*zil sesi*"Lan."
Kapı zili sayesinde uyanmıştım. Minho ise zilinin sesiyle sıçrayarak kalktı, zil olduğunu anlayınca paniği gitti. Karşıdan çok soğuk, vurdu mu asfalta yapıştıracak biri gibi duruyordu ama en küçük ses bile onu yerinden sıçratıyordu.
"Kim acaba sabah sabah."
Yerinden doğruldu ve kapıyı açmaya gitti. Kapıyı açtığında gördüğü görüntüye ciddi bir şekilde göz devirmişti onun bu tepkisi beni daha da meraklandırmıştı
"Lan hyung telefonunu niye açmıyorsun amınakoyim."
İçeriye 3 tane zebellah gibi şaka yapıyorum 1 tanesi zebellah 2si şirinler gibi çocuklar girmişti, beni gördüklerinde gözlerinin büyüdüğünü görebiliyordum. Ayağa kalktım ve Minho'ya baktım o da sorun yok der gibi bakıyordu.
"Aa Jisung."
Sarı saçlı civcive benzeyen çocuk konuşmuştu, beni tanıyordu. Beni tanımasının şokuyla susmaya devam ettim.
"Merhaba Jisung ben Hyunjin, sen bu ibnelerin kusuruna bakma seni görünce şok geçirdiler."
Zebellah gibi olan yani benim deyişimle zebellah gibi çünkü benden ve diğerlerinden baya uzundu( Melis biasini övücem derken 1.80 adamı 2 metre gibi anlatma orospu) elini uzattı ve yanındaki en normal olan yüz ifadesi çok şirin olan çocuğu dürttü. Diğer ikisi kendine gelince selam vermeye karar verdiler. Minho ise uzaktan sırıtarak olanları izliyordu.
"Kusura bakma Jisung ben Felix."
Normal olan çocuk Minho'ya dönüp "Amına kodumun ibnesi seni." Deyip önüne döndü ve elini uzattı.
"Bende Seungmin memnun oldum."
Hepsinin elini sıktıktan sonra konuşmaya karar verdim.
"Beni tanıyorsunuz zaten."
"Evet hemde çok."
Hyunjin Minhoya imali bir bakış atıp kendini koltuğa atmıştı.
"Geleceğinizi haber verseydiniz eveliyatını şaplakladıklarım."
Minho 3ünü azarlamaya başlamıştı, birbirleriyle konuşma tarzları bana bizimkileri hatırlatmıştı.
"Ya hyung biz nereden bilelim ben Jisung gitti sanıyordum."
"Her boku size haber vermek zorunda mıyım beyinli Felix'im benim."
"Bırak aşkım ya bu öküz iflah olmaz, öküz her yerde öküzdür."
Zebellah olan yani hyunjin onu da anlatayım saçları orta uzun lacivert gibi mavi saçı vardı işte. Felix'e aşkım diyordu yani gay miydi? Dırırırımdırırırım(gerilim müziği bu Ay ne yapıyorum ben skenximwhxkwndksnwixkwjxkwj)
"Neyse sebebi ziyaretiniz nedir beyler."
"Hyungumuzla kahvaltı yapmak istedik, bide bu vesileyle Jisungla da tanışmış olduk fena mı."
"He evet Seungmin, neyse Jisung ne yemek istersin?"
"Ulan bizde buradayız amk bize de sor."
"Hyunjin siktir git bi."
Minho cevap bekler gibi suratıma baktı.
"Farketmez bana ortak karar verelim."
"Ya işte canım eniştem-"
Minho Seungmin'e tekmeyi geçirerek lafını bölmüştü bende bana enişte demesinin şokuyla kahkaha atmıştım.
Minho "Sen bakma bu ibnelere herkesi Hyunjin gibi sanıyorlar HAHAHAHAHAHAH(stay bunu yiyemiyor gülüşü(skz talker ep. 31 12:31))" deyip Hyunjin'e dil çıkarıp mutfağa gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silly Boy / Minsung Texting
Short Story"Seni tanıyınca kendimi de tanıdım Jisung." "Ama-" "Aması yok emin ol seni kendimden çok seviyorum bide kedilerimden çok."