nct 127 ile date
TAEYONG
Taeyong basit ama tatlı randevuları sever. Onun veya sizin evinizde, görüntülü görüşmeler yoluyla birlikte eğlendiğiniz dramayı izlemeye devam ettiğiniz bir gün. Muhtemelen küçük kağıt kutularda yediğiniz gibi bir paket yemek alırdı. Taeyong'un kanepesi, sahip olduğu tüm sevimli yastıklarla çok rahat; ve üşürseniz size bir battaniye bulmayı teklif eder, böylece siz de birbirinize sarılırsınız. Gecenin sonunda geç olacaktı ve eve tek başına gitmeni istemiyor, bu yüzden yatıya kalmanı öneriyor. Zaten olduğun yerde rahatsın, bu yüzden burada kalmayı kabul ediyorsun. Sonunda ikiniz, onun kollarında, kanepede uyuyakalırsınız.
TAEIL
Taeil ayrıca basit randevuları sever, ancak Taeyong'la randevular ile Taeil'le randevular arasında bir fark vardır. Taeil için, onunla randevular her zaman ikinizin sevişmesiyle sona erecek. Taeyong belki beşinci ya da dördüncü randevuyu beklerken, Taeil'in mesajı netti. Bir şişe şampanya ile tamamlanan pahalı ama küçük bir yemek ısmarlayacak. İlk başta, size yaptığı tüm küçük yorumları ve alayları fark etmezsiniz, ancak bir film izlemeye karar verdiğinde ikiniz de filme konsantre olmazsınız.
JOHNNY
Tamam, Johnny sevgilisi için para harcamayı seviyor ve parayı yakmanın eğlence parkından daha iyi bir yolu var mı? Oyunlardan, yemeklerden, uyumlu saç bantlarından, tüm o sevimli özlü şeylerden bahsediyoruz. Korkutucu arabalara binmez, sadece sakin olanlara, ama Johnny'nin gücü karnaval oyunlarıdır. Sırf sana istediğin pelüş hayvanı almak için oyunlar oynayarak binlerce dolar harcayacak; ama o da kötü çünkü oyunlarda berbatsın. Dartta üç turu da kaçırdığınızda size gülecek. "Aman tanrım bebeğim, korkunçsun. Pekala, hangisini istiyorsun? Yaparım."
YUTA
Yuta da parasını senin için harcamayı çok seviyor ama bu eğlence parklarında bambaşka bir şekilde gösteriliyor. Seni şık bir restorana götürecek ve randevu başlamadan önce sana küçük bir deniz mavisi kutu verecek. Cömertliği ve sana harcadığı para miktarı karşısında şok oldun. Muhtemelen bir güveç restoranı, bu yüzden eti sizin için kendisi pişirmekte ısrar ediyor. Yemek yerken elinizi tutan, bazen sizi beslerken sizinle oynayan tipte olurdu. Sonra, seni eve bırakır ve
MARK
Mark çok tatlı bir erkek arkadaş. Sizi, arabanızda yıldızların altında oturup film izleyebileceğiniz türden arabalı sinema salonlarından birine götürürdü. Bin tane battaniye ve yastık getirirdi ve uzanıp kucaklaşmak için yeterli alan olması için koltuklarını geri çekerdi. Bütün gece yapacağı tek şey buydu. Filme dikkat bile etmezdi. Gecenin yarısında hava soğuyacaktı ve özel olarak bir şey söylememenize rağmen titrediğinizi fark edecekti ama kazağını giymeniz için ısrar edecekti (ve siz onu asla geri vermeyecektiniz). Film, o izlemiyor olsa bile anında sizin filminiz olur; ikinize de birlikte geçirdiğiniz özel zamanı hatırlatan film. Sizi daha rahat ettirmek için kutuyu devirdiği zamandan beri arabasının bagajının altında hâlâ tek bir patlamış mısır çekirdeği var.
DOYOUNG
Tamam, neden bilmiyorum ama Doyoung'la ilgili bir şey üniversiteli çocuğun çalışma tarihlerini haykırıyor; ama hiçbirinizin işi bitirmeye konsantre olmadığı türden tarihler. Evet, ilk başta niyetin bu. Ama Doyoung huzursuz olur. "Bebeğim," diye mızmızlanırdı, "hadi. Gidip dondurma filan alalım." Buna göz devirir, kafasına kalemle vurursun. "Ders çalışmam lazım bebeğim." şimdi ayağa kalkıp sizi koltuğunuzdan kaldırırken gözlerini deviren o. "Doyoung!" adını tiz bir sesle haykırıyorsun. "Biz," diğer eliyle eşyalarını topluyor, "gidiyoruz," yanağını öpüyor, "dondurma almaya gidiyoruz!" ve kütüphaneci çenenizi kapatmanız için bağırırken ve diğer öğrenciler size pis bakışlar atarken bile o güzel gülümsemeye gerçekten hayır diyemiyorsunuz.
JAEHYUN
Aman tanrım Jaehyun her yerde seksi. Seni bir kamerayla şehre götürürdü ama kameraya hiç bakmazdın çünkü ona bakarken dikkatin dağılırdı. Zavallı Jae sevgilisinin fotoğraflarını çekmek istiyor ve sen ona pislik gibi bakıyorsun. "Hareket etmeyi kes!" "Net bir atış yapmaya çalışıyorum. Hadi tatlım. Lütfen?" sözleri sadece daha fazla hareket etmeni ve somurtmanı sağlıyor, "ama Jaehyun! Eve gidip kanepende sevişebilmemiz için seninle dalga geçmeye çalışıyorum. Bak, şimdi eğilmeme bak -" "tamam! Tamam, eğilmek yok herkes görebildiği zaman hadi eve gidelim seni velet."
JUNGWOO
Jungwoo sizi bir karnavala gitmeye ve onunla her gezintiye çıkmaya zorluyor ki bu yüzden ondan nefret ediyorsunuz. O hız trenlerini seviyor ve sen yüksekten nefret ediyorsun. Sürüşlerden birinde düşüşü beklemediğin için ağladın ve aptal kahkahalar arasında homurdanırken senin bir fotoğrafını çekti. "SENDEN NEFRET EDİYORUM, KİM JUNGWOO," diye bağırırdın kulaklarına. "BEN DE SENİ SEVİYORUM BEBEĞİM!" geri bağırırdı. Seni buraya getirmesinin arkasında bir tehdit olduğunu sanırsın, ama aslında bunun nedeni, hayatından korkarak ona sarılmandan hoşlanmasıdır. Seni güvende hissettirmesinden hoşlanıyor, bu yüzden aslında bu çok tatlı bir düşünce.
DONGHYUCK (HAECHAN)
Bence Haechan önce seni yurtlara götürüp üyelerle tanıştırırdı. Sonra seni çok rekabetçi olduğu şu klişe atari salonlarından birine götürürdü. Kız arkadaşı olup olmaman umurunda değil, tüm maçları kazanmak zorunda. Pençe makinelerinde iyidir, bu yüzden size hangi peluşu istediğinizi sorar ve sonunda size hala sahip olduğunuz üç farklı peluş alır. Seni şımartmayı sevdiği için büyük bir ödül alabilmen için kazandığı tüm biletleri sana verirdi.