⚜
okres balu dobiegł końca w murach zamku, jednak dni świętowania, zwane również karnawałem, wciąż trwały. więc następnego dnia, po upojnej nocy pełnej tanów i uprzejmości, uczestnicy uroczystości mieli zaszczyt wziąć udział w kolejnym przedsięwzięciu - ukazaniu swoich umiejętności myśwliwskich w zorganizowanym polowaniu. drużyny składały się z dziedziców i ich lokajów w ich przypadku, w przypadku służby lub dziedziców bez lokajów i przybyłych drużyny były losowane lub dobierane. na każdą z par przypadała jedna broń palna, Pattern 1853 Enfield, oraz nóż myśliwski, w który wyposażony był już każdy z osobna, by móc obcinać uszy zwierzętom i brać je ze sobą jako dowód swoich dokonań. o amunicji nie musieli nawet myśleć, gdyż mieli jej na tyle dużo, by starczyła na trzy takie polowania, lub na zabicie jednego niedźwiedzia i jeszcze trochę.
efekt zrobienia polowania zaraz po balu był oczywiście zamierzony - w oczach rodziny królewskiej było dużo ciekawiej, a przede wszystkim zabawniej, gdy każdy czuł się i zachowywał, jakby, kolokwialnie mówiąc, jedną nogą był w grobie przez swojego kaca. zadaniem zawodników było zdobycie jak największej ilości zwierzyny, a dokładniej zająców, zabitych bronią palną od południa aż do zmierzchu, a trzy drużyny, którym powiedzie się najlepiej zostaną nagrodzone po kolei coraz to rozmaitszymi i bogatszymi nagrodami wraz z wyższym miejscem na podium pod koniec obchodów, czyli na drugi dzień, również o zmierzchu.
nie broni się oczywiście sabotażu czy innych form "urozmaicenia" rozrywki innym drużynom, choć poza tym występują też inne przeszkody - chociażby parę niedźwiedzi grasujących po całym lesie, o lisach i jastrzębiach już nie wspominając. do lasu wpuszczono pięćdziesiąt zająców, nie za dużych, by nie były łatwym celem.
╌ ╌──═ ⚜ ═──╌ ╌
━━━━ drużyny ━━━━━━━━━━━━━━━
Merkem Fallah - Adelaida Adele - Adela
Adrianna Fallah - Amelie Alcott
Anastasia Fallah - Arkayna Goodfey
Louis Fallah - Ossian Foen
Maeve Fallah - Ramses Nasser
Serena Niezatrzymana - Alrik Town
Calian Gabriel Fallah - Norvin Conan Dale
Francis Raphaël Fallah - Archibald Carlton
Zarya Goodfey Moonwolf - Valery Espin
Илья - Grzegorz Leśnicki
Lindita Bernekham - Florian Francis van Doren
╌ ╌──═ ⚜ ═──╌ ╌
𝔪𝔦𝔢𝔧𝔰𝔠𝔢 𝔫𝔞 𝔨𝔯𝔢𝔞𝔠𝔧𝔢 𝔚𝔞𝔰𝔷𝔶𝔠𝔥 𝔭𝔬𝔰𝔱𝔞𝔠𝔦
╌ ╌──═ ⚜ ═──╌ ╌
━━━━ zamek ━━━━━━━━━━━━━━━
opuszczona komnata króla, pomimo tego zadbana
komnata cesarzowej
komnaty dziedziców
komnaty przybyłych
pokoje służby
sala balowa
toalety
zbrojownia
━━━━ dwór ━━━━━━━━━━━━━━━━
ogrody królewskie
━━━━ teren objęty polowaniem ━━━━━━━━
północna część lasu
wschodnia część lasu
południowa część lasu
zachodnia część lasu
polana w lesie
łąka na wschód od lasu, biegnie przez nią strumyk
łąka na zachód od lasu, przeważnie urzędują tu lisy
obszerne jezioro
rzeka, częste polowania na dziką zwierzynę
pomnik króla w lesie, pod nim toczą się zazwyczaj honorowe pojedynki
╌ ╌──═ ⚜ ═──╌ ╌
━━━━ 𝔭𝔶𝔱𝔞𝔫𝔦𝔞 ━━━━━━━━━━━━━━━━━
━━━━ 𝔬𝔷𝔫𝔞𝔠𝔷𝔞𝔧𝔨𝔞 ━━━━━━━━━━━━━━━━⚜
CZYTASZ
𝔉 𝔞 𝔩 𝔩 𝔞 𝔥 || 𝔯𝔬𝔶𝔞𝔩 𝔯𝔬𝔩𝔢𝔭𝔩𝔞𝔶
Fantasia𝔯𝔬𝔶𝔞𝔩 𝔯𝔬𝔩𝔢𝔭𝔩𝔞𝔶. królestwo Fallah oczekujące na nowego władcę na miejsce królowej na łożu śmierci, potrzebujące powiewu nowych przybyłych. zapisy otwarte.