1
Buraya başlama tarihimizi yazalımmm :)
Oy ve Yorumlarınızla kitabımızı okuyan kitlenin büyümesine destek olun :)
İyi okumalar...
Görev emri üzerine sekiz kişilik Gök Timi Iğdırdan yola çıkıp Hakkariye doğru yol alıyordu.
Komutanları yüzbaşı Timur Korhan Üsteğmenleri Asena Berden Atalay Ayvaz, Teğmenleride Han İlter, Gökalp Korkut, Çakıl Öztürk, Ulaş Ataberk, Tolga Yasa olmak üzere sekiz kişilik bir Timlerdi.
daha çok sınır ötesi yapılar Operasyonlarda büyük galibiyet gösterdikleri için Çam Harekatına seçilen ilk Timdi.
"Komutanım!" Han yine yerinde duramamış deli dana gibi oturduğu koltukta tepinmeye başlamıştı "Ya Allah kitap aşkına Şurdan şuraya gideceğiz 3 saattir Uçaktayız!"
"Şurdan şura ha?" Asena Eğlenen sesiyle arkasına dönüp Hanın yüzüne bakmıştı "Şurdan şuraysa seni müsait bir yerde indirelim Asker!"
"İndirin İndirin Komutanım başımı beynimi sikti göt herif!" Ulaş bıkkınlıkla yakasını silkmişti.
"Ya beyler sesinizi soluğunuzu ters düz edip sikeceğim artık susun lan!" Atalay dayanamayarak başının altındaki boyun yastığını Hana doğru fırlatmıştı, Ama ne kısmetse Yastık yönünü sapıp. Hanın yanında mışıl mışıl uyuyan Tolganın tam suratına inmişti.
Tolga sinirle elini yüzüne atıp yastığı aldı "Hangi sokak kaltağı attı lan bunu!" Tolganın gözleri her birinde gezinirken en sonunda Atalayda durup "Komutanım?" sanki inanamıyormuş gibi "Tolga? Sokak kaltağı?" Tolga yutkunup "Yok Komutanım Han atmıştır diye dedim" diye gevelenmişti.
Han arkadan ensesine vurup "Lan ne sokak kaltağı!" diye bağırmıştı. "Kesin lan tantanayı! Yastığımı verin!" Han eline yastığı alıp inceledi "Kalpli pandamı" dudaklarından bir kahkaha kopmasıyla birlikte "Lan yastığımı ver!" diye azarı işitmesi bir oldu.
Han hızla yastığı Atalaya atıp yerine oturdu. Ulaş "Senin o elini ayağını sikerim rahat dur!"
Hakkari 2023 30/01
20:28
Karargah
Alparslan, Albay Orhan Türk yazılı odanın önüne gelip üzerine çeki düzel verdi. Daha sonra kapıya vurup içeriden komutun geldiğini duyunca içeri girdi.
"Komutanım beni emretmişsiniz!"
"Otur Alparslan" Gelen komut ile Komutanının masasının önündeki koltuğa oturdu. Orhan albay "Gök timinin Dosyasını inceledinmi?" diye sordu.
"Evet Komutanım!"
"Düşüncelerin neler?" önündeki dosyaları tek tek sıraya dizmişti. "Seç birini, o Senin yardımcın olacak"
Alparslan ellerini dosyaların üzerinde gezdirdi, Daha sonra gözüne çarpan bir tanesini aralarından çekip aldı.
"Güzel seçim, Uçak yarım saat sonra üsse inmiş olacak, Onları siz karşılayacaksınız. kimse sivil olmayacak. hiçbir terslik istemiyorum Alparslan"
"Emredersiniz Komutanım, izninizle" Elindeki dosya ile yerinden kalkıp kapıdan çıktı.
kendi odasına doğru hızla gidip, Dosyayı daha ayarıntılı incelemeye başladı. Aradan geçen on dakika sonra Kan timi dışarıda tek sıra halinde, Havadaki uçağın yere inmesini bekliyırlardı.
Uçak yere indi. İçerisinden herkes tek tek çıktı. daha sonra uygun adımla Kan timinin önünde durdular.
"Timur Korhan! Bir Yüzbaşı, İki Üstteğmen, Beş Teğmen emir ve görüşlerinize hazırdır Komutanım!"
"Atalay Ayvaz yirmi yedi!"
"Asena Berden yirmi beş"
"Han İlter yirmi altı!"
"Tolga Yasa yirmi beş!"
"Gökalp Korkut yirmi dokuz!"
"Çakıl Öztürk yirmi dört!"
"Ulaş Ataberk yirmi altı!"
"Gök Timi emir ve görüşlerinize hazırdır
Komutanım!""Rahat Asker!" Albay Alparslana doğru dönüp tanıtmaları için komut vermişti.
"Alparslan KaraKan otuz dört! "
"Doğan Kılıç yirmi dokuz!"
"Akgün Çam yirmi sekiz!"
"Barış Kalkan yirmi sekiz!"
"Dicle Eraydın yirmi beş!"
"Çağdaş Çamkır yirmi dokuz!"
"Ilgaz Ulu yirmi beş!"
"Gökhan Kozan yirmi yedi!"
Alparslanın gözleri onda biraz oyalandı ufak tefek bir şeydi kendisine kıyasla, bir o kadarda güzel...
....
Herkes tanışmadan sonra yatakhanelerine dağılmıştı.
Ben yani Asena Berden ve Çakıl, Dicle ve Ilgazla aynı odayı paylaşıyorduk.
duş alıp biraz konuşup hemen yatmıştık, Yarın muhtemelen antreman olurdu yoldan geldiğimiz içinde hayli yorgunduk.
selam nasılsınız bakalımmm? şuraya kısa tanıtım bölümü bırakayım dedim bunun ikinci partıda gelecek.
karakterler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Alparslanın Seçtiği kişi kim sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matem kurşunu
ChickLitİki farklı, Bölgesinde başarılı Timler bir operasyon için bir araya getiriliyorlar. Ve bu operasyondan sonra Timlerin kalıcı olarak bir arada çalışmaısı tek bir Tim olarak operasyonları yürütmesi kararı alınıyor. Asena sınır dışına, Terör örgütü üy...