Bazen bir şarkı sözünde, bazen bir satırda;dile getirilmeyen şeyler tek bir cümlede özetlenirmiş. Önümde duran ezberlemem gereken tüm kavramları tek bir cümleyle zihnime kazımıştım. Başlangıçta bir edebiyat kastın Bahar konu ile ne alakası var? Bence çok alakası var güzelim. Mesela sen bir konuyu tek bir cümleyle halledebiliyorsan acıyı da aşkı da tek bir cümleyle halledersin. Hayat ve dersler bağlantılı kısacası. O yüzden otur kalk aşkı nasıl hallediyorsan dersleri de hallet bir zahmet!
Ayrıyeten, kaç aylık sevgilim beni tanımıyormuş gibi bana bakarken önümde kahve döküntüsünden kahverengileşmiş not kağıdımı o yakışıklı suratına Osmanlı torunu edasıyla çarptım. Kaç saattir burada onunla fingirdeşmek yerine ders çalışıyordum. Bence beni kutlamalı, bir tektaş alıp evlenme teklifi etmeliydi. Hatta ödül olarak iki çocuk yapacak kadar seks yapmalıydık.
Sana da, bilinçaltın olduğun günün de Bahar!
"Bahar iki saat edebiyat çalıştın diye ne hale geldim amına koyayım ya!"
Anlaşıldığı üzere Ozan efendi evlenmek yerine ayrılmayı istiyordu. Ona gözlerimi kısarak tehdit dolu bakışlar attıktan sonra çıkardığımız notları tekrardan gözden geçirdim. Bu gidişle çocukla çocuk yapmadan mezarını kazacaktım.
Tövbe de salak kız!
"Bahar yeter, vallahi yeter! Hiç yakışmıyor sana ders yakışmak hadi kalk kafeye gidelim. "
Yalvarması için götümü ona dönüp kafamı kağıda iyice gömdüm. Keşke gerçekten de gömebilsem!
Dibime kadar girmesiyle tüm dikkatim dağılırken içimden anasına,bacısına, sülalesine bildiğim tüm küfürleri sıraladım."Yer yok mu koca kampüste Ozan!" Böyle dememle daha da yaklaşırken dudaklarımız arasında bir milimetrelik mesafe kalmıştı. Ops! Şerefsizin evladı nereden vuracağını iyi biliyordu.
"Yok."
Etraftan geçen bazı medeni halleri sap insanlar, ekvatoral iklimde geniş yapraklı ormanlarda çiftleşen orangutanların belgeselini izlermiş gibi izlerken aklıma 3 abim olduğu geldi. Bende iyi yürek vardı ha! Sen kalk 3 dağ ayısı abinin kardeşi ol, sevgili yap üstüne üstlük kampüsün önünde fingirdeş.
"Biri görecek gerizekalı!" Uzaklaşmaya niyeti olmadığını anladığımda tam kalkacağım sırada beni çekmesiyle kucağına yerleşmem bir olmuştu. Piç gibi sırıtırken ne zaman rolleri değiştirdiğimizi hatırlamaya çalıştım. Utangaç bir osuruk böceğiyken ne ara utanmaz bir mala dönmüştü bu herif!
"İşte oturman gereken yer burasıydı sevgilim." Hömm, oldukça seksi, kısık ve cazibeli bir ses. Peki Bahar yatak odasının nevresimininden tut duvar kağıdı, defter kapağı, telefon kılıfı, Instagram şifresi vb. Galatasaray olan bir hacı altta kalır mı?
"Kucağın o kadar da rahat değilmiş bey."
Kafasını hafif geri atıp kısık sesle güldü. Bir dakika ya, gülünce gözleri bu kadar güzel nasıl kısılıyordu ki bu herifin.
Ve öpüştük
Fuck me şu an ah~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acil bilet aranıyor (texting)
FanfictionBana aşkı tek kelime ile tanımla deseler Galatasaray derdim.