ot9

601 8 0
                                    

nct 127 | önce "seni seviyorum" demek

taeyong: o umutsuz. elinde değil, hissettiği anda sana haber vermesi gerekiyor. kesinlikle nasıl hissettiğini duyarak geri söylemen umuduyla sana söyler. lütfen ona onu sevdiğini söyle.

yuta, doyoung, johnny: Kendilerine ve duygularına yeterince güveniyorlar, ancak önce bunu söylemekten çekinmeyecekler; s / o'larının potansiyel olarak aynı hissettirdiğinden emin olmak için kesinlikle suları hissetmek için beklerlerdi.

mark, jungwoo: tesadüfen oldu. çok tatlı bir şey yaptın ve bu onların kalplerini patlattı. iyice düşünüp kendilerini durduramadan, ağzından kaçırdılar. onları utançtan kurtarmak için onları sevdiğinizi söyleyin.

haechan: evet, sana tatmin vermiyor. ilk söylediğinde, çünkü söyleyeceksin, onun için ne kadar yumuşak olduğun konusunda sana acımasızca zorbalık yapacak. "evet sanırım ben de seni seviyorum aptal" diyene kadar bunu söylediğine neredeyse pişman olacaksın.

taeil, jaehyun: Seni sevmediklerinden değil, hatta önce sana aşık olmuş olabilirler. Yine de bunu bilmeyeceksin, ikisi de sana söyleyebileceklerinden daha iyisini gösterebileceklerini düşündükleri için söylemeden bile ilişkinde gelişmeye devam etmekten memnunlar. (sadece duygularını dile getirmede çok iyi olduklarını düşünmüyorum, jh herkesten daha iyi.) gerçi gerçekten aşağı inseydi, sana söylerlerdi, ama ilişkinin çok ilerisinde, tıpkı doğumdan önceki gün gibi. düğün. hey, en azından seni seviyorlar.



nct 127 | yapışkan

jungwoo, taeyong, haechan: 5. aşama sarılıyor. bir daha kendin olmayı unut. "Ben" artık "Biz" ve "Seninki" artık "Bizim". cidden, bu yapışkan hatunlar her zaman etrafınızda olmak istiyor. üstünüzde, altınızda, içinizde, meme ucuna takılı veya kalçaya yapıştırılmış olsun, onlardan kurtulamayacağınızı kabul edin.

yuta, johnny, jaehyun: beni dinleyin, yuta neden burada, sahiplenici bir akrep olmasına rağmen lmao (evet, doğum haritası benim her şey için mantığım), hala eşi dahil herkesten her ikisi için de alan istediğini ve buna ihtiyaç duyduğunu düşünüyorum onların iyiliği (ilk 3'ün aksine) johnny ve jaehyun'a gelince, s/o'larında mutlaka bir yere ihtiyaç duyduklarını/istediklerini düşünmüyorum (stresli veya üzgün olmadıkları sürece.) bence ikisi de yeterince olgun eşlerinin bunu isteyebileceğini/ihtiyaç duyabileceğini kabul edin ve anlayın. Yine de hazır olduğunuzda tatlılarıyla (ba dum dum) çok ihtiyaç duyulan QT'yi bekliyor olacaklarını umuyorum.

mark, doyoung, taeil: aktif olarak kendi alanlarına ihtiyaç duyar. seni seviyorlar ama aynı zamanda yalnız kaldıkları zamanı da seviyorlar ve değer veriyorlar. Bunu gerçekten açıklayabilmemin tek yolu bu. Bebekler alıyor, alıyorlar ve almayanlar...



nct 127 | seninle sarhoş olmak

johnny, jaehyun, mark: ahbap, seninle sarhoş olmayı ÇOK SEVİYORLAR. en sevdikleri geçmiş zamanlarından biri olurdu. İster evde sarhoş olun, ister sıvanmak için dışarı çıkın, bu üçü sizin içki suç ortağınızdır. çok fazla kıkırdama, şaka ve genel olarak eğlence olurdu. onlarla sarhoş olmak yapılacaklar listemde.

taeyong, jungwoo, yuta, taeil: seninle bir iki içki içmek sorun olmaz ama seninle ilgilenmeleri gerekebilir diye mümkün olduğunca ayık kalmayı tercih ederim. Bu dördünden üçünün ciddi hafif sıkletlerden bahsetmiyorum bile. çok fazla boşa giderlerse sizinle kimin ilgileneceği konusunda çok fazla endişelenirler.

haechan, doyoung: Haechan aslında seninle sarhoş olmaktan zevk alırken, sarhoşken yaptığın aptalca şeyler hakkında sana zorbalık yapabilmek, yani seni kızdırmak için ayık kalmayı tercih ediyor. ertesi sabah size gösterebilmek için videolarınızı/resimlerinizi çeken tiplerden biridir, hem kendisini eğlendirmek hem de sizin zararınıza. Doyoung'un senin sarhoş olmana kızdığını görüyorum. sana dırdır ederdi ama kalbi, ona ilk senin geldiğin göğsünde şişerdi. asla bitmeyen dırdırı ve genel olarak rahatsız ifadeleri arasında asla bilemeyeceksiniz. yine de kalbi doğru yerde. ♡

nct 127 reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin