"GÜNAAAAAYYYDDDDDIIIIIIINNNNN""sana da günaydın riki, böyle uyandırmana gerektirecek şey nedir acaba?"
"Hiccccc"
gözlerimi tam actığımda iste kafamın Jay'in omzuna yasladığımı gördüm. Jay de kafasını bana yaslamıştı. Kendime gelince hemen kafamı omzundan cektim ve banyoya yüzümğ yıkamaya gittim.
havalar soğuk olduğu icin kazak giymem daha mantıklı olurmuş. Fakat benim yanımda Sadece tişörtüm vardı. donmama rağmen yüzümü soğuk suyla yıkadım ve Titreyerek iceri odaya girdim.
"Jungwon iyi misin?"
"Niki üşüyorum ya sunghoona sorsana yedek kazağı varmı"
2 dakika sonra sunghoon yanıma geldi.
"Jungwon senin ateşin falan olmasın. Yüzün de solgun zaten"
"yok be ne Ateşi okadar da değil. Ama gercekten de üşüyorum. Biri bana kazak vere bilir -"
"Al giy"
"Senin yanında var mı başka bir kazak jay"
"Var, üşüdüğümde giyerim. Sen giy şimdi bu kazağı sonra da battaniyeye sarıl."
Jayin dediği gibi kazağı hemen üstüme giydim ve battaniye ile üstümü örttüm.
—
Sanırım uyuya kalmışım.
gözlerimi actığımda evde kimse yoktu. Burası Sunghoonun evi bile değildi ki! Bağırmak icin gücüm yoktu, ağzımı acamıyordum.
elinde bir Cay ile gelen jayi gördüm. Ondan başka kimse yoktu.
Tüm gücümü kullanıp konuşmaya calıştım.
"Jay, Sunghoon ve niki nerde?"
"Evlerindeler"
Jay bunu o kadar rahat bir şekilde dedi ki anlamadım. Elinde ki cayı icmeye devam etti."peki, burası kimin evi?"
"Benim. Soru sormaya devam etmiceksen artık şu önünde duram cayı icsen mi artık."
Oturma pozisyonuna gectim. Masadaki duram cayı almaya calısıyordum. Alıcak gücüm yoktu.
"Cidden bebek gibisin. Kaldın yine başıma Jungwon."
Jay kendi cayını Masaya bırakıp benim cayımı elinde aldı.
"Aç ağzını"
Jay cayı bana iciriyordu. Jay bana cay iciriyordu?! Kalbimin atışını durduramıyordum. Bana her yaklaştığı anda kalbim yerinden cıkacak gibiydi.
"Sıcak!"
"cayın soğuk mu olmasını bekliyordun Jungwon?"
"Cay güzelmiş nerenin bu"
"bişey değil ya Papatya cayı, icine bal koydum azıcık"
Jay elini anlıma koydu.
"ateşin yok iyi bari. Film izlemek ister misin?"
"olur"
gülümsedim ve Jay'in actığı filme odaklandım.