anlaşma

15 1 0
                                    

Kaç gün geçti bilmiyorum ama uyumayalı uzun zaman oldu. Az önce bir kaç kişi gelip hazır olmamı Acar,Arda,Belda,Bilgin ve Ahsenin benimle büyük salonda bir konuşma yapacaklarını söyledi. Neredeyse yarım saattir bekliyorum. Sonunda Belda odaya girip.nazikçe
"Hazır mısın Ferda" dedi.
"Evet hazırım."dedim gülümseyerek "evet hazırım" dedim."

"Hadi o zaman büyük salona geçelim."diyerek kol kola koridorlarda yürüdük  en sonunda buraya aynadan geçip kendimi bulduğum büyük tahtlı odaya geldik herkes bizi bekliyordu herhalde,uzun dikdörtgen masaya oturmuş herkes.Arda bana gülümseyerek bakıyordu bu beni şaşırtmıştı. Anlam veremedim. Sonra ben ve Belda masaya geçip konuşmaya başladık. Söze Bilgin başladı.

"Merhaba Ferda ben Bilgin. Pek tanışma fırsatımız olmadı kusurumuza bakma.
Oradan Ahsen
"Ne kusurumuz varmış"diye cırladı.
Ben de Bilginin sorusuna cevap vererek."teşekkürler iyyim."deyip kestirip attım şu gergin ortamın bı an önce bitmesini istiyorum.
Bilgin yeniden söze başladı"Şimdi şöye sana çok önemli büyük bir konuda ihtiyacımız var biliyoruz iyi bir başlangıç yapmadık ama herkes ikinci şansı hak eder yeni bir sayfa açıp en baştan başlayabiliriz.."
Ahsen hemen lafa atladı"biliyorsun. Biliyoruz değil biliyorum."dedi Ahsen susunca
Bilgin  konuşmaya sakince devam etti.
"Ama inan ki böyle küçük tartışmalar kolaylıkla unutulabilir. Özelikle  oscura ciudad  tehlikedeyken."dedi sonra ben orda tabi kendimi tutamadım ve kahkaha attım.
Ve alayla"küçük tartışmalar mı siz beni bir gün boyunca zinda kapattınız neden elinizde bir neden bile yok be"diye bağırdım."sonra tekrar gülerek alayla "küçük tartışmaymış tck"
Ani yükselişimden sonra ortalıkta bir sessizlik oldu.Ve bir kaç dakika sonra Beldanın kolunu omzum da hissettim ve bana sakin bir sesle
"Ferda dışarda biraz konuşalım mı sakince ister misin? Dedi bende kabul ettim bir sakınca görmüyordum ne de olsa burada bana iyi davranan tek kişi Beldaydı. Odanın dışına çıktığımızda Belda sıcak gülümsemesi den bahşetti bana. Ve söze başladı.
"Biliyorum Ferda seni çok incitik özellikle Arda ama bizi bir tanısan gerçekten çok iyi kişilerizdir Bilginin de dediği gibi herkes ikinci şansı hak eder. Sana çok ihtiyacımız var özellikle ciudad oscura'nın . Asırlardır bizi kurtaracak  kahramanı  bekliyoruz."dedi
Kafamda ki soru işaretlerini sordum.
"İyi misin Belde ne kahramanı hem ciudad oscura da ne?" Dedim.

"Pekala en baştan başlayayım. Şimdi ciudad de la luz yani ışık şehiri asırlar önce biz  ciudad oscura'ya yani karanlık  şehire bir savaşta yendi ve  zorla ateşkes imzalattı  ateşkesin bitmesi için karanlıktan ve ışıktan gelen kişinin savaşı ile son bulacak kehanet böyle. Ateşkes şartları yüzünden asırlardır  ciudad ascura ciudad luz'un boyunduruğu altında biz bu şehri yani karanlık şehri korumalıyız. Arda ciudad oscura'nın sona kalan tek prensi diğer bütün kardeşleri ciudad luzz kraliçesi tarafından katledildi cani Bir şekilde Arda kendini kurtarabildi sadece.Herkes ciudad oscura'a yani burası karanlık şehir'e düşman oldu.yani herkes karanlığın öyle olduğunu bilir değil mi ama bak dinle beni öyle değil ciudad  l uz  iyilik kostümü giymiş kötülerle dolu. Karanlık her zaman kötülük değildir inan bana. Bunu yakında anlayacaksın. ciudad de la luz'daki çıkan bir kehanete  hem ışıktan gelen hem karanlıktan gelen kızın cesur savaşı sayesinde bu düşmanlık bitiyor.asırlardır beklediğimiz kişisin Ferda" diyerek açıkladı."
Kekeleyerek"a-am-a b-bu imkânsız bakın aradığınız ben değilim.
"Evet biz de bir kaç gün önceye kadar öyle biliyorduk. çünkü sen karanlık şehir insanı özelikleribi taşıyorsun ama aynı zamanda ışığa dokunabiliyorsun bunu geç de olsa bilgin sayesinde fark ettik.. Karanlık şehir insanları ışığa ne dokunabilir ne bakabilir.ama burasını iyi dinle şimdi böylelikle bize hak vereceksin kehanet şöyle-
"

Gecenin koynunda kız
ışığın karşısında kız 
Beynindeki delilik söndürdü ışığı.
Sadece deli mı?
Sadece savaşçı mı?

Asırlardır beklenen son Savaşçıların savaşçısı en büyük kurtarıcı  hem ışık hem karanlık  ya da sadece bir deli

İşte böyle  bize şimdi hak veriyor musun?
"Siz delirdiniz mi benim dünyadaki herkes karanlığa ve ışığa aynı anda dokunabili kafayı sıyırmışsınız siz yeter artık bu şakaya bir son verin eve gitmek istiyorum.

"Ferda lütfen sakin ol sana kanıt sunmama izin ver. Lütfen biliyorum delirmiş olduğumuzu sanıyorsun. Ama çok ciddiyim.
" Pekala sun bakalım.kanıtını."dedim çünkü duymak istiyorum ve içimden bir ses doğru söylediğini söylüyor.
"Pekala tamam doğum leken doğum lekesi hatırla Bir tarafı simsiyah diğer tarafı bembeyaz ve üstelik karanlık beyazı yiyor. Sen hiç böyle bir doğum lekesi gördün mü?
"Bu yeterince iyi bir kanıt değil.'dedim."tamam pekala küçüklüğünden beri sadece senin gördüğün diğer insanların görmediği tuhaf görünümlü insanları düşün."

O anda küçüklüğümden beri sadece benim gördüğüm tuhaf insanları hatırladım ailem delirdiğimi düşünüp beni akıl hastanesine yatırmıştı. Aklım küçüklük anılarıma yakıldı sekiz dokuz yaşlarındayken İstanbul meydanında gördüğüm tuhaf giyimli insan topluluğunu hatırladım biri anneme arkadan yaklaşıp tuhaf haraketler sergilemişti. Ne kadar korktuğumu hatırladım. Meydanda çöküp çığlık atarak ağlamıştım.
"Pekala  inandım diyelim size ama nasıl bir yardımım dokunacak ki."dedim
"Bunu diğerleri ile birlikte konuşacağız bu benim boyumu aşıyor.
"Tamam öyleyse konuşalım." Dedim
Belda"bu kabul ettiğin ablamına mı geliyor. Dedi
"Evet evet sanırım öyle kabul ediyorum hadi diğerleri. İle konuşalım." Dedim.

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen ⁽⁠⁽⁠ଘ⁠(⁠ ⁠ˊ⁠ᵕ⁠ˋ⁠ ⁠)⁠ଓ⁠⁾⁠⁾

MetanoiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin