İlk gayfic yazışım umarım beğenirsiniz fikirlerinizi bekliyorum.
----------------------------------------------Hyunjin
Sonunda dün şirket grubumuzu kurmuştu.Bugün ise grup arkadaşlarımla tanışma günümdü.Uzun emeklerim sonucunda bir k-pop idolü olmuştum.Ama tabi daha çıkış yapmamıştık.Menajerim Taehyung sabah sabah beni aramış cinlerimi tepeme çıkarmıştı.Hayır buluşmadan bir saat önce aramanı anlarım da üç saat önce aramak delilikti ya.Evet buluşma 10.00'daydı ve ben 7.00 de kalktım hiç adil değil.Duştan çıkınca üstüme beyaz tişört ve normal ceket altıma siyah pantolon Converse bir ayakkabı giydim.Takı olarak zincir kolye ve bir kaç gümüş yüzük.Son olarak sarı saçlarımı toplayıp ilk önce Taehyung'la buluşmaya gittim.
~~~
Felix
Bugün grup tanışması vardı.Çok heyecanlıyım umarım çocuklar kafa dengi ve iyilerdir. Avustralyalı olduğum için inşallah dışlanmam zaten menajerimden duyduğuma göre bir tane daha Avustralyalı varmış.Çıkış yapmamız bir kaç ay sonra olabilirmiş eğer grupta anlaşırsak erkene alabilirmişiz.Erkene almayı o kadar isterim ki sonuçta emeklerimin karşılığı gelmeye başlayacaktı.Jungkook yani menajerim beni sürekli uyarmıştı buluşmaya gecikmemem için çünkü ben hiç dakik bir insan değilimdir.Ama o işi sağlama almış beni 8.00 de uyandırmıştı.Duşumu alıp üstüme beyaz gömlek siyah deri ceketimi altıma ise siyah pantolonumu giyip siyah botları giydim.Takı olarak gümüş kolye ve küpemi taktım siyah saçlarımı şekillendirip Jungkook ile buluşmaya gittim.
~~~
"Yani sence gerek var mıydı beni 7.00 de kaldırmaya?""Bana bak senin ne kadar uykuyu seven biri olduğunu herkes bilir ve yine buluşmaya geç kalıcağını düşündüğüm için gayet makul bir saatte uyandırdım seni."
"Tamam erken kaldır da niye 3 saat önce şimdi bir saat diğerlerini bekliycez."
"İşimi sağlama aldım.Hem bence erken gelen olur bizim gibi.Biraz da kendini nasıl tanıtman gerektiğini çalışırız."
"Bunu haftalarca yaptın ya ben kendimi gayet iyi tanıtırım, iş görüşmesi değil bu grup toplantısı kendin olmak daha önemli."
"Eğer batırırsan seni keseceğimi biliyorsun."
"Sen bu işi bana bırak relax biraz."
"Tanrım sen bana sabır ver sabır."
~~~
"Sence bizim gibi erken giden olur mu?""Olur hem zaten o kadar erken değil yol bu sadece bir 50 dakka erken gidicez."
"Kookie sence grup iyi olur mu yani canavar çaylaklar olur muyuz?"
"E herhalde sekiz kişi olacakmışsınız ve hepsi iyiymiş eğitimlerinde en yüksek puanları almışlar."
"Umarım tanınan bir grup oluruz İtzy gibi canavar çaylak olursak muhteşem olur."
"Olursunuz olursunuz hadi geldik inelim artık."
Felix
İçeri girdiğimizde rezervasyonumuz olan masaya ilerledik neyse ki bizim gibi erken gelenler vardı.Biri sarı saçlıydı yakışıklı görünüyordu.Diğeri ise kahverengi saçlıydı ve sanırım Kookun dikkatini çekmişti.Bu çocuk da her erkeği yakışıklı buluyor he."Selam ben Lee Felix.Bu da menajerim Jeon Jungkook."
"Ben de Hwang Hyunjin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaşlıktan Aşka Yolculuk/HyunLix
FanfictionŞirkette yeni bir grup yeni arkadaşlar ve fanlar bunlar arasında aşk mı?