⚜
proszę o wstrzemięźliwość w kwestii kłótni między autorami oraz używania wulgarnego języka.
można być jedną postacią w dwóch miejscach na raz, chyba, że osoba, z którą piszecie, jest nieaktywna czterdzieści osiem godzin - wtedy możecie być w maksymalnie trzech miejscach, razem z tym pierwszym i drugim, i tak po kolei w czterech, pięciu, etc.
limitu postaci jest dość obszerny, gdyż jest nim liczba siedem; gdy Wasza postać zginie nie przysługuje Wam kolejne miejsce na nową postać, wciąż wlicza się ona do limitu.
sceny erotyczne lub drastyczne - w pełni dozwolone, za zgodą autorów drugiej postaci - w tym stosunki, gwałty, walki, ranienie, morderstwa, etc.
po rozpoczęciu zmieniam zasadę co do aktywności - od teraz postacie, które nieaktywne są przez ponad tydzień od jego rozpoczęcia, lub w ogóle tydzień bez uprzedniej informacji o nieaktywności, zsotają wydalone z roleplayu, gdyż przyszłe wydarzenia wymagają, by wszystkie osoby były aktywne.
preferowany styl książkowy, choć gwiazdki... "ujdą".
wygląd postaci można zdawać na wiele sposobów - jeśli wattpad da z powrotem możliwość dawania zdjęć, to takowe; można dać również opis lub face claim - byle, by postać była jakkolwiek realistyczna, czyli na przykład postacie z gier z realistyczną grafiką jak Detroit: Become Human czy Uncharted. anime również "ujdzie"...
nie ma żadnego wymogu co do ilości zdań lub słów w jednym odpisie, lecz proszę o jakkolwiek dopracowane odpisy zawierające powyżej jednej czynności, by było, po prostu, ciekawie.
Wasze postacie mogą pochodzić również z innych królestw czy państw, które to Wy możecie całkowicie sobie wymyślić. mogą być wizytowo czy służyć w służbie, lub w innych podprogowych celach, jak szpiegowanie czy sabotaż.
każde z potomków cesarzowej ma swojego jednego, osobistego lokaja; miejsce te obejmuje zasada "kto pierwszy, ten lepszy", to samo z resztą z zapisywaniem dziedziców o danym wieku.
zatwierdzać formularze oprócz mnie może również Damien_66.
⚜
━━━━ 𝔭𝔶𝔱𝔞𝔫𝔦𝔞 ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
━━━━ 𝔬𝔷𝔫𝔞𝔠𝔷𝔞𝔧𝔨𝔞 ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
CZYTASZ
𝔉 𝔞 𝔩 𝔩 𝔞 𝔥 || 𝔯𝔬𝔶𝔞𝔩 𝔯𝔬𝔩𝔢𝔭𝔩𝔞𝔶
Fantasy𝔯𝔬𝔶𝔞𝔩 𝔯𝔬𝔩𝔢𝔭𝔩𝔞𝔶. królestwo Fallah oczekujące na nowego władcę na miejsce królowej na łożu śmierci, potrzebujące powiewu nowych przybyłych. zapisy otwarte.