06

40 6 8
                                    

"Beni deli ediyorsun."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hyunjin
Sabah odaya güneş girmesiyle uyandım. Dün ne olmuştu öyle Felix artık benim sevgilimdi. Bu bir rüya mıydı? Rüyaysa eğer nolur asla uyanmayayım. Şu an hâlâ uyuyordu. Dudakları hafifçe aralanmış kolu belime sarılmış, bacağını da üstüme atmıştı. Şort giydiğimiz için bacaklarını çok net hissediyordum. Yüzümü ona döndüm gerçekten çok güzeldi. Çillerine aşık olmuştum, dayanamadım önce çillerini sonra dudağını öptüm. Olduğu yerde kıpırdanmıştı. En sonunda gözlerini açtı ilk şaşkınlıkla baktı ama sonra gülümseyerek o da dudaklarıma resmen bir cennet bahşetti. Uzaklaşmasına izin vermeden elimi beline koyarak kendime çektim. Öpüşmemizi derinleştirmiştim. Bir süre nefessiz kaldıktan sonra alnımı onun alnına yasladım.

"Her gün böyle uyanmak istiyorum artık."

"Sen yeter ki iste Hyun. Ama artık kalkmamız lazım bugün Tayland'a gideceğiz."

"Off yol çok uzunn. Biraz daha böyle kalalım enerjimi almam gerek değil mi?"

Tatlı tatlı baktığımda kıyamamış 10 dakika izin vermişti. Olsun bu benim için yeter de artardı. Yüzümü boyun girintisine koyduğumda gerildiğini hissettim bu sırıtmama neden olmuştu. Kokusunu içime çektikçe gerçekten canlanmıştım. Hayat gibiydi beni bırakmasına asla izin vermeyeceğim. Liseden sonra gerçekten çok korkuyordum. Beni bırakmazdı değil mi? Bunu düşününce ona daha çok sarıldım. O da anlamış gibi

"Seni asla bırakmayacağım çok seviyorum seni."

Bunu duymamla rahatlamıştım. Bu sefer gerçekten uyandım.

"Ben de seni seviyorum sen beni bırakırsan bile hep seni yanımda tutacağım benden kaçamazsın."

"Kaçmak istemem zaten."

Çok tatlıydıı. Hele başını yana eğmesi yok mu tatlı niyetine yerdim valla.

"Hadi artık kalktığına göre hazırlanma vakti saat 9 olmuş 10 da uçağa bineceğiz. 16.30 da orada olacakmışız yolumuz uzun."

"Uçakta yatak olsa keşke."

"Neden, Uyumak için mi?"

"Lixie bazen bu kadar saf olma kötü olur."

O bahsettiğim şeyi anlamış yüzüme yastık fırlatmıştı.

"Sen bana yastık mı attın bana mı öyle geldi."

Üstüne doğru yürüdüm.

"Evet attım noolmuş?"

Ani hareketle üstüne çıkmaya çalışmıştım ama dengemi sağlayamayınca yana devrildim bu sefer o üstüme çıktı.

"Ne oldu Bay Hwang düştünüz mü? Düştünüz düştünüz."

"Pozisyonunuz rahat mı şu an Felix Bey?"

Şu an resmen üzerime oturmuştu ve bu beni zorluyordu. Sanki şerefsizlik yapmak ister gibi ağırlığını iyice vermişti.

"Ben gayet memnunum."

Felix sırıtıyordu. Bense ses çıkarmamak için dudağımı ısırıyordum bu pozisyonda durmaya devam edersek hiç iyi şeyler olmazdı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Arkadaşlıktan Aşka Yolculuk/HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin