03

41 7 2
                                    

"Her zaman kendin gibi ol."
----------------------------------------------------

Hyunjin
Sabah kalktığımda yine erken kalktığımı fark ettim. Bence hasta oldum ben noluyo bana. Ortak alana gideyim de belki uyananlar olmuştur. Tam kapıdan çıkarken yan odadan çıkan Felix'i gördüm. Üstünde civcivli pijama takımı vardı çok tatlı gözüküyordu.

"Günaydın Felixx"

"Günaydın hyung. Sen de erken uyanmışsın saat daha 7.30."

"Evet, bence bir an önce doktora gitmeliyim benim için hayra alamet değil."

Felix bu dediğime gülmüştü. Gözleri resmen yok olmuştu.

"Bu tatlılık biraz fazla değil mi?"

"Hm efendim hyung anlamadım."

Ne ben bunu sesli mi söylemiştim.

"A yok bir şey ortak salona gidelim demiştim."

"Tamam hadi gidelim."

Dediğimi duysaydı ölmüştüm. Gerçi neden taksın ki benim dediğimi hayatı boyunca duymuştur bu şeyleri. Her neyse ortak salona gelmiştik ve uyanan iki kişiyi daha gördük.

"Günaydınn!"

Minho:
Ne bağırıyon sabah sabah. Günaydın.

Jisung:
Bugün ters tarafından mı kalktın ne bu sinir.

Minho:
Uyuyamadım ve bu sinirimi bozuyor.

Hyunjin:
Noldu hyung ateş mi bastı yoksa?

Minho:
Yok senin derdin peçete anlaşıldı bu. Dua et şu an enerjim yok yoksa bilirdim ben ne yapacağımı. Ve hayır sıcak değildi düşünmekten uyuyamadım.

Felix:
Ben de uyuyamıyorum bu aralar heyecandan olabilir sanırım.

Hyunjin:
Ben mışıl mışıl uyuyorum valla ama erken kalkıyorum.

Jisung:
Ben istesem geç uyanırdım da Minho uyandırdı beni neymiş efendim başka kimse uyanmamış tek kalmak istememiş.

Minho:
E öyle ama kimse uyanmamıştı.

Jisung:
Sabahın 6.00'sıydı hyung uykumun içine ettin.

Felix:
6 mı Jisung öldün sen kardeşim her gün erken kalkarsa uykusuz günlerin geldi.

Minho:
İyi be uyandırmam hyungınız burda kalsın tek başına.

Jisung:
Tamam tamam sıkıntı yok uyanırım ben.

Hyunjin:
Diğerlerini uyandıralım mı?

Felix:
Ay evet hadi gel ilk dedoşu uyandıralım.

Minho:
Biz burda bekliyoruz.

Hyunjin:
Tamamm!

Felix heyecanlı bir şekilde zıplaya zıplaya yürüyordu. Chan in odasına geldiğimizde ilk kim girecek tartışması yaşadık. Sonra ikimiz de bodoslama daldık ama bir de ne görelim Seungmin de burda ve aynı yatakta sarmaş dolaş yatıyorlar dün ne yaptılarsa artık.

Arkadaşlıktan Aşka Yolculuk/HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin