Pencereme birisinin tıklatdığını duydum.. Bir gıcırdama sesi geldi.Çok rahatsız ediciydi. Kapıma sertçe vuruluyordu. Bu sesler.. Sanki bu anı yaşamıştım..
Cidden çıldırmıştım..Kedi sesleri geliyordu, ne alaka bilmiyordum.. Uyumaya çalışıyordum ama sesler buna izin vermiyordu. Kafamın içinde bi' vızıltı vardı.
Bağırmaya başladım, kapım açıldı. İki gözün bana doğru baktığını fark ettim. İşin diğer tarafı bu gözler aynı kedi gözüne benzer içerisi kanla kaplı, garip iki çift gözdü..
Daha fazla bağırdım. Işıklar açıldı, gözümü ovaladım gözlerimi açıp dikkatle baktığımda yüzünde maske olan beyaz saçları yüzüne dökülen küçük bir kız çocuğunun bana baktığını gördüm.
5 dakika boyunca bir birimize baktık. Sonra bana bir şeyleri işaret ediyordu. Yukarıya baktım ve çok garip yaratığa benzer, asla görmediğim hayal etsem bile düşünemeyeceğim bir varlığın, duvara yapıştığını ve bana baktığını gördüm.
Dona kaldım.. bu neydi? Işıklar kapandı o garip sesleri tekrar duyuyordum. Bi' anda her şey normale döndü. Etrafıma baktım hiç bir şey yoktu. Ne bir ses duyuluyordu nede bir şeyler gözüküyordu.
İki elimle başımı tutarak gözlerimi sım-sıkı kapattım. O gece sabaha kadar o şekilde kaldım. Sabah olmuştu, birisi kapıma yavaşca tıklatarak içeriye girdi. Bu hemşireydi.. Ona birşey söylemedim.
Bana bakarak gülümsedi ve bu gün nasıl hiss ettiğimi sordu. Biraz sustum ve ona bakarak bende güldüm ve iyiyim dedim. Başımı okşadı ve yarın taburcu olacağımı söyledi. Sevinmiştim, eve geri dönecektim.
Bu lanet olası yerden sonunda kurtulacaktım. Annemlerin işi varmış bu yüzden yanıma gelmediler. Hastane çıkışı geleceklermiş..
Sonra bana kahvaltılık olarak mısır gevreği ve yanında muzlu süt verdiler. Bitirdikden sonra afiyet olsun dedi ve gitti. İçeride televizyon vardı.
Telefonuma bakarken televizyon aniden açıldı. Ses çok garip çıkıyordu. Kanallar kendiliğinden değişiyordu..
Anlamadım.. Bu nası olmuştu? Başıma daha ne kadar garip olaylar gelecekti? Kalbimin yerinden çıkacağını düşünüyordum..
Yanımdaki dünden kalma suyu içtiğimde çok garip bir tat hiss etmiştim. Suya baktığımda su kıp-kırmızıydı..Bu aslında su değil.. Bu bir..
MASUM KATİL 8) YAKINDA...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum Katil
HorrorOkulun bahçesinde işlenen bir cinayetin üstü ne kadar kapalı kalacak?