Uzun bir aradan sonra selamlar💜 Nasılsınız? Umarım her şey yolundadır. Medyada ki edit süper değil mi?
Görsel*Isagi
-çok iyi değil miiii jchsjdhsjdhjdg-
☆
Sabah erkenden uyanıp kahvaltımızı yapmıştık. Bizden başka kimsecikler yoktu. Daha kargalar bokunu yemeden uyanmıştık. Amacımız kahvaltı etmek değil de daha çok antrenman yapmaya yönelikti.
Kahvaltı yaptıktan sonra, antrenman odasına geçtik. Şınav, mekik falan ne varsa hepsini sırasıyla yaptık. Tabii yorucuydu ama beden bir süre sonra alışıyordu bu antrenmanlara.
Maç saati de gelmişti zaten. Formalarımızı giyip sahaya çıktık. Naruhaya, Baro ve ismini bilmediğim iki kişi bizi sahanın karşısında bekliyordu. Naruhaya tip tip bana bakıyordu. Maç sonu da bakabilecek miydi bir bakalım?
"Şimdi arkadaşlar, öncelikle Naruhaya'ya dünkü sözlerini yedirmemiz lazım. Yoksa biliyorsunuz poposu falan kalkar mazallah hiç uğraşamayız. O yüzden yeneceğiz bu maçı." dedim kendimden emin bir şekilde.
İki takım da yerlerine geçtikten sonra maç düdüğü çalmıştı. Siyah ekranda da maç skoru ve süresi açılmıştı.
İlk önce ben ve Nagi önden atak başlattık. Bir Nagi bana pas atıyor bir ben ona pas atıyordum. Diğer takımdakileri çalımlarla atlattıktan sonra Nagi ilk golü attı. Easy usta!
Nagi ile yumruk tokuşturduk ve yerlerimizde geçtik. Naruhaya zort olmuştu. Ee tepeden konuşmamak lazımdı bazen. Hem de sen tepede değilsen niye tepeden konuşuyorsundu ki aq?
Baro, öfkeyle takımdakilere bağırıyordu.
"Ezikler! Beni engellemeseydiniz gol atmıştım şimdiye. Hepsi sizin suçunuz! Bir dahakine beni engellerseniz hepinizi yumruklarım." diye aval aval bağırıyordu.
Ula ben bu Baro'yu da çözememiştim daha. Matematik işlemi gibiydi. Çözülmez ve zor... Kimya olsa çözerdim belki ama matematik zordu şimdi.
"Isagi bir dahaki gol sen de. Hissettim ben." dedim göz kırparak.
Isagi iyi çocuktu. Seviyordum keratayı.
Naruhaya topu alıp maçı kaldığı yerden başlattı. Baro ile birlikte paslaşarak son sürat bize doğru geliyorlardı. Biraz sakin, sanki peşlerinden atlı kovalıyordu.
Baro topu hızla alıp kızgın bir boğa gibi kaleye koşuyordu. Biz de onun için kırmızı örtüydük sanırım. Fırlattığı gibi yere yapıştırıyordu çünkü. Az önce Nagi'yi düşürmüştü. Isagi peşinden koşuyordu ama yetişecek gibi durmuyordu açıkçası.
"Gel gel sen de gel üstüme. Hayat yeterince geliyor zaten bir de sen gel!" diye ona ithafen konuşup yerimden ayrıldım.
Yere yapışacaksam da yapacak bir şey yok. Gol atmasını engellemeliydim ne olursa olsun.
Önüne gelip topu ondan kapmaya çalıştım. Beş dakika falan topu ondan almaya çalıştım ama nafile. Baro beni atlatıp topu kaleye yollamıştı.
"Yolumdan çekil seni ezik!"
"Senin be- "
O sıra da Isagi gelip beni kolumdan çekiştirmişti. Beyefendi hem gol atıyor sonra da laf atıyordu. Sinir olmuştum. Ee bunu ben de çok yapıyordum. Yani karşıdakiler de beni dövmek istiyordu. Off empati yapmıştım da cidden çok sinir bozucudur. Gıcık bir insandım, kabul ediyorum evet.
Isagi, Nagi ve ben daire oluşturup konuşmaya geçtik.
"Nagi iyi misin sen?" diye sordum.
"İyiyim, iyiyim. Hafif bir sarsıldım ama kendiydeyim şuan. Onu bunu bırakın da Baro'yu nasıl durduracağız onu söyleyin."
"Üçümüz şu dünkü konuştuğumuz planı mı uygulasak? Tam zamanı bence." diye fikir sunmuştu Isagi de. Ona yapalım hadi dercesine bakıp yerlerimize geçtik.
Plan işe yararsa, kesinlikle yenerdik. Bakalım neler olacak???
Biraz kısa oldu biliyorum 😿 ama bugün pek moodum yoktu. 1 haftadan beri hastaydım daha yeni yeni kendime geliyorum 🤒 bu hafta içi pek zamanım olmayacak gibiydi çünkü bayram cart curt biliyorsunuz. En azından bölümsüz kalmayın dedim jdhsjdh diğer bölüm bomba gibi gelecek haberiniz olsun!!!
Vote ve yorum atmayı unutmayın 🌼❤️
Ve şimdiden herkese iyi bayramlarrr ꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura's -Blue Lock☆
FanfictionBlue Lock projesine bir kız katılmış olsaydı neler olurdu sizce? Sakura'nın hikayesini okumaya var mısınız?