Sahneden inip bizimkilerin yanına gittim. Deniz'in çenesi kasılmıştı. Ah hadi ama kıskandığını söylemeyin bana. Onunla sadece can sıkıntısından sevgiliyim.
Yanlarına gittiğimde Kerem ıslık çalarak konuştu.
"Kızım sen ne yaptın ya." dedi. Gülerek karşılık verdim. Alya da devam etti
"Herkes hayran oldu çok uyumluydunuz." dedi. Hiç konuşmayan Deniz konuştu. Yüzünde hafif sinirli bir ifade vardı ama çaktırmamaya çalışıyordu.
"Arkadaş kimdi?" gözlerimi ona çevirip umursamazca konuştum.
"Dediğin gibi arkadaş işte." diye geçiştirdim.
Bir süre düşünüp eve dönme kararı aldım.
"Görüşürüz millet ben kaçıyorum." dedikten sonra çıkışa yönelirken Kerem konuştu.
"Yarınki motor yarışına katılıyorsun değil mi?" En sevdiğim yarışlar. Çok iyi bir sürücüyümdür bu motor yarışlarını da bir çok defa kazanmışımdır. Kızlar bu yarışlarda nadir görülürler.
"Tabi ki." dedim sırıtırken. Yarın eğlenceli olacaktı.
*******
"YETER ARTIK!"
Bağrışlarımla yatakta doğruldum.
Kabusmuş... Derin derin nefesler aldım. Sakinleştikten sonra
esneyerek yatakta doğruldum. Dün bayağı bir yorulmuşum anlaşılan. Banyoya girip temizlikle alakalı her şeyi hallettikten sonra okul formamı pantolonuyla giyip saçlarımı da düz bırakarak burnuma piercing taktım ve odadan çıktım.
Sofraya oturduğumda Dayım konuştu yüzünde mutlu bir ifade vardı.
"Günaydın, dün nasıl geçti?" dedi. Gözlerimi kısarak ona baktım. bişeyler biliyor gibiydi.
"Öyle işte kulüpteydim." dedim. Başını salladı. Sonra bir şey aklına gelmiş gibi aniden kafasını kaldırdı.
"Antrenmana gidiyorsun değil mi?" kafamı sallayarak yanıt verdim.
Bir süre sonra ikimizde evden çıktık. O işe bende okula gittim.
Okula vardığımda motorumu otoparka park edip lüks okuldan içeri girdim. Şu Doruk denen çocukla karşılaşmasam iyi olurdu.
Sınıfıma girip en arka cam kenarı olan yere oturdum. Dersin başlamasına az bir zaman kalmıştı. Gözlerim bir an Emir' i aradı. Dünkü yaptığımız düetle herkes mest olmuştu. Onda bilmediğim şeyler var. Şarkıyı öyle duygulu söylemişti ki...
Kafamı sallayarak kendime geldim. Neden gözlerim onu arıyordu ki? Ben düşünürken hoca içeri girdi. Bayan bir öğretmendi ve fazlasıyla çekici bir kadındı.
Hoca yoklamayı aldıktan sonra sınıfın kapısı açıldı ve Emir içeri girdi. Sıraların arasından yürüyerek bu tarafa gelip yanıma oturdu.
Sınıftaki kızlar bana kıskançlıkla bakarken onlara ürkütücü bir bakış atman önlerine dönmelerine yetti. O sırada hoca konuştu.
"Emir bey de teşvik etmiş." dedi. Emir karizmatik bir şekilde sırıtarak hocaya baktı.
"Gelmemin tek nedeni devamsızlıktan kalmamak." diye konuştu. Hoca Emir' le ilgilenmeyi bırakıp derse döndü.
Ben de başımı cama çevirdim ve dersi es geçerek dışarıyı izlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ
JugendliteraturSonunda ben çantamı alıp hışımla sıradan kalkarken o da sıradan kalktı ve önüme geçti. Bugün cidden herkes önümü kesiyordu. Gözlerimi kısıp ona bakarken benim aksime o bana alaylı gözlerle bakıp sırıtıyordu ."Cidden derdin ne senin!" Bravo beni kışk...