0.6

1.9K 220 154
                                    

Seungmin bilinmeyenin kendisine attığı mesajla beraber ne yapacağını bilememiş ve en iyisinin okuldaki kedileri beslemek olduğunu düşünerek bahçeye çıkmıştı. Nöbetçi olduğu için de bu ders saatinde kafasını toparlamak kolay olacaktı.

Her şey fazlasıyla ani olmuştu onun için. Bir yandan tam olarak kendisine ne hissettiğini bilmediği Hyunjin, öte yandan da kendi resimleri çizen birisi vardı.

Hyunjin'in son günlerde kafasını karıştırdığı da kaçınılmaz bir doğruydu. Birden Seungmin için Kai'yi gruptan atması, resim olayını merak edip sorması ya da sohbet açmaya çalışması, Hyunjin'e olan duygularını değiştiriyordu.

Daha düne kadar sınıfında resmen tanımadığı bir çocuktu.

Bunları düşünürken bir yandan da elindeki mama poşetini açıyordu. Okulu hayvansever insanlarla dolu olduğu için kimse hayvan beslemelerine bir şey demiyordu.

"Bir, iki, üç."

"Dördüncünüz nerede ki?"

Seungmin göremediği kediyi bulmak için etrafına bakarken kucağında kediyle gelen bir Hyunjin beklemiyordu tabi.

"Sanırım burada." diyerek kucağındaki kediyi havaya kaldırmıştı.

Seungmin gördüğü yüzlerle gülümsemişti. Ama Hyunjin'in bu saatte derste olması gerekmez miydi?

"Ah, Hyunjin merhaba."

"Selam, kedileri besliyordun galiba."

Elindeki kediyi yere bırakıp kedilerden uzaklaşmıştı büyük olan.

Seungmin neden uzaklaştığına herhangi bir anlam veremesede korkuyordur diye düşünüp Hyunjin'in yanına ilerlemişti.

"Evet de senin derste olman gerekmiyor mu?"

Hyunjin'in kendisi için dersi astığını bilmiyordu tabi.

"Sıkıldığım için hava alacaktım, seni de kedileri beslerken görünce yanına gelmek istedim."

Seungmin elindeki mamayı tabaklara dökerken konuşmuştu

"Evet her zaman beslerim, hatta kendi kedim de var."

Hyunjin bunu biliyordu tabi.

"Öyle mi, adı ne?"

"Bitli."

"Bitli mi?"

Kahkaha atarak konuştu Seungmin.

"Sokakta bulduğumuzda bitleri vardı, bitli diye seslenince öyle de kaldı."

"Güzelmiş."

Hyunjin de Seungmin'in yüzündeki gülümsemeyle beraber gülümsemişti.

"Sen banka geç istersen, sohbet ederiz."

Elbette böyle bir teklifi geri çevirecek kadar aptal değildi Hyunjin.

Seungmin de kedilere mamayı döküp Hyunjin'in yanına oturmuştu.

"Nöbetçilik zor mu?"

lover, hyunmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin