04

41 7 0
                                    

"Engeller en büyük şmanımızdır."
------------------------------------------------------------

Hyunjin
İki hafta geçmişti bugün resmi olarak çıkış yapıyorduk. Şu an saat 9.00 11.00 de şarkımızın mv si yayınlanacaktı. İki hafta içinde çok yorulduk ama aynı zamanda eğlenmiştik. Minho ile Jisung sevgili değillerdi ama tam bir flörttüler cilveleşmeler bakışmalar neden hâlâ olmadılar hiçbir fikrim yok. Chan'le Seungmin hâlâ birlikte uyuyorlardı ama bunun sebebi vardı meğerse Chan'in hastalığı varmış o yüzden uyurken yanında birisi olması gerek Seungmin de bizim grupta en hafif uykusu olan üye o yüzden direkt olarak Chan nefes alamayınca onu uyandırıyor. Bence bunlar da birbirini seviyor ama çaktırmayın. Changbin le Jeongin ilişkileri acayip karmaşık Jeongin in Changbin'i sevdiginden eminim ama Changbin sürekli abi edasıyla yaklaşıyor ve bu Jeongin'i kırıyor. Grupta resmen Felix'le ben kaldım normal olarak.(y.n:hehe biz de yedik.) Her neyse artık ortak alana gitmem gerek.

Chan:
Pd-nim bizi şirkete çağırıyor mv tepki videosu çekicekmişiz.

Seungmin:
Kaçta?

Chan:
10.30 da mv yayınlandıktan hemen sonra bizim tepkimizi yayınlayacaklarmış.

Felix:
O zaman hazırlanmaya gidiyorum ben daha banyo yapmam gerek.

Felix'in bu kadar erken hazırlanmak istediğinin nedenini biliyordum çillerini kapatacaktı. Instagram hesabında fotoğraflarımız paylaşılmıştı ve Felix'in çillerine çok fazla nefret yorumu gelmişti. İyi yorumlar da vardı tabiki ama o kötü yorumları kafasına takmıştı bize takmadığını söylese de. Onun peşinden odasına girmiştim.

"Felix yapma böyle."

Felix odaya bodoslama girdiğim için şaşırmıştı.

"Ne yapıyorum hyung?"

"Çillerini yine kapatacaksın biliyorum."

Kafasını hafiçe eğmişti. Elimle çenesinden tutarak kaldırdım.

"Bak bu çillerin beni hasta ediyor sana o kadar çok yakışıyor ki sanki yıldızlar gözlerine sığmamış da dökülmüş gibi. (Elimi kalp şeklinde olan o çiline dokundurdum.) Hele bu kalp sanki seni anlatıyor. Bunları kapatmaya için sızlamıyor mu? Bırak sevmeyenler olsun ama birinci önceliğin bunları görmek için her şeyi feda edicek insanları düşün."

Felix'in gözleri mi doldu bana mı öyle geliyor.

"Hayır ağlama,yapmak istediğim bu değildi."

"Söylediğin şeyler çok güzel hyung buna ağlanmaz mı?"

Hıçkırıkları arasında konuşurken yine tatlıydı. Ona sarıldım,göğsümün üstünde oluşan ıslaklığıysa ciddiye almadım önemli olan Felix di. Biraz zaman geçtikten sonra ağlaması durmuş. Geriye çekilmişti.

"Sanırım seni dinleyeceğim hyung. Teşekkür ederim her şey için."

Ve bir kez daha sarılmıştı bu biraz daha kısaydı tabi.

"Her zaman burdayım Felix sana en başından söyledim. Artık gerçekten hazırlanmamız gerek yoksa geç kalacağız ve çilleri kapatmak yok."

Arkadaşlıktan Aşka Yolculuk/HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin