Merhabalarr,
Görsel *Isagi
Sakura*
•
Bu adamlar tam bir çılgındı. Cidden...
Canla başla spor yapıyorlardı. Isagi ve Bachira deliler gibi koşuyordu. Sanırsın peşlerinden atlı sürüsü geliyor. Ben de elime dambıl almış yavaş yavaş onunla çalışıyordum.Yaptığımdan da değil,maksat çalışmış gözükmek.
"Sakura ne yapıyorsun?" diye sordu adını bilmediğim çocuk.
"Çalışıyorum işte."
"Çalışıyorsun da yarım saatten beri aynı haraketi yapıyorsun. Biraz da şınav çek gel şuraya."
"Yok olum yeto ben yoruldum. " dedim. Yeto valla.
"Yürü yürü hadi." diyerekten beni şınav alma pozisyonuna getirdi.
"Şimdi kollarını dik tut. Gövdende düz olsun. Hah! Oldu. Hadi bakalım."
"Sanki spor hocasısın sen. Ne gerek vardı şimdi buna. Ben ne güzel sporumu yapıyordum."
"İtiraz yok. Öyle geliştiremezsin kendini.Hadi başla."
Bende sabır çekerek şınava başladım. Diğer herkeste kendi işlerini bırakmış bize bakıyorlardı.
"Biiiiir,ikiiiiii,üçççççç...."
Kendimi zorlayarak yirmi tane ancak yapabilmiştim sonra kendimi yere bıraktım. Bildiğin sülük gibi yere yapışmıştım.
"Biraz daha hadi hadi!" diyen başımda dikilmiş çocuğa bakıyordum şimdi.
"Lan ne hadisi? Götüm çıktı burada fark ettiysen. Benden bu kadar. Adım atacak halim kalmadı. Beni siz götürüverirsiniz artık." dedim kollarımı birleştirerek.
Bana baktılar önce şöyle bir, sonra gülmeye başladılar.
"Neye gülüyorsunuz? Çok mu komik? Sanki askerdeyim amk? Olmadı koşma antrenmanı falan da yapalım. Olur mu?"
"Olur ya. Aklımıza iyi getirdin." dedi Isagi bana gülerek.
"Isagi sende mi? Sen de mi be Brütüs?" dedim isyan ederek. Kardeş dedik kalleş çıktı.
"Hadi hadi gidelim artık. Zaten zamanda geçti. Duş alıp yatalım." dedi pembe saçlı çocuk, yani Chigiri.
"İlk defa mantıklı konuşan birisi." dedim ayağa kalkarak. Aynı zamanda alkışlıyordum.
Daha neler yaşayacaktım ben bu çocuklarla kim bilir.
Güzel bir bölümdü bence. T_T
Vote yorum bekliyorum!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura's -Blue Lock☆
FanfictionBlue Lock projesine bir kız katılmış olsaydı neler olurdu sizce? Sakura'nın hikayesini okumaya var mısınız?