شيماء أسامة:بنت جمالها عادي محجبة عيونها كستنائي طولها متوسط عندها27 سنة خريجة كلية هندسة قسم إلكترونيات عندها مجموعة شركات لجميع الأعمال الهندسية "شركات الملاك جروب" عايشة في مرسي مطروح مع أصحابها.
أروي وائل: صاحبة شيماء جميلة محجبة عيونها بلون القهوة طولها متوسط عندها 27 سنة خريجة كلية طب قسم جراحة مخ واعصاب عندها مركز للعمليات الجراحية وهي من أشهر الدكاترة في العالَم في قسم الجراحة عايشة في مرسي مطروح مع شيماء.
أمنية حاتم:صاحبة شيماء وأروى جميلة محجبة عيونها عسلي طولها متوسط عندها 27 سنة خريجة كلية صيدلة عندها مجموعة صيدليات في انحاء جمهورية مصر العربية عايشة في مرسي مطروح مع شيماء وأروي.سليم الهنداوي:شاب طويل القامة قوي الجسم عيونه رمادي شعره أسود عنده 29 سنة خريج كليه إدراة أعمال الحفيد الأكبر لعيلة الهنداوي من أكبر العائلات في مرسي مطروح عندهم مجموعة شركات الاستيراد والتصدير والملابس ومصانع وحاجات كتير وهو اللي بيدرها عايش طبعاً في مرسي مطروح مع عيلته هنعرفهم قدام.
آدم الهنداوي:أخو سليم عنده 28 سنة خريج كلية حاسبات ومعلومات طويل القامة قوي الجسم عيونه زيتوني شعره أسود بيشتغل مع أخوه في شركات العيلة.
أدهم الهنداوي:ابن عم سليم وآدم بيعتبروه اخوهم لأنه الولد الوحيد عنده اخوات بنات عنده 28 سنة خريج كلية الشرطة طويل عيونه سودة شعره بني غامق بيشتغل طبعاً في قسم وفي نفس الوقت في الشركات بتاعة العيلة.
YOU ARE READING
رُفات الهوي✨♥️ (قيد الكتابة)
Adventureما بين الحب والحرب حياة لن يفهمها إلا مَن عشِقَ بصدق♥️