13- you haven't seen my man

829 99 58
                                    

Jisungla birlikte geçirdiğim saatlerin sonuna gelmiştik sanırım, onunla geçirdiğim saatler çok keyifliydi. Onu canlı canlı görünce daha bi etkilenmiştim.

"Artık gitme vaktim sanırım."

Gitmesini istemiyordum, zaten saatte çok geç olmuştu bu gece bende kalsa sabah gitse sorun olmazdı herhalde

"Gitmek zorunda değilsin."

Jisung dediğim şeye şok olmuştu

"Nasıl yani?"

"Saat çok geç oldu, bugün bende kal yarın sabah dönersin. Tabi sana da uygunsa."

Uzun uzun gözlerimin içine baktı ve

"Uygun, kalabilirim." Dedi.

"Yes mükemmel hadi gidelim."

Yürürken bir anda duraksadı ve

"Minho, teşekkürler."

Dedi. Mahçup bir şekilde bana bakıyordu omuzundan tutup kendime çektim ve sarıldım.

"Lafi olmaz, seni bu saatte yalnız salacağımı düşünmüyordun değil mi?"

Jisung kıkırdadı bende ona gülümsedim ve arabama doğru yürüdük. Evin önüne geldiğimizde park edecek doğru yeri gözümle aradım bulduğumda hemen park ettim. Jisung'a döndüm, aşırı gergin ve heyecanlı görünüyordu.

"Hadi inelim."

Beni duyduğunda kafasını olumlu anlamda salladı ve arabadan indik.

~Jisung~

Heyecandan gebermek üzereydim, eve girdiğimde heyecanım daha da artmıştı. Minho'nun evi çok hoştu sadeydi, siyah beyaz ağırlıklı bir evdi. Salon ve mutfağı birleşik tam tek kişilik hoş bir evdi.

"Ceketi alayım." Dedi ve omuzumdan ceketimi çıkartmama yardım etti.

"Teşekkürler."

"Rica ederim. Ee geç otur hadi ayakta kaldın."

Uzun siyah L şeklinde olan koltuğun ucuna oturdum. Minho halime kıkırdamıştı çünkü çok çekingen vücudum birbirine yapışık gibi davranıyordum. Minho yanıma oturdu ve kafasını geriye attı. Bende telefonumu çıkarıp benimkiler yazmış mı diye baktım ki tabiki yazmışlar.

The ibneler

bangchan

Lan Jisung nerdesin amk

Saat kaç oldu

Ne zaman dönüyorsun

Aklım kaldı sende

changbin

Yolda başına bir şey gelmiş olmasın

Yalnız dönüyor sonuçta

jeonginnie

Ayh Allah korusun

bangchan

İnşallah bisey olmamıştir

Arayamıyorum da musait degildir otobüste falandir diye

changbin

Meraktan çat diye catlicam şimdi ama

Silly Boy / Minsung Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin