Yapacak bir şey yoktu. Bir süre saklanmalıydım. Farkındaydım.. Karini fazla kızdırmıştım. Aslında bu rahatsız edici ama onun neler yatpığını merak ediyordum.
1 hafta sonra Karini okulda yine göremedim. Anlaşılan evdede değildi. Bu yüzden tekrar onun evini izlemeye karar verdim. Aslında pencerede solgun bir gölge olduğunu görmüştüm.
Korktum, bu yüzden izlemeye ara verdim. Akşam nedensizce uyandım saat gece 2:40'dı. 9b'de okuyan kız aklımdan çıkmıyordu.. Karin neden bana kanlı balta göstermişti?bilmiyordum,anlam veremiyordum...
Karin garip birisiydi ve bu yüzden şu balta olayını büyütmüyordum. Belkide kanlı bir balta değildi? Ya ben öyle gördüysem? Ama emindim o kanlı bir baltaydı..
Aradan 3 gün geçmişti okula giderken birisinin nefesini çok net duyuyordum.. Hareket edemedim...korkmuştum, arkaya bakmaya cesaret edemedim. Gözümü kapadığımda cesaretimi topladım ve geriye baktığmda kimsecikler yoktu..
Bu olayı unutamıyordum. Pisikolojim çok kötü bozulmuştu. Kimseyle konuşamıyordum. Çok korkuyordum.. O kişi her kimdise onu bulmak istiyordum. Ama bunu nasıl yapacaktım? Bu işin peşini bırakmıyacaktım..
Karin bunu yapa bilirmiydi? Bu olanlardan sonra en çok Karinden şübheleniyordum. Bu doğaldı çünkü kanlı balta? Her tarafını kan kaplamış gömlek? Bunlar gerçekten şübhelenmem için tek sebeplerdi.. Birisinin benimle oyun oynadığı ap-açık ortadaydı..
Bende bu kişiyi bulacaktım.. Ve benden ne istediğini sormak istiyordum. Düşündüğümde kimseye bir şey yapmamıştım. Kimin benimle ne işi olsun ki? Aklımdan çıkmayan tek şey Karindi..
Karin onu izlediğimi fark ettiyse neden önceden tepki vermemişti? Demek ki umursamıyordu. Ama 9b'de okuyan o kızın olayından sonra Karin bu olayı daha çok kafaya takmıştı. Buda ilgimi çekiyordu...
Bu olayı arkadaşım Micahel'e bile söylememiştim..birisine anlatmam gerekiyordu.. Daha fazla içimde tutamıyordum. Ama bunu söylemem yalnış bir şeye yol aça bilirdi.. Bu yüzden biraz daha saklamaya karar verdim.
Okulda Karini artık daha fazla görmüyordum. Okula gelmeyi bırakmıştı. Ve ortalıkta gözükmüyordu. Evinin ışıkları hep kapalıydı..
Evine girmeye karar vermiştim. Ama açıkcası bunu yapıp yapmamak arasında kalmıştım.. En sonunda ani kararla bunu yapmaya karar verdim. Bunu yapmak için doğru zamanı bekliyordum. Gece her kes yatınca bunu gizlice kimsenin haberi olmadan yapacaktım. Ve tüm bu olanlara son koyacaktım.
2 gün sonra ailemin uyuduğundan emin oldum ve..
MASUM KATİL 3) YAKINDA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum Katil
HorrorOkulun bahçesinde işlenen bir cinayetin üstü ne kadar kapalı kalacak?