Capitolul 8

38.2K 2.2K 191
                                    

-Este vreun hotel rezonabil pe lângă campus? mă întreabă Mike odată plecați de la aeroport.

Un zâmbet involuntar îmi apare pe buze. Rezonabil însemnând cinci stele!

- Nu ştiu! recunosc. Dar colega mea de camera lipseşte zilele acestea, deci poţi să stai cu mine, dacă vrei. Camera este destul de mică și nu avem cine ştie ce lux, dar mie îmi place!

Mă priveşte câteva clipe atent și pare surprins de invitaţia mea.

- Atunci, la cămin să fie! spune uşor ironic. Va fi o nouă experienţă pentru mine!

- Cum?! Tu nu stai la cămin? îl întreb prefăcându-mă uluită și îmi mut privirea de pe drum spre el.

Mike a fost admis cu brio la Facultatea din Los Angeles, specializarea... regie, bineînţeles. E mai mult decât hotărât să-i urmeze tatălui său pe urme şi, dacă ar fi să mă iau după cei din anturajul lor și care știu ce vorbesc, se pare că este cu adevărat talentat în acest domeniu. Şansele de a ajunge cel puţin la fel de cunoscut ca tatăl lui sunt foarte mari, mai ales că trăieşte în lumea filmului de când s-a născut și are deja o grămadă de cunoştinţe și contacte dispuse să îl ajute și să îl sprijine.

- Eu, cămin? Doamne, fereşte! Iubire, nu aş renunţa la con-fortul de acasă pentru nimic în lume! Bine, e evident că mă voi muta odată şi-odată de acolo, dar casa în care mă voi muta va fi cel puţin la fel de superbă ca și cea în care stau acum! De fapt, ţinând cont că vei fi arhitect, ai putea să o proiectezi chiar tu! exclamă încântat de idee. Tu ştii, mai bine decât oricine altcineva, exact ce îmi doresc și ce îmi place!

- Mike, asta înseamnă să mai aştepţi încă cinci ani până atunci! Vrei să locuieşti cu părinţii până la treizeci de ani? râd eu de el și de încrederea pe care o are în mine.

Se strâmbă caraghios la mine, apoi râde și el.

- De fapt, ştii bine că ai mei sunt acasă doar câteva luni pe an și că sunt mai mult singur decât cu ei. Și apoi, mai este și Carmen. Cum crezi că aş rezista fără mâncarea gătită de ea şi, mai ales, fără prăjiturile delicioase pe care le face?!

Carmen este bucătăreasa familiei Johnson de când îi știu și trebuie să recunosc că este fenomenală!

- Totuși, revin eu la ideea mea, viața de student o trăieşti în campus, nu acasă!

- Ești îngrijorată de viața mea socială? mă întreabă mimând surprinderea. Stai liniştită! Cursurile le fac exact ca toată lu-mea, dar petrecerile bestiale se petrec la mine! Viața de student este în curtea mea în fiecare week-end!

Da, știu foarte bine petrecerile monstruoase pe care Mike le organizează și reşedinţa familiei lui este locul perfect pentru așa ceva: teren privat imens, câteva terase, două piscine uriaşe, grădini superbe.

- Că tot veni vorba de petreceri, cum a fost prima ta petrecere de aici?

Deşi am vorbit despre ea la telefon, lipsa detaliilor l-a intrigat și atunci și încă este curios, îi simt asta din tonul vocii.

- A fost... ok, spun cu jumătate de gură, încercând să nu îmi amintesc din nou modul în care m-a constrâns Holden să merg la ea sau felul în care am dansat cu Hayden.

- Ok?! Ai fost la un ceai dansant?!? Petrecerile studenţeşti sunt renumite pentru dezmăţ, băutură și femei! În cazul vostru, bărbaţi! Iar tu ai fost întotdeauna punctul de atracţie al tuturor petrecerilor la care am fost. Tu, nu Trix. S-a schimbat ceva?

La naiba! Mike e un psiholog înnăscut, iar faptul că a pomenit de bărbaţi îmi dă de gândit. A simţit din noaptea aia că ceva s-a întâmplat, că nu am fost în apele mele.

TRIPLU "H" vol.1  (publicată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum