Masum Katil 9)

20 3 0
                                    

İçeriye giren hemşireydi ama..yüzünün pek çok yerinde yara izleri vardı. Nerdeyse kan yüzünün tamamını kaplamıştı. Koluna baktığımda sanki kolu ısırılarak koparılmıştı.

Elime ne geçerse ona fırlatıyordum. O ise elindeki kanlı bez ve şırıngayla her şeye rağmen üstüme geliyordu.
Bu durumda ne yapacaktım?

Birden ışıklar tamamen kapandı. Neye uğradığımı şaşırmıştım. Çaresizlikten bağırıyordum..sesim kısılmıştı. Koluma ıslak bir şey değdi.

Kulağıma bir sıvı akıyordu. Ama neydi anlamadım. En son hatırladığım şeyse nefes alamamdı sonra kulaklarım çınlamaya başladı. Ve gözlerimi kapattım.

Uyandığımda evdeydim. Hemen baş ucumda annemi gördüm. Ona sarıldım,oda bana sarıldı. Gözümden sanki kova kova yaş süzülüyordu. Annem bana baktı ve üzgün ses tonuyla..

"ne oldu? Hasatenede yine bayılmışssın..bana bir şeyleri anlatmak istemediğine eminmisin? Ben senin annenim,biliyorsun ki hiç bir zaman seni dinlemekten kaçınmadım. Esi neşeli kızıma ne oldu böyle? Onu geri istiyoruz.."dedi.

Suratına baktım.. Çaresizdim, bu olanları birisine anlatsam bile inanamazdı. Hayır'ı işaret etmek için başımı sağa sola çevirdim.

Annem derinden nefes aldı. Ve yaklaşık 2-3 dakika üzgün bir suratla başımı okşayarak bana bakıyordu..

Sonrada odadan çıktı. Bunu yapamadığım için çok üzgündüm. Acil pisikolğa gitmem gerekiyordu. Beni yalnız o anlaya bilirdi..

Tüm internet sitelerini gezdim. En iyisini bulmaya çalışıyordum. Ama yinede gözüm evde bir şeyleri arıyordu..

Hastaneyi sevmezdim ama şu anda orası en nefret ettiğim yer ola bilirdi.

Sonunda bir pisikolok bulmuştum..
Yatın verdikleri adrese gidecektim.Gittim ve kapıyı tıklattım,karşıda iki koltuk vardı ve birinde Karin oturmuştu.. Bana baktı ve kokrunç bir şekilde güldü.

Titremeye başladı.. Yüzüne baktım,pisikolok bana oturmamı söyledi, yavaşça koltuğa oturdum. Benden ona sorunumu danışmamı istedi..

Karin gözünü zillemiş bana bakıyordu.. Derinden nefes aldım ve yalnız konuşmak istediğimi söyledim.

Pisikolok şaşkın bir şekilde yüzüme bakarak kekeleye kekeleye "Yalnızız zaten?" dedi...

MASUM KATİL10) YAKINDA..

Masum KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin