8

945 33 8
                                    

Milo Pov

Ik open de deur zonder zijn lippen te verlaten. Ik pak hem vast en til hem naar binnen waarna ik de deur dichtduw en hem tegen de muur vastzet. 'Fuck je bent van mij. Eindelijk' hijg ik. Hij weet geen woorden uit te brengen, omdat mijn handen al richting zijn stijve glijden. In plaats daarvan kreunt hij als antwoord. 'Je bent zo verdomd geil en je gaat het voelen ook' fluister ik. 'Hmh' kreunt hij. Ik pak zijn kin vast waardoor hij me aan moet kijken. Zijn mond staat open. Ik duw mijn tong bij hem naar binnen terwijl ik zijn broek al uit heb. Ik merk aan alles dat hij totaal geen ervaring heeft. En ik geniet er van. Ik geniet van het feit dat ik degene ben die hem zal laten beseffen wat hij mist.

Mijn hand glijdt zijn boxer in en ik begin hem langzaam af te trekken terwijl mijn andere hand hem ontdoet van zijn overhemd. Hij heeft zich volledig aan me over gegeven en laat alles gebeuren. Zijn lichaam hangt tussen de muur en mij en hij heeft zijn hoofd naar achter gegooid. Precies zoals ik het graag zie. Ik grijns en kus hem in zijn nek, waarna ik zacht bijt. Een diepere kreun verlaat daardoor zijn lippen. 'M-Milo' kreunt hij. 'Hm?' Mompel ik zacht in zijn oor. 'Ik wil meer' kreunt hij. Ik stop langzaam met bewegen. 'Meer?' Vraag ik zacht. Ik kijk hem aan. Hij draait langzaam zijn hoofd weer recht en kijkt mij ook aan. Hij buigt naar voren en kust me kort. 'Meer' fluistert hij. Mijn hand glijdt langzaam langs zijn ballen verder omlaag. Zijn ogen vergroten. Zijn handen positioneert hij op mijn schouders, alsof hij zich vast klaarmaakt voor wat er komt. 'W-wacht' stamelt hij. Ik kijk hem lief aan. 'Ik weet niet of-' begint hij. 'Rustig schoonheid, ontspan je' fluister ik. 'Laat mij de rest maar doen, je gaat het geweldig vinden'. Matthy zucht, legt zijn rug weer tegen de muur en slaat zijn armen om mijn nek. Ik kijk omlaag en duw mijn lichaam tegen zijn borstkas. Dan til ik zijn been op, zodat hij zijn beide benen om mijn middel slaat. Mijn vinger glijdt verder tot ik zijn opening heeft gevonden. Ik hoor hem zacht huiveren en grijns. 'Ontspan Baby' fluister ik waarna ik zijn nek zacht kus. Hij sluit zijn ogen en legt zijn hoofd tegen de muur. Ik glijdt langzaam met twee vingers naar binnen. Ik hoor hem zacht sissen en hijgen. 'Ssshhh' fluister ik en ik ga nog iets dieper. Zacht kreunt hij. Dan trek ik een stuk terug. Hij opent zijn ogen en hijgt diep. 'Fuck' fluistert hij. Ik grijns en leg mijn lippen op die van hem. Opnieuw doe ik het zelfde, maar nu iets sneller. Ik hoor hem kreunen in mijn mond. Zijn handen glijden over mijn borstkas en met zijn benen trekt hij me dichter naar zich toe. Ik trek hem van de muur af en loop naar de tafel, waar ik hem op laat zitten. 'Wil je meer?' kreun ik zacht in zijn oor. 'Hmh' hijgt hij terwijl hij me met grote ogen aan kijkt. Ik laat hem liggen op de tafel en kleed hem langzaam helemaal uit terwijl ik zijn lichaam bedek met kusjes. Ik blijf ondertussen steeds naar hem kijken. Hij heeft zijn hoofd naar achter en zijn handen in zijn haar. Ik trek snel mijn eigen kleding uit en trek hem dan aan zijn benen naar me toe. Ik duw zijn benen omhoog en pak zonder met mijn ogen zijn lichaam te verlaten een condoom van onder de tafel. 'Waar haal je die nou vandaan?' Vraagt hij. 'Onder de tafel' grijns ik. Hij blijft me met open mond aankijken. 'Ze liggen overal schoonheid, waar jij maar wil' zeg ik en ik rol hem om mijn eigen stijve heen. Angstig kijkt hij naar me. 'K-kan dat wel?' Vraagt hij en ik zie hem naar mijn stijve kijken. Ik lik even mijn bovenlip.

Dan kus ik hem terug omhoog tot mijn gezicht vlak boven de zijne hangt. 'Natuurlijk kan dat, maar als je het toch te veel vind, roep je gewoon Rood' fluister ik. Hij kijkt me een beetje onzeker aan, maar knikt toch. 'Ik wil je gewoon op je best laten voelen. En geloof me hierna wil je nooit meer anders'. Ik kus hem nog eens op zijn lippen, waarna ik weer recht ga staan. Hij pakt mijn handen vast. Ik grijns. Met zijn handen nog vast duw ik zijn benen weer omhoog tegen zijn borstkas aan. Ik zet mijn dop tegen zijn opening, en duw mezelf een stukje naar binnen. Ik hijg diep van de opwinding. Van het feit dat hij hier voor me ligt. Dat ik hem zometeen mag vullen. Hij heeft zijn ogen gesloten en knijpt zacht in mijn handen. Ik duw verder en laat een diepe kreun vrij. Hij kreunt daarentegen hoog en hard. 'Fucking hell tering je voelt zo- fuck dit is-' scheld hij de hele boel bij elkaar. Ik lik mijn boventanden om een grinnik zoveel mogelijk in te houden. Ik duw mezelf nog dieper tot ik niet meer verder kan, en opnieuw gilt hij. 'Door gaan of-' vraag ik. 'J-ja' zijn lippen trillen. Ik haal mezelf bijna uit hem en stoot nog eens. Opnieuw gilt hij. Ik trek zijn kont dichter tegen mijn heupen aan en stoot langzaam en diep. Hij laat mijn handen los en pakt mijn armen vast, waardoor ik mij vastgrijp in zijn heupen.

Dieper stoot ik, harder kreunt hij. Het klinkt geweldig. Zijn kreunen geven me een gevoel van trots. Hij schreeuwt mijn naam. Ik hijg die van hem. Tot ik zover ben dat ik bijna kom. Ik pak zijn stijve vast en begin hem af te trekken in een langzaam tempo. Hij holt zijn rug en kreunt het uit. Zijn handen zoeken grip op het tafelblad alsof het de dekens zijn. 'Milo- ik-' begint hij terwijl hij begint te trillen. 'Kom op Matthy, kom voor mij' hijg ik. Ik hou mezelf niet langer in en kom in hem. Ik voel zijn warme vloeistof over mijn hand druipen. Hijgend kijkt hij me aan. Ik kijk grijnzend naar mijn hand en lik dan mijn vingers af, terwijl ik hem aan kijk. Hij hijgt nogsteeds uit van de inspanning. 'Fuck-' hij gaat rechtop zitten. Ik was snel mijn handen en til hem van de tafel naar mijn bed, dat een kamer hiernaast staat. Het is geen groot bed, maar groot genoeg om in elkaars armen in slaap te vallen. Hij pakt gelijk de dekens en gaat er onder liggen. Ik glimlach. 'Wacht even' zeg ik en ik loop even de kamer uit om de deuren op slot te doen, en het licht uit. Wanneer ik terug ben heeft hij zich in de dekens en mijn kussen genesteld. 'Mag ik er ook nog bij?' Vraag ik. Hij kijkt me even aan. Dan trekt hij de dekens omhoog. Ik ga naast hem liggen en sla de dekens weer goed om. Hij zucht diep uit. Ik draai mijn hoofd naar hem toe. Een snik verlaat zijn lippen. Ik zeg niets maar draai me naar hem toe en kus hem op zijn hoofd terwijl ik hem over zijn wang aai met mijn duim. Hij schuift dichter naar me toe, en ik sla mijn armen om hem heen. Ik draai zacht cirkeltjes over zijn rug met mijn vingers. Na een tijdje hoor ik hem niet meer snikken, maar rustig ademen. Hij is in slaap gevallen. Ik leg mijn kin boven zijn hoofd en sluit mijn ogen. Op de geluiden van zijn zachte rustige ademhaling laat ik mezelf ook in slaap vallen.

Lost in the FireWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu