dad!johnny
"Biliyor musun, plaj gezimizin bir hafta sonu gezisi olacağını ve bir sahil otelinde bir haftalık bir yolculuk olmayacağını gerçekten düşündüm," diye içini çektin, az önce büyük bir plaj şemsiyesinin altına serdiğin plaj havlusuna yerleştin.
Johnny gülümseyerek, "Bebeğim ne isterse onu alır," diyerek kollarındaki kızının tombul yanağına bir öpücük kondurdu.
"Konuşamıyor John," göz devirdin ve ona kollarını uzattın, "zaten sahile gelmek istediğini sana nasıl söyledi?"
Gözlerine ve ağzına dikkat ederek kızınızın yanaklarına güneş kremi sürmeye başladınız, "Televizyon izliyorduk ve ekranda kumsalı görünce çok heyecanlandı."
Şakacı bir şekilde alay ettin, yuvarlak şapkasını yüzü tamamen kapanacak şekilde düzelttin, "Baban seni şımartıyor, benim küçük aşkım."
"Baba seni de şımartıyor, şimdi kızımı suya sokalım!" Johnny heyecanla suya doğru ilerlemeden önce kızını kucaklayarak parlak bir şekilde gülümsedi.
Küçük tombul bacaklarının heyecanla tekme atışını izlerken ve hafif mutluluk çığlıklarını duyduğunuzda yüzünüzdeki gülümsemeye karşı koyamadınız.
Siz ılık gölgede ve tuzlu esintide dinlenirken, Johnny kızını ayaklarının dibine hafifçe vuran taze okyanus suyuna alıştırmakla meşguldü. Çömeldi, kızını kollarının altına aldı ve suyu ayaklarında hissetmesine izin verdi. Minik ayak parmaklarını ıslak kuma batırırken kollarını sallayarak mutlu bir şekilde gevezelik etti. Onu oturttu, destek alması için arkasına oturdu ve kumu ellerinde hissetmesine izin verdi. Onu sevdi, minik avuçlarını aldı ve etrafa fırlattı, ama onu defalarca yemesine engel olmak zorunda kaldı. Ne zaman bir dalga oturdukları kıyıya çıksa, nefesi heyecandan kesiliyor, kıvranıyor, kendini soğuk suyu hissetmeye hazırlıyordu. Onu en az bir saat eğlendirmek için yeterliydi.
Eli suyu tokatlamak için aşağı indi, Johnny gülümsedi, bebeğinin mutlu gevezeliklerini duydu ve kısa süre sonra ani bir ağlamayla kesildi. Johnny yaralanıp yaralanmadığından emin olmak için kontrol etti ama sonra gördü - eli ağzındaydı. "Ah benim küçük aşkım. Tadının çok iğrenç olduğunu biliyorum, değil mi?"
Sakin kumsal gününün tadını çıkardığınız yere geri dönerlerken, onu omzuna tuttu ve ileri geri salladı. Johnny ne olduğunu açıklarken kızınızın çığlıklarını duyunca döndünüz ve ona uzandınız. Tadın yakında ağzından çıkacağını umarak suyuna ve atıştırmalıklarından bazılarına uzandın. "En azından suyun tadına bakmadan önce eğleniyordu," diye neşeyle güldün, o bardağından su içerken kırmızı yanaklarından akan yaşları sildin.
Johnny seninle birlikte kıkırdadı, "Tam burada bekle." Sonra yanınızdaki büyük çantadan cüzdanını kaptıktan sonra arkanızda bir yere fırlıyordu.
Saçını kızının yüzünden uzaklaştırdın ve onu güldürmek için gıdıkladın, bu arada onun atıştırmalık puflarını avucunun içinde tuttun. Ufukta ona bazı yunusları işaret ettin, tekrarlayacağını umarak kelimeyi tekrarladın, ama tek duyduğun onun her zamanki bebek sesleriydi.
Sadece birkaç dakika içinde, Johnny bir kol dolusu farklı buzlu şeker ve dondurmayla nefes nefese geri döndü. Babasının dramatik davranışına gülmeden önce kızının önünde havlunun üzerine düştü ve kızı ürküttü. Aldığı her paketi kaldırdı ve bebeğin uzandığı ilk paketi açtı, tabii ki parlak sarı ve pembeye sarılmış çilekli dondurma.
Soğuk ikramın ısırıklarını paylaştılar ve artıkları seçmenize izin verdiler. Siz kıyıya çarpan dalgaların sesinin ve diğer ailelerin de kumsalın keyfini çıkararak sessizce yemek yediniz. Johnny kızınızı tekrar beslemek için hareket ettiğinde ara sıra yumuşak bir 'ahhhh' sesi duyardınız ya da bacaklarınızın arasına oturan bebekten onay uğultusu gelirdi.
"Her şey bitti, küçük aşkım. Hoşuna gitti mi?" Johnny, bebeğe ağzının çevresinde kalan kırmızı şurubu silerken alnına bir öpücük kondurarak sorar.
Johnny'ye, "Ona yemeğini getirdik, çantada," dersiniz, kızınızın yumruğunu sıkarak gözlerini ovuşturmasını seyredersiniz.
Uyuması için onu ileri geri sallayarak onu kollarınızın arasına aldınız, "Plajdaki eğlenceli zamanının tek bir kötü an tarafından mahvolmasını istemedim. Bunu kızım için telafi etmem gerekiyordu."
"Umarım olmaz, burada 5 günümüz kaldı. John'u şımartıyorsun," diye içini çekersin, gözlerini dalgalardan ayırarak hâlâ karşında yatan kocanla göz teması kurarsın.
Yüksek sesle güldü, sen ona sert bir bakış attığında kahkahasını çabucak boğdu, "Sen diyorsun. Bana tekrar hatırlat, küvetin dışında hiç su birikintisine girmemiş olan kızımıza altı yeni mayo almak için dışarı çıkıp ben miydim?
Bakışlarını, uzun kirpiklerini tombul yanaklarına değdiren, kollarında huzurla uyuyan kızına çevirdin. "Tamam, ikimiz de onu şımartıyoruz."
"Ve ikinizi de şımartıyorum, bunu hak ediyorsunuz aşkım."
"Seni seviyoruz John, şimdi onun ıslak kıyafetlerinden biraz sevgi çıkaralım," hafifçe gülümsedin ve ayağa kalkıp çantanı tutmadan önce Johnny'yi nazikçe öpmek için öne eğildin.
Johnny plaj havlusunu silkeledi ve arkandan onu takip etti, "Belki yarın suda yüzmeyi deneyebilir, ona biraz şişme bot aldım."
"Olmuyor John." Ona seninle tartışılmaması gerektiğini söyleyen bir sesle söyledin. Evet, sonuçta küçük aşk için yüzmek yok.