čtvrtek 2.2, aneb není díra jako díra

16 1 1
                                    

Ráno dnes nebylo ničím výjimečné, takže ho s prominutím přeskočím, jako kaluž plnou špinavé vody.

Ve škole mi bylo, asi jako každýmu hrozně fajn, jak jinak. Psali jsme dva testíky z angličtiny, jeden z přírodopisu, přidala se i chemie a vyvrchol toho byl přednes z pěstitelských prací na téma PŮDA. My na to půjdeme postupně, v klídku a pohodě. O matice jsme počítali, překvapivě, trochu mě mate že je tam víc písmenek než těch čísílek, ale to je asi jen můj subjektivní názor. Dnes se to ale vydržet dalo. Druhá hodina byl příraz, kostra to je super, kdo by to byl čekal že máme na noze loďku, myslím tím loďkovitou kost, prostě lodička, nebo že jsme všichni skrytí krejčí, když máme ten krejčovský sval. Angličtina taky stála za to, po té co jsme si přehodily své znalosti na papír, který jsme odevzdali, aby někdo chytřejší, zkušenější, naše znalosti zdokonalil, opravil, vylepšil... Bavili jsme se o různých tématech... Třeba že důchodci také potřebují nějaké kvalitní filmy, filmy které mají hodně obsahu a málo oblečení, nebo jak náš spolužák, když jako malý navštívil svou grandmother (byla ájina, tak co) , tak našel jistou knížku, než se ale ujal podrobného popisu, jistě skvělé knihy, ukončila radši naše učitelka hodinu, asi aby nám zůstaly alespoň nějaké mozkové buňku na chemii. Což bylo zcela zbytečné, protože tam jsme ale kvůli některým jedincům zůstali u tématu, ano i při testu z chemie, bavili jsme se o dírách do kterých se strká napájecí kabel a dalších dírách ,ale podrobnosti si radši nechám pro sebe. Zeměpis se obešel bez větších katastrof a nedorozumění, to byla příjemná změna, která netrvala dlouho. Při pěstitelských pracích jsme dostali notebooky a můžete jen hádat jaká byla poslední hledaná stránka...  Kamarádkám ujel bus, takže se mnou čekali na ten můj, nadávali jsme společně na nepovedený test z fyziky. 

Odpoledne jsem se jen válela u televize, protože mi nějak chyběla energie, najedla jsem se a teď už jen píšu tyhle řádky.

Dobijte si baterky Vaše D.

Zrcadlo mého žitíWhere stories live. Discover now