Dersnotlarınıatmayanlarınıgottensiz:
sunghooon nikiiiinerdesinizz
ben cıktım otobus durağındayımsıkı giyindiniz miiiii
yourmom:
ben superim suanama yanıyom
kat kat giyindim
siz:
iyi iste ne guzelay jay ve sunoo geldiler durağa
kuscm🤮
jayin tipe bak
sunshing:
bende geliyorum simdi duraga bensiz gitmeeyinnnn—
Okula vardığımızda hemen sınıfa cıktık. Tabi birazcık cıkmamız uzun sürdü cünkü niki sunoo ile konuşup duruyordu ve yavaş yavaş yürüyordu.
Sınıfa cıktık ilk ders matematikdi. Hemen matematik kitaplarımı cantamdan cıkarıp masama koydum.
"Sunghooon!"
nikinin cağırması ile ona döndüm."sınıfta bağırışmayın 🤫"
diye seslendim."sunghoon benim kitabım yok bana verir misin kitabını?"
"niki derse bende gireceğim hocanın zaten tam gozune girmeye başlamışım. Bozma beni kardeşim ya"
"ya ama 🙏🏻 lütfen"
diyerek niki yalvarıyordu Sunghoona.Onların yanına gittim.
"Neden sunoonun kitabını odunc almıyorsun?""jungwon cocuk eski kitabını sence yanına taşır mı?"
"Niki Sunoo bizden sadece bir sınıf uste, illa ki yanınadır konuları yeniden bakmak icin genelikle yanına getiriyorlar. Git bi sor"
"Ya ama ben soramam sen sorsan"
"Of of iyi tamam"
"Ders başlamadan burda ol!"
diyerek arkamdan bağıran sunghoona tamam der şeklinde kafamı salladım.—
Sunoonun sınıfın onune gelince ilk once sunooyu aradım. Bulduğum an yanına gittim.
"Sunoo bana gecen sınıftan kalan kitabını odunc verir misin?"
"Olur yanımda mı bir bakayim.."
"ama cabuk ol lütfen, sadece 2 dakikam kaldı ders başlayacak"
sunoo sırasını aradı aradı ama bulamadı.
"Kusura bakma jungwon ama bugün matematik yok diye yanıma getirmemişim. Ama istersen Jay'e sor bi o hep yanında getiriyor"
Sunoonun sınıfından cıkıp koşarak Jayin sınıfına daldım. Sadece geriye 1 dakkikam kalmıştı. Eğer bu ders gec kalırsam hoca beni mahveder!
"Jay!"
diye sınıfın icine bağırdım.obu gördüğüm an hemen konuya gectim.
"Lütfen bana matematik kitabını odunc verir misin. Gecen seneden kalan"
"Hmm versem mi acaba?.."
"Bak nolur acil lazim sadece geriye az saniyem kaldı lutfen olayama beni. Ver de gideyim ya"
"oyle yok almak falan."
"para mı istiyorsun? Al"
eline bir 20 Won verdim."senim gibi birinden para isteyecek değilim."
"AMINA KODUGUM DİZİ FALAN CEKMİYORUZ VER DE KİTABI GİDEYİM"
jay kendi vermeden hemen kendi rafından alıp koşarak aşağa bizim sınıfa indim. Ne kadar şanslıyım ki tam zamanında gelmişim.