Část 3

30 2 0
                                    

S těmito slovy se kočka rozplynula ve stříbrný prach a zmizela. Modrá tlapa vylekaně ustoupila. Co to?! Divila se a couvala od místa kde před chvílí ležela kočka.

Její klan nevěřil na žádné jejich předky v Měsíčním klanu co je v noci ma obloze. Ostatní klany na to věřily. Toto však tak vypadalo, objevilo se to a pak se to rozplynulo na prach. Modrá tlapa zatřepala hlavou aby se zbavila myšlenek na podivnou kočku a vydala se zpět pro jestřába.

Chytila ptáka do zubů a šla s ním do tábora. Tábor byl ukrytý mezi horami. Skládal se z několika jeskyní a najít ho nebylo lehké. Všechen pach se ukrýval mezi kameny a nedostal se do lesa. Modrá tlapa seběhla dolů po písčité cestě a skočila do tábora. Stála přímo vedle velitelské jeskyně.

Z jeskyně vyšla velká modrá kočka, Řeka. Řeka je velitelkou Vražedného klanu už dlouho, za její vlády se odehrálo spoustu bitev a všechny vyhráli. Jediný co Modrou tlapu na ni štvalo, bylo že učedníky učí moc rychle.

"Tady jsi." mňoukla velitelka a otočila se směrem k Modré tlapě.

Zavolala nějakého bílého učedníka a přikázala mu aby úlovek donesl do školky.

"Večer povedeš hlídku okolo Temné řeky," začala a propalovala Modrou tlapu vražedným pohledem jako vždy. "zkontroluješ zda někdo nepřekročil hranice a zvětšíš naše území. Spoléhám na tebe že nám dobudeš alespoň dvě liščí délky loviště." A je to tu, zase po ní chce velký úkol.     

Klan vrahůWhere stories live. Discover now