Čast 6

24 2 0
                                    

Modrá tlapa se kradla tmou s Bílým drápem a Světluškou v patách. Šli napadlou hlídku  Sněžného klanu. Zrychlili tempo aby stihli večerní hlídku potkat.

Po chvíli dorazili k Temné řece. Voda v ní byla tmavá a řítila se korytem jako rozbouřené moře. Tady neměl nikdo šanci přežít, kdo do ní spadl, už nikdy nevylezl. Překročit ji šlo jen na jednom místě, a to po spadlém stromu. Strom nebyl kluzký a byla na něm kůra, takže bylo bezpečné po něm jít.

Jejich území končilo pár liščích délek od řeky.  Zavětřila jestli tu už není hlídka a přeběhla přes strom. Nemluvili protože Modrá tlapa byla radši zticha. Když už mluvila, bylo jen pro to že musela.

Zastavila se na hranicích a rozhlédla se. Celá se chvěla nedočkavostí, těšila se až se bude moct zase rvát a zabíjet.

Otočila se na Bílého drápa a Světlušku a mňoukla: "Za chvíli tu bude hlídka. Světluško ty bojuj s menšími a nezapomeň, jdi po očích. Oslepíš je a pak je zabiješ."

Dala jí radu aby byla menší pravděpodobnost že zemře. Světluška kývla hlavou na souhlas a poděkovala.

"Bílý drápe, ty víš co dělat." Dodala, otočila se a vstoupila na cizí území.

"Za chvíli tu budou." Mňoukla Světluška a nadšeně se ji rozzářily oči.
Bílý dráp se na ni hrdě podíval a mňoukl:"Máš pravdu, bude z tebe skvělá vražedkyně."

V tom okamžiku stály tváří tvář pěti válečníkům Sněžného klanu. Z jejich pohledů byli poznat obavy a vztek.
"Co dělají na našem území Vražední?!" Zavrčel nějaký nečistokrevný mourovatý kocour.

Klan vrahůWhere stories live. Discover now