😱😱

370 38 0
                                    



"Lan sunghoon, insan düşmanına bile yapmaz bunu"

"ya işte o yaptı ama orospu cocugu"

"ya niye oyle diyonuz şimdi belki sen yanlış anlamışsındır sunghoon"

"Lan daha neyi yanlış anlasın baksana bas baya sunghoonun yanına KIZ ARKADAŞINI CAĞIRMIŞ NİKİ"

"ya bana acıklama yapıcaktı ama"

"ama?"

"ama ben yüzüne şamarı yapıştırıp hemen ortadan kaybolduğum icin soramadı"

"Tamam da şuan mesela evine gelip sana acıklaya bilirdi"

"jungwona katılıyorum, baksana cocuk sana bas baya değer vermiyor boşver sen onu"

"ya ama yaa😭 cok seviyorum ben onu"
sunghoon lafını bitirdikten sonra kapı calmıştı. Ayağımı bile oynatacak gücüm kalmadığı icin nikiye kapıya bakmasını söyledim.

"riki kim gelmiş"

"abo, Sunghoon sen bi bak istersen"

"Allah Allah kim geldi la bu saatte"
sunghoon odadan cıkınca bende peşlerine gittim. Kapıda duran Jake'e bakıyordum.

"SEN HANGİ YÜZLE GELİYORSUN LAN BURAYA, KÖPEK"
jake'i görür görmez hemen bağırmaya başladım. Arkadaşımı üzdükten yüzsüz bir şekilde geri gelmesi sinirimi bozmuştu.

"sana da selam jungwon"

"nerden tanıyon lan beni"

sunghoon kulağıma fısıldayıp "ben ona sizi anlatmıştım oradan biliyor, bi bağırma dur ne olmuş niye gelmiş bi sorim"

'tamam' şeklinde kafamı salladım. Jake'i iceri aldık tam kapıyı kapatacaktım ki 2 kişi daha da icer girdi.

"bu ne la cocuğu istemeye mi geldiniz amk"

İceri giren o kişilerin daha yüzlerine bakmamıştım. Yüzlerini görünce tanıdık geldiklerini fark ettim.

"LAN CHAERYOUNG?"

"jungwon yeni mi fark ediyorsun"

hemen nikinin yanına gittim.

"kardeşini uzak tut riki den"
Chaeryoung'un kardesi minhyon nikiye takıntılı oldugu icin oyle dedim.

"lan jungwon sus bi kardeşim, Sen niye geldin Jake onu bi anlat artık."

jake ic cekerek konuşmaya başladı.
"Sunghoon bugün olanlar icin üzgünüm ama beni yanlış anladın. O yanımıza gelen kadını tanımıyorum bile"

"Bu yüzden mi kadınla ben gittkten sonra devam konuştunuz?"

"ya konuşmadık hesabı istedim o da getirdi"

"e ama yuh sunghoon. Garsondan da kıskanmazsın"

"niki bak sunghoonu sen sakın ornek alma"

"seni mi örnek alayım jungwon"

"e tabi örnek alınmayacak bir insan da değilim🤭🤭"

otobusdeki cocuk || jaywon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin