jak i Królestwa Fallah. był to pierwszy rok od parunastu wiosen, gdy żaden mieszkaniec zamku nie zajął ani jednego miejsca na podium.
pomimo miłego przebiegu tej tradycji dla większości z uczestników , wśród niektórych z nich przewidywalnie znalazły się niemałe okazje do nabycia nowych, negatywnych relacji. przykładowo, co było niemałą sensacją, Książę Louis wraz z Księciem Sanguisem stoczyli pojedynek na noże bez zwycięzcy, o którym głośno jest już na całym zamku, zarówno wśród tutejszych, jak i przybyłych gości. zosrtawił on obydwóch władców w uszczerbionym stanie, choć to i tak małe skutki biorąc pod uwagę, że doszło do próby otrucia jednegio z zabijaków.
jednak dzisiaj, po tym zacnym dniu, przyszedł już odpoczynek - parę dni przerwy przed następnymi atrakcjami związanymi z Wielką Rocznicą, jak to zaczęli nazywać goście, choć największe atrakcje dobiegły już końca. z tego też powodu większość przybyłych wyjechała już do swoich stron, podobnie z niektórymi z dziedziców. część z nich udała się na delegacje, część została, by dalej raczyć pozostałych swoją obecnością i dbać o dopilnowania wszystkich zwyczajów Rodu Fallah w następnych dniach.
╌ ╌──═ ⚜ ═──╌ ╌
𝔪𝔦𝔢𝔧𝔰𝔠𝔢 𝔫𝔞 𝔬𝔭𝔠𝔧𝔬𝔫𝔞𝔩𝔫𝔢 𝔨𝔯𝔢𝔞𝔠𝔧𝔢 𝔚𝔞𝔰𝔷𝔶𝔠𝔥 𝔭𝔬𝔰𝔱𝔞𝔠𝔦
╌ ╌──═ ⚜ ═──╌ ╌
━━━━ komnaty ━━━━━━━━━━━━━━━━
opuszczona komnata króla, pomimo tego zadbana
komnata cesarzowej
komnaty dziedziców
komnaty przybyłych
pokoje służby
━━━━ inne ━━━━━━━━━━━━━━━━━
sala tronowa
sala balowa, w trakcie dekoracji
balkon sali balowej
sala treningowa
obszerna sauna fińska
sauna parowa
biblioteka
balkon biblioteki
kuchnia
kotłownia
korytarz północny
korytarz wschodni
korytarz południowy
korytarz zachodni
━━━━ na zewnątrz ━━━━━━━━━━━━━━━
wieża północna
schody wieży północnej
wieża wschodnia
schody wieży wschodniej
dziedziniec
ogród pałacowy
fontanna w centrum ogrodu
sad
stajnie
polowa sala treningowa, jest tam kilka manekinów oraz tarcz
━━━━━ poza murami zamku ━━━━━━━━━━━
las
polana w lesie
łąka na wschód od lasu, biegnie przez nią strumyk
łąka na zachód od lasu, przeważnie urzędują tu lisy
jezioro
rzeka, częste polowania na dziką zwierzynę
pomnik króla w lesie, pod nim toczą się zazwyczaj honorowe pojedynki
━━━━ opuszczone miasteczko ━━━━━━━━━━
obręby miasteczka
główny rynek
kościół
cmentarz
╌ ╌──═ ⚜ ═──╌ ╌
━━━━ 𝔭𝔶𝔱𝔞𝔫𝔦𝔞 ━━━━━━━━━━━━━━━━━
━━━━ 𝔬𝔷𝔫𝔞𝔠𝔷𝔞𝔧𝔨𝔞 ━━━━━━━━━━━━━━━━⚜
CZYTASZ
𝔉 𝔞 𝔩 𝔩 𝔞 𝔥 || 𝔯𝔬𝔶𝔞𝔩 𝔯𝔬𝔩𝔢𝔭𝔩𝔞𝔶
Fantasy𝔯𝔬𝔶𝔞𝔩 𝔯𝔬𝔩𝔢𝔭𝔩𝔞𝔶. królestwo Fallah oczekujące na nowego władcę na miejsce królowej na łożu śmierci, potrzebujące powiewu nowych przybyłych. zapisy otwarte.