Capitolul 4

47.6K 2.4K 216
                                    


Mă simt analizată de cei trei frați de parcă aș fi un exponat într-un muzeu și încep să mă simt inconfortabil în fața atenției mărite. Noroc cu Sam care, zâmbind pe sub mustăți, ca o pisicuță malefică ce este, mă trage de mână după ea și ne pierdem printre tinerii exuberanți din încăpere.

- Asta, îmi spune ea conspirativ și înclinând ușor din cap spre locul de unde am plecat, a fost... interesant!

Pentru o clipă, mă tentează să fac pe proasta și să mă prefac că nu înțeleg despre ce este vorba, dar mă rezum la a mă strâmba la ea.

- O să mă răzbun pe tine când te aștepți mai puțin! mârâi spre ea amenințătoare și obțin doar un hohot de râs colorat.

- Scumpo, o să fii atât de ocupată cu ăștia trei, încât nu o să mai ai timp și pentru mine!

- Ce vrei să spui? întreb devenind brusc serioasă.

-Nu i-am văzut niciodată interesați pe toți trei de aceeași fată! îmi explică serioasă. Și dacă li s-a pus pata pe tine...

Înghit în sec și mă încrunt. Nu sunt o jucărie pe care să o împartă între ei și nici un trofeu de câștigat!

-Ce naiba tot spui acolo?! bombăn eu. Nu au nici o treabă cu mine! Heaton a venit după mine doar fiindcă tu l-ai trimis, iar Holden bănuiesc că e... entuziasmat doar pentru că suntem colegi.

-Și Hayden? întreabă ea repede.

-Hayden?! Nu am schimbat cu el niciun cuvânt în afara amenințărilor din parcare!

Sam mă privește cu ochii mijiți, cântărind atentă ceea ce tocmai i-am spus, apoi clatină din cap, nepărând să fie convinsă de vorbele mele.

-Nu mă interesează nimeni, Sam! îi spun serioasă. Am un iubit și sunt mulțumită cu ceea ce am acum!

În momentul ăsta, sunt bucuroasă de existența lui Mike. Chiar dacă nu e totul clar între noi și este la mii de kilometri depărtare, prefer să mă ascund în spatele lui și a relației noastre neclarificate decât să rămân „descoperită" în fața celor trei. Sam își mărește ochii la auzul vorbelor mele, apoi și-i dă peste cap.

-Ok, asta e o problemă! recunoaște râzând.

-Despre ce problemă este vorba?

Tresărim amândouă când Heaton apare lângă noi și îmi întinde sticla de cola pe care i-am cerut-o și de care se pare că nu a uitat.

-Iubitul lui Kim! răspunde Sam enigmatic, iar eu simt că îmi iau obrajii foc în fața privirii lui cercetătoare.

-Deja mă înșeli? mă întreabă el după câteva secunde, încruntat, iar eu rămân cu gura căscată în timp ce Sam râde de se prăpădește.

Habar nu am cum să reacţionez! Știu că Heaton glumeşte, dar chipul lui este atât de serios încât mă întreb o secundă dacă nu chiar crede ce spune! Mă priveşte atât de intens încât pare să vrea să îmi citească fiecare gând ascuns!

Neştiind ce să răspund, mă hotărăsc să zâmbesc doar enigmatic. Mai bine aşa, să ştie cât mai puţin! Să fiarbă de curiozitate în suc propriu!

Sam mă salvează trăgându-mă la dans și răsuflu uşurată că am scăpat de momentul penibil. Deşi nu mai schimb decât cu Heaton câteva cuvinte toată noaptea, alegând să fiu cât mai departe de cei trei, tot timpul le simt privirile pe mine și nu pot decât să îi dau dreptate lui Sam: voi avea probleme cu ăştia trei!

De la doi dintre ei, cam știu la ce să mă aștept. Holden este deschis din fire, glumeț și zâmbăreț, iar entuziasmul lui în tot ce face este exuberant și reușește să mă facă să râd de câte ori e lângă mine. Heaton însă, mă face să mă simt... nesigură. Da, asta e cuvântul. Niciodată nu știu când vorbește serios sau când glumește! E încăpățânat și insistent și pare hotărât să obțină ceva atunci când își dorește, iar asta nu mă liniștește prea mult. În plus, niciodată nu spune ceea ce mă aștept, surprinzându-mă atât cu vorbele cât și cu gesturile neașteptate.

TRIPLU "H" vol.1  (publicată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum