-Alo,anne?
-Alo,kızım.Nasılsın?
-İyiyim,anne sen?
-Ay,kızım!Müjdemi isterim!
-Anne,okuldayım,derse gideceğim.Neyin müjdesi bu şimdi?
-Ay,sana koca buldum!
-Anne ben sana evleneceğim mi dedim?Neyin kocasını buldun?Ablama bulsaydın?
Herkes yavaş yavaş odadan çıkmaya başladı.Sadece Yeşim ve Meryem kalmıştı şimdi odada.Meryem,Yeşim'in yanına yaklaştı ve gülmemek için kendini tutarak dinlemeye başladı.
-Bak çocuk yazılım mühendisiymiş,hem genç hem işi gücü yerinde işte.
-Anne sevgilisi falan vardır,bırakın çocuğu ya.Hem o yurt dışına falan gider,Türkiye de iş bulamayınca.Ben gidemem onun peşi sıra.
-Ya yokmuş yokmuş!Siz bir tanışın.Hem bak ben ona benim kız da onlar o işlerden dedim.
-Anne ben yazılım mühendisi miyim?Bilişim öğretmeniyim ben ya!
-Tamam işte ikiside bilgisayarla ilgili biliyorsundur biraz.
-Anne ben evlenmeyeceğim ya!Ablamı evlendir sen önce.
-Merak etme,ben ona da avukat buldum.
-Kıza avukat mı buldun?
-Evet hemde boşanma avukatı.
-E birbirlerini boşarlar artık.
-Ne diyorsun Yeşim ya?
-Çağla'yda de bana da koca bulma ne olursun anne ya.He bide,cuma akşamı size geleceğim anne ama benim yanıma bir tabak daha koy.
-Neden kız?Sevgilinle mi geleceksin?
-Anne bir benim sevgilim yok,iki gelince görürsün.Sorgulama artık lütfen.
Telefonu kapatır kapatmaz Meryem"Büşra'yı mı götüreceksin?"diye sordu.Yeşim evet anlamında kafa salladı."Aşk olsun kız Yeşim."dedi Meryem."İnsan beni de çağırır."Yeşim,Meryem'e"Bugün sendeyiz ya Meryem."dedi."İstediğin şeyi yaparız işte.Neyse ben artık derse gideyim."Yeşim odadan çıkıp sınıfına gitti.Meryem'in telefonu çaldı.
-...
-Neden maaşımı sana veriyorum ben ya?
-...
-Tamam parayı getireceğim.Okuldayım.O telefon her eline geçtiğinde beni arayıp durma artık.
-...
-Bekle diyorum,getireceğim parayı.
-...
-Tamam versin,bütün maaşımı sana veriyorum ama Allah yine benim belamı versin tamam.Hadi kapat artık şu telefonu.Okuldayım diyorum.
O sırada kapıdan içeri yavaşça biri girdi.Meryem'in arkası dönüktü onu görmedi.
-...
-O-ona elini sürersen seni öldürüm!Duydun mu beni?ÖLDÜRÜRÜM!
-...
-Kes be!Kapa o lanet olası çeneni!
-...
-Onun saçının teline dahi zarar gelirse seni öldürüm!Duydun mu beni?GEBERTİRİM, SENİ!
-...
-Evet ne oldu?Zoruna mı gitti benim seni öldürebilecek olmam?Bir kadın seni tehdit edince utanıyorsun,değil mi?Annemi de,beni de...Ezmeyi o kadar çok seviyorsun ki.Ama ben o eski küçük kız Meryem değilim.Annem ise artık hayatta değil.Onun hayatını mahvettin.Ama benimkini edemezsin!Neden öldürdün onu?Ben kız oldum diye mi?Erkek olsam sevinecektin,değil mi?"Benim aslan oğlum,benim asker oğlum."diye sevecektin.Ama kız oldum işte"Benim kedi kızım,benim hizmetçi kızım."diye sevemezdin.Şuan orada o cezaevinde olmanın tek sebebi,annemi öldürmen değil.O yüzden kendini"Meryem olmasa buraya girmezdim."diye avutma.Şimdi büyüdüm.Parayı halam denen o aşağılık hırsızdan değil benden istiyorsun.Neden?Çünkü kızın büyüdü,köpek gibi çalışıp para kazanıyor.Rahatça yaşamama gönlün razı olmadı değil mi?Bak o adamlarından birini dahi çevremde,özellikle o kızın çevresinde görürsem.Kendini ölmüş say.Ben hapiste çürümeye de razıyım.O parayı beni tehdit ederek almaya devam edersen,halamda yanına gelir.Elimde onu müebbet yatıracak kadar suç kanıtı var.Parayı halamdan iste.Fazla da zorlama istersen.Halamı seviyorsun,değil mi?Küçük kız kardeşine abilik yap öyleyse.Benim ablalık yapmama izin vermeden,el kadar çocuğu öldürdün.Bari kendi kardeşine sahip çık.Sahi üzülmedin mi hiç?Yaşarken aklına hiç mi gelmiyor benim 6 yaşındaki kardeşimin cesedi? Yetişebilseydim,o bıçak benim kalbimi delecek beni öldürecekti.Dilek'imi değil.
-...
-Ay kıyamam çok istiyorsam öldürürmüş beni de?ÖLDÜRSENE!Bak şunu bil,eğer o kıza bir şey olursa senin cesedini bile bulamazlar!İki dakika duygusala bağladım,cozutma hemen.Ölmeye falan da niyetim yok benim.
-...
-Büyük konuşmuyorum tamam mı?Benim bu dünyada o kızdan başka kimsem yok ve ben benim olanı korurum.Ona hiç bir şey yapamazsın tamam mı?Ben varken onun saçının teline dokunamazsın!Annem gibi onu da öldürmene izin vermem!
-...
-DOKUNAMAZSIN!
Telefon kapanmaştı.Meryem arkasına bakmadan telefonu masaya bıraktı.Yere çöktü ve ağlamaya başladı."Ona bir şey yaparsa ben ne yapacağım?Ölürüm ben ölürüm!Benim yüzümden ona bir şey olursa ölürüm."hıçkıra hıçkıra ağlıyordu şimdi.Bir yandan da"Ona bir şey olursa,ben yaşayamam."diye sayıklıyordu.Arkasındaki kişi yavaş yavaş ona yaklaştı."İyi misin?"diye sordu.Meryem korkuyla yana doğru kaçtı."Korkma,Meryem.Benim...Yeşim."gülümsedi.Meryem,Yeşim'e sarıldı."Yeşim özür dilerim.Özür dilerim benim yüzümden sana zarar verecekler.Özür dilerim!Sana bir şey olursa kendimi asla affetmem.O zaman Büşra'nın yüzüne nasıl bakarım?Nasıl affederim kendimi?Kendine dikkat et,ne olur,dikkat et.Babam denen o şerefsiz adamın bana yaptıklarını sana yapmasına veya seni öldürmesine izin verme!Sana bir şey olursa yaşayamam!"Yeşim şaşkınlıkla ona baktı."Meryem ben..."Meryem ona döndü göz yaşlarını silip ciddileşti"Neden derste değilsin sen?"Yeşim ona baktı."Ha ben mi?Sevim 6/C ile olan dersimi istedi,bende verdim.Anlaşılan iyi ki de vermişim dersi.Baksana bana ihtiyacın varmış."dedi ve gülümsedi."Bak,Meryem.Sen benim canımdan bir parçamsın.Sen olmazsan nasıl atar benim bu aptal kalbim?Söylesene?"gözü yaşlı Yeşim'e baktı Meryem."Öyle söyleme,Yeşim.Ben seni o aptal kalbinle de seviyorum.Hem söylesene o olmasa nasıl bu kadar yakın olacaktık.Birlikte paylaştığımız için bu kadar yakın olduk ve ben sana inanıyorum.Güçlü bir kadınsın sen,iyileşeceğine eminim.Hem..."duraksadı yüzü düştü biraz ve devam etti."Hem söylesene ben ölecek olursam ve sende benimle ölmeye kalkarsan Büşra'ya kim sahip çıkacak?"dedi Meryem.Ona bakıp"Tamam,tamam...Sana bir şey olursa..."gülümsedi Yeşim."Senin için mutlu olacağım ama seni özlersem...Seni özlersem ne yapacağım,Meryem?"Meryem ayağa kalktı ve"Düşünme bunları Yeşim.Maalesef uzunca bir süre seni bırakmaya niyetim yok."dedi gülerek."Seni seviyorum,Meryem.İyi ki varsın,beni hiç bırakma."dedi Yeşim,Meryem'e.Yüzünde bir küçük tebbesümle."Söyledim,Yeşim.Uzunca bir süre seni bırakmaya niyetim yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu yükle yaşamak zorundayım
Fiksi RemajaYeşim,okudukca çok daha içinize işleyecek. Belki de hayatınız boyunca içinizde bir yerlerde hep sizinle olacak. Onu çok seveceğinizi düşünüyorum:) Yazım yanlışlarım olursa affola<3