"Hiçbir şey bize engel olamaz."
--------------Hyunjin
Başlıyorduk bu sefer ben erken kalktım zaten biraz erken yatmıştım.Tae çok şaşırmıştı ne yapabilirim bugün şarkımızı yazmaya başlayacaktık.Jisung birkaç fikir getirecekti benim de aklımda birkaç söz vardı.Neyse saat 7.30 ve buluşma 9.00 daydı.O yüzden ilk duşa girdim 15 dakka oyalanıp çıktım üstüme siyah sıfır kol tişört altıma kargo pantolon giydim saçımı klasik olarak toplayıp birkaç kolye ve yüzük taktım.Kahvaltı yapmayı sevmediğim için sadece kahve içip yola çıktım zaten evden çıkarken saat 8.30 du ben nasıl bu kadar oyalandım ya neyse.Felix
Çok heyecanlıyımm.Ve bugün erken kalktım inanılır gibi değil.Ama buluşma saat 9 daydı ve bence 7 de kalkmam iyi oldu.Tüm gece yarım yamalak uyudum zaten gözüme uyku girmemişti.Önce duşa girdim, yarım saatte çıktım.Üstüme rahat bir şeyler giycektim sonuçta sadece şarkıyı yazacaktık ve söyleyecektik.Üstüme beyaz kısa kollu bir tişört altıma siyah paraşüt pantolon giyip birkaç gümüş takı taktım.Siyah Converselerim olmazsa olmaz tabi.Kahvaltı için birkaç şey atıştırdıktan sonra saat 8 olmuştu.Şirkete 30 dakikalık bir yol vardı zaten erkenden orda olurdum.
~~~
Hyunjin
Şirkete vardığımda saat 8.45 ti.Tae de benimle gelmişti.Ses kaydedilen yere girdiğimde Felix ve Jk nin çoktan geldiğini gördüm.Gülümseyerek içeri girdim."Selam Felixx."
Felix de Hyunjin in gülüşüne karşılık olarak gülümsedi.
"Aa selam hyung."
"Erken gelmişsiniz."
"Evet biraz öyle oldu.hyung inanabilir misin ben erken uyandım."
"Valla inanırım çünkü ben de uyuyamadım ve erken kalktım."
"Bende de öyle oldu işte.Ee bugün şarkı yazıcaz aklında var mı bir şeyler?"
"Tek tük fikirlerim var."
"Göstersene çook merak ettim."
"Ya aslında pek emin değilim ama al bakalım."
Hyunjin çantasından siyah kapaklı bir defter çıkarmıştı.Felix meraklı gözlerle hemen incelemeye başladı.
Kendim olmak istiyorum (umurumda değil)
Hala yabancı olsa bile (sadece umursama)
Senden ayrılır ayrılmaz kendimi görebilmeye başladım
Her şey gözlerimin önünde
Şimdi biliyorum (şimdi biliyorum)
İhtiyacım olan kişi kendimmişim
Ayaklarım beni nereye götürürse oraya yürüyorum
Işığı hissediyorum, ışığı hissediyorumFelix bu sözleri okuduktan sonra hayran dolu gözlerle Hyunjin e bakmıştı.Hyunjin utanmış ve gözlerini kaçırmıştı.
"Hyung bu gerçekten mükemmel bunu kesinlikle şarkının içinde bulundurmalıyız şaheser bu resmen."
"Felixx abartma bunu bir ara depresyondayken yazdım bence o kadar iyi değil."
"Bence diğerleri de buna ba-yıl-cak."
"Bilemiyorum.Saat kaç oldu bu arada hâlâ yoklar."
"Daha yeni 9 a geliyor birazdan gelirl-"
Felix bunu derken kapı çoktan açılmıştı ve herkes bir anda odaya doluştu.Hayır yani nasıl hepsi aynı anda geliyor hiçbir fikrim yok gerçekten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaşlıktan Aşka Yolculuk/HyunLix
FanfictionŞirkette yeni bir grup yeni arkadaşlar ve fanlar bunlar arasında aşk mı?