bakim bu bölüm yüzleşenler kimmiş?
aaa bizmişiz valla🤓💥
Kaynar su.
İnsanın başından aşağıya, saçlarını yıkarken bile bu kadar sıcak ve kaynar su dökülmemeliydi. Saçlarına yazıktı insanın, kafa derisine, vücuduna yazıktı.
Peki ya Veda, o ne yapsındı şu an?
"Arhan, sen benimle dalga mı geçiyorsun?" diye mırıldandı sesi titrerken.
"Hayır Veda, seninle niye dalga geçeyim ben?"
Menajerinin sesi anın verdiği hisle kırılırken Veda'nın kulakları uğuldamaya başladı.
"Benim... Benim bir haftadır attığım hiçbir mesaj sana gelmedi ve onları sen okumadın yani?"
Arhan başını iki yana salladı.
"Samet'le yaşadıklarımı bilmiyorsun?"
"Az önce anlattın ya Veda? O puştu gördüğüm yerde boğazına yapışacağım ama haberin olsun. Sana dokunmaya nasıl cüret eder?"
"O zaman Samet'in üçlü seks kasetlerini ortaya çıkaran da sen değilsin, öyle mi?"
Arhan güldü. Kollarını birbirine bağlayıp ardına yaslanırken yine başını iki yana salladı. "İyi olmuş pezevenk herife ama hayır, henüz benim bile arkam o kadar sağlam değil Veda."
"Bana çiçek yollamış olma ihtimalin?"
"Yollama ihtimalim yüzde yüz ama yollamış olma ihtimalim yüzde sıfır."
"Yani..."
Veda duraksadı. Bütün bunlar nasıl olurdu? Dili damağı kurumuş gibi hissettiğinde, dudaklarını hafifçe ıslattı.
"Yani şimdi benim okuduğum senaryolardan ve hangilerine karar verdiğimden falan da haberin yok?"
"Hayır... Hey! Bunu beraber yapacağız sanıyordum?"
"Arhan sen o zaman bana ayarladığın Aslan'la da hiç konuşmadın?"
"Konuşmadım Veda, neden?"
"Omzuma iz bıraktığından falan da haberin yok, sonra benim sette bu yüzden sıkıntı yaşadığımdan?"
"Öyle mi oldu?" dedi Arhan kaşlarını çatarak. Bakışlarını telefonuna indirdiğinde çehresinde sert bir ifade vardı. "Özellikle bedeninde iz bırakmaması konusunda tembihlemiştim. Salak herif."
"Dur dur, Arhan bir saniye odağımı bozma. Sen şimdi o zaman benim... Yani... Benim Maddy's'e gittiğimden falan da haberin yok?"
"Yok onu biliyorum," dedi Arhan. Veda çölde su bulmuş gibi bu yanıta tutundu ve ellerini ada tezgâha yaslayıp hafifçe öne eğildi. "E haberlere düştünüz, mekân çıkışı röportaj bile vermişsin. Ama takdir ettim seni, asla sarhoş değilsin. Çok ölçülü konuşmuşsun, tebrik ederim... Yalnız şu an projeden yeni ayrıldın, bir süre Maddy's'i unutman hoş olabilir. Romantik komedi oynadın, karakterin dünya tatlısı bir kadındı..."
Veda gözlerini onunkilere değdirince Arhan ellerini iki yanında kaldırdı. "Her zaman ne dersin? Oynadığın role uygun davranırsan, ona göre yargılanırsın."
"Arhan lütfen konuyu bulandırma. Sen o zaman bu Kristal'de bizi çift adayı olarak sunduklarını da şimdi öğreniyorsun."
"Onun da bilgisini ajanstan aldım. Merak etme komisyonla Berkant görüşecek. Senin adının, o adamla aynı cümlede bile geçmesine müsaade etmeyeceğiz. Ajansın olarak arkandayız. Tabii ben de hepsinden öte arkadaşın olarak..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞKES | ASKIYA ALINMIŞTIR
Romance"Yalnız olmak zorunda değilsin, Veda. Bu süreçte tek başına olmana gerek yok." "Yalnız değilim ki," dedi Veda sesinin titremesini umursamayarak. Kaya fark ettiyse de yapacak bir şey yoktu. Sıcak parmaklar kendi elini nazikçe kavramışken, sevgiye ola...