☆10

680 54 70
                                    

   Nabersiniz?  

Animenin mangasını okuyun,  çok iyi olaylar dönüyo kcjskdj


Animenin mangasını okuyun,  çok iyi olaylar dönüyo kcjskdj

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sakura*















  Onlar ayrıldıktan sonra, yemekhaneye gidip bir güzel yemeğimizi yemiştik. Kutlama yapmıştık kendimizce. Yemekten hemen sonra ipleri bırakmayarak spora geçmiştik.

  Dünkü konuşmalardan sonra da canım iyice sıkılmıştı çünkü bizi ciddiye bile almamıştı çocuk. Bugün maçta ben ona ciddiyeti öğretecektim evvelAllah.

Sahaya yine aynı kadro çıkmıştık. Kuon'u çıkartmak istememiştik. Olum çocuk takıma ihanet etmişti. Tabikii de almayacaktık. Raichi zaten her an üstüne atlayacak gibi duruyordu Kuon'un. Maalesef takımı eksik kişiyle de çıkartmak istemedik. Bu yüzden onu da aldık. Takım arkadaşı gibi bakmıyordum artık.

Sahaya ilk biz gelmiştik. Isınma hareketleri yaparken,  karşı takım da gelmişti. Bizim ikili en önde çıkmıştı. Göz devirerek baktıktan sonra takıma döndüm.

"Arkadaşlar, şimdi geldik zurnanın zırt dediği yere. Bu maçı canımız pahasına kazanmak zorundayız yoksa bloktan çıkamayız ve eleniriz. Herkes elinden gelenin en iyisini yapsın. Yenelim şunları.!" dedikten sonra elimi öne doğru uzattım diğerleri de ellerini,  elimin üzerine koydular ve hep bir ağızdan bağırdık. (Bu nasıl bir cümle oldu kdjskdj senin elinin üzerindeki eller onun üzerindeki eller bilmem ne ....)

İşte şimdi hazırdık. Gelsinler bakalım. Gelecekleri varsa görecekleri de vardı.

Herkes kendi pozisyonuna geçmişti. Rakip de hazırdı. Maç düdüğü çalmıştı. Bu maç hayatta kalacaktık.

Bachira ve Isagi topu birbirlerine pas atarak ilerletiyordu. Arkadan Kunigami de topu bekliyordu. Hiçbir sorun yokt-

Lan bir dakika?! Bu beyaz saçlı göz açıp kapayıncaya dek topu kapmıştı. Bu nasıl hızdır? Bizim Chigiri ile yarışırdı.

Üzerime doğru geliyordu. Ben ve kaleci kalmıştık. Diğerleri çok geride kalmıştı. Yetişemezlerdi.

Kalenin tam önüne gelip gol pozisyonunu aldı ben de öne çıkmıştım ama topu vuracak gibi yapıp yanındaki -ne ara oraya geldi bilmiyorum- mor saçlıya gönderdi. Sanırım golü mor kafalı atacaktı fakat öyle olmadı. Biraz ilerleyip çapraz açıdan beyaz kafalıya topu gönderdi. Beyaz kafa da topu kaleye gönderdi.

1-0

Beyaz kafalı yani Nagi,  arkadaşı dün öyle seslenmişti sanırım.

"Hani bizi sahaya gömüyordun? Bakmaktan başka bir şey yapmıyorsun. Futbolu bırak derim." dedi ve yanımdan umursamazca geçti.

Sakura's -Blue Lock☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin