1 bölüm :zümrüt

42 6 66
                                    

Bir güne daha başlıyorduk bir gün daha doğdu yaşamak için yaşıyordum sadece , sizde bazen öyle düşünmüyormusunuz ben hep böyle düşünüyorum çünkü bu dünya benim sesimi duymaya tahammülü bile kalmamıştı belkide ... evet konuşamıyorum epey bir süredir , daha doğrusu o günden sonra, doktora gitmemiştik ki o gün den sonra doktora ses için değil vücudum için giderdim ama gidemezdim gidemiyordum ne konuşabilir anlatırdım derdimi ne de yazarak çünkü okuma yazma da bilmiyorum babam ne okula yollamıştı ne doktora. ..
Şimdi sorarsanız annen nerde ya da kardeşin yokmu ? vardılar ama o gün dedim ya işte o gün ikisi de öldüler annemide abimide kaybettim. beni prensesleri yapan iki kişide gitmişti ve prenseslik o gün bitti çocukluk o gün bitti 9 yaşında herşeyim bitti ve zülum başladı esirlik başladı mahkumluk...
"Zümrüt kız daha kahvaltı hazırlamadınmı sen "
Ve o ses gardiyanımın yani babamın sesi , babalığı haketmiyordu ama babamdı ne diye bilirdimki.
kalkıp hemen hazırlanıp çıktım odamdan . Ve karşımda gardiyanım beni bekliyordı
"Nerdesin kız sen ben kalkıp seni mi bekliyicem , ben den önce kalkıp hazırlayacaksın demedimni " demesiyle kafamı salladım , başka ne yapabilirdim ki , yönümü mutfağa çevirip gidicektim ki kolumdan tuttu ve elini kaldırıp suratıma geçirdi yanağım acıyla sızlıyordu ama ağlayamazdım, yasaktı ne zaman ağlasam daha çok döverdi dudağım patlamış yanağım kızarmıştı ama diğer izlerin yanında hiç ti bu
" bana bak dilsiz eğer bir daha dediklerini eksik yapar san beni bekletirsen sonuçları ağır olur anladınmı" dediğinde anlamıştım hem de çok iyi anlamıştım
" anladınmı dedim " diye bağırdı hızlı ca kafamı salladım
"İyi şimdi seni bekleyemem , ben burda yemiyorsam sende yemeyeceksin aç kalda bir daha aklım başına gelsin " başımla onayladım ilk defa aç kalmıyordum
"Ben çıkıyorum burada bir süre olmayacağım akşam ablam gelip kontrol edicek seni ben yoksam o var ona göre davranıcaksın " ve yine başımı salladım gidecekti bir gardiyan gidi cek diğeri gelicekti ,ikisi de bir birinden farksızdı benim için.
Solondaki koltuğa baktığımda çanta hazırlamıştı ,uzun süreli gidiyordu , belkide bu kötünün iyisi durumdu ,o tüm gün başım daydı ama halam günün ortasında gelir ,kontrol adı altında ezikler çile çektirir ve giderdi. 

Babam evden çıkalı 1 saat olmuştu, bende etrafı temizledim ve kemal amcanın kitapçısına gidicektim , okuyamıyordum ama hep ilgim vardı ,görünüşleri ilgimi çekerdi çok isterdim okumak ama babam kesin bir dille anlatmıştı izin vermeyeceğini . selenle buluşucaktım o bana öğreticekti okuma yazmayı , ve ilk dersi bu gün vericekti .

hazırlanmıştım üzerime mavi bir elbise giydim. elbisede papatyalar var çok severim kollarım açıkta kalıyordu izler gözükmesin diye beyaz hırkamıda giydim,şimdi daha iyiydi yüzüme mecburen fondeten sürdüm, evde bolca olan hatta olan tek makyaj malzemesi , onuda makyaj için güzellik için değil dışarı çıktığımda birileri yüzümdeki izleri görmesin diyeydi .

evden çıkıp  kitapçıya gittim .kitapçıya girdiğimde kemal amcaya kafamla selam verdim yanında bir adam vardı saçı kafe renginin bilmem hangi rengiydi uzun olduğu da belliydi çekici yakışıklı biriydi göz göze geldiğimizde ona da kafamla selam verip kapıdan içeri girdim selen ortalıka  yoktu,  içeride oturmalık yerler masalar vardı küçük bir dükandı çok kalabalık olmazdı .

kemal amca ona bakındığımı anlayınca bana seslendi "kızım selene mi bakınıyorsun " dediğinde kafamla onayladım " o sıcak çikolata almaya gitti burda kahve var içersiniz dedim ama senin asla içmeyeceğini hatta görmek bile istemeyeceğinii söyledi" dediğinde durgunlaştım ve o görüntüler gözüme geliyordu hiç aklımdan çıkmayan görüntüler , kafamı anladım manasıyla onaylayıp masalardan birine geçip koltuğa oturdum üzerime bir çift göz hissetmiştim , o gözler kemal amcanın yanında olan adamın gözleriydi bana bakıyordu , takımı ve şık kıyafetiyle buraya garip geliyordu, bende ona bakınca göz göze geldik, insanlarla fazla göz teması yapa bilen biri değildim o yüzden gözlerimi kaçırdım biraz süre sonra selen iki bardakla kapıdan girdi ayağı kalkıp onu karşıladım, beni gördüğüne oda şaşırdı çünkü ben evden çıkabilen biri değildim pek çıktığımdaysa gizli bahçeye giderdim , yani biz öyle söylüyorduk , bahçede söğüt ağaçları vardı salkımları söğütün salkımlarından içerisi pek gözükmezdi, içeride sadece bir kulube vardı sahibi ölmeden önce buraya selenle gelip yaşlı teyzeye bahçe işlerinde ev işlerinde yardım ederdik oda ölürken burayı bize emanet edip gitti tapu benim üzerimeydi nasıl yaptı bilmiyorum ama yapmıştı belgeleri bana okuyup imzalatmış ve yürülüğe koymuştu ,tapu ondaydı ama babama söyleyemezdim yoksa orayı da satardı. selin benim üzerime olmasını istemiş ti ben itiraz etmeye çalışsamda selin " benim buraya ihtiyacım yok ama senin var, geleceğine yatırım bu bahçe, o babandan kurtulacaksın bir gün " mecburen kabul etmiştim . peki ya gerçekten kurtula bilecekmiydim.

selen yanıma geldi elindeki leri masaya koyup sarılacağı sırada ani olduğu için geri çekildim , insanların bana dokunmasından temas etmelerini sevmezdim heleki erkeklerin , babam dokununca vurmak için dokunurdu başımı okşamışlığı yoktur , aslına baktığınızda böyle bir babanız olacağına yetim olmayı ye lerdiniz, etrafımda kimse yaklaşmazdı zaten o yuzden bu ürkmeler fazla olmaz dı . selin anlamışçasına  geri çekilirken özür anlamına gelen işareti yaptım aramızda bir kaç hareket vardı ikimizin arasında bu gün de bana okuma yazma öğreticekti ve konuşmamız ilerliyicekti." anlıyorum canım seni canım kardeşim bu senin suçun değil ben ani hareket ettim " dediğinde bu sefer teşekkür anlamında ki hareketi yapmıştım , oda gülümseyip " hadi oturalım dersimiz başlasın dedi çok heycanlıyım...

dersimizi bitirmiştik bir saatin sonunda artık gitmem lazımdı halam her an gelebilirdi ayağı kalktığımda selen anlamıştı ve oda kalktı " hadi beraber yürüyelim" diyip çantasını alıp yanıma geldi .başımı sallayıp kapıya adımladım oda benimle eve kadar birlikte yürüdük, daha sonra kapıdan girmeden önce el sallamayla vedalaşmış tık.

ben eve girmiştim o da kendi evine gitmişti , mutfağa girip yemek hazırlamıştım kendimemi hayır halam geldiğinde yemek isterdi yemekten yer yinede tam beğenmez kusur bulurdu babam gibi belkide ben kötü yapıyordum gerçekten ,kendi yaptığım yemek lerden  fazla yiyemezdim az yapardım günü birlik çünkü babam hergün başka yemek isterdi , onlarda ona yeterdi beğenmediği zaman işte asıl işkence başlardı .

zil çaldığında yemekler hazırdı , hemen kapıyı açıp halamı içeri aldım. ve konuşmaya başladı

" hemen yemek getir acıkmışım " diyip koltuğa yayıldı kafamla onaylıyıp mutfağa gittim tepsiye tabaklayı hazırlayıp yemekleri servis ettim masaya götürüp hazırladım . halammın yanına gidip masayı gösterdim oda masaya geçip yemeye başladı ve yemeği beğenmemişti yine yüzünü somurttu " bu ne kız yemek mi bu , bu ne rezalet  tuzu getir ordan" diyip bağırdı getirme den önce yemeği tatmıştım gayet güzeldi tuzu  getirip ona uzatım tuzun kapağını açıp tuzu boşaltı yemeğe asla yenmezdi o şekilde . 

"madem sen bu şeyi benim karşıma yemek diye çıkardın o zaman sen bunu hakketin bu tabağı sen bitiriceksin su dahi içmeden "

ne bu imkansız zehir olmuştu yemek yenmezdi o kadar tuzu boca etmişti , başıma gelicekleri bilsemde başımı onaylamaz salladım , bunu yapınca kaşını çatıp ayağı kalktı " kız sen bana karşımı geliyorsun ye şu yemeği dedim" diyip  saçıma yapışıp sandalyeye çekiştirdi, mecburen oturdum " ye şu yemeği " diyip bağırdı elim kaşığa gitmiyordu o yemeği yiyemezdim zehirdi o ,ben den hamle göremeyince eline kaşığı o aldı çenem den tutup zorla yedirdi ilk kaşığı , boğazım yanıyordu tadı çok çok kötüydü, midem çok çok bulanıyordu , ikinci kaşığı da uzatığında çırpınsam da yedirmişti onuda midem ağzım boğazım feci halde kötüydü , dayanamıyordum üçüncü kaşığı çorbaya daldırcaktı ama  telefonu çaldı eniştemdi arayan telefonu açıp beni bıraktı koşarak lavaboya gittim ve içimdekileri boşalttım boğazım çok yanıyordu midem de .

dış kapı açılıp kapandığında halamın gitiğini anladım lavabodan zorla çıkıp mutfağa gittim su içtim bolca ama hala yanma ve miğde bulantısı devam ediyordu kendimikoltuğa zorla attım kapı aniden şiddetli bir şekilde kırılınca şok geçirmiştim. hemen sıçrayıp ayağı kalktım ve kapıda bir kişi belirdi içeri girince ikimizde şaşkınlıkla bir birimize bakıyorduk


bölüm sonu...

arkadaşlar yeni kurgumla karşınızdayım beğeni yorum ve takip unutmayalım

yağmurun ve kaya nın modeli instegramda belli 

İNSTEGRAM : Simalyildizhikayeleri


sana mahkumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin