-8

541 50 2
                                    

İki beden eve varır varmaz, Taehyung dudaklarını Jeongguk'un ince dolgun dudaklarına bastırmıştı. Bu onların ilk öpücükleriydi. Jeongguk kendisini gergin bi o kadar da heyecanlı hissediyordu. Çünkü artık yıllardır beklediği ruh eşini bulmuş ve onunla mühürleniyordu.

Öpüşmeleri Taehyung'un dilini Jeongguk'un ağzına göndermesiyle şiddetlenirken, Jeongguk ellerini hızla Taehyung'un ensesindeki uzun saçlarına yerleştirmişti.

Taehyung'un iri elleri hızla Jeongguk'un ince belini bulurken onu bir tutuşla kucağına almıştı. Jeongguk düşmemek için bacaklarını hızla Taehyung'un beline bir kelepçe misali sararken, Taehyung'un adımları yönünü bilirmişçesine yatak odalarına doğru ilerliyordu.

Yatak odalarının kapısı tiz bir gıcırtıyla açılırken iki bedende bunu umursamadı. Taehyung ilerleyerek Jeongguk'u yatağa sırt üstü yatırmıştı. Sonrasında nefeslenmek için ayırdığı dudaklarını sakince Jeongguk'un yüzünün her bir karışına minik öpücükler bırakarak gezdirmişti.

"Bu narin bedenine kıyamamak beni çok zor durumlara düşürüyor Jeongguk."

Kızarmaya yüz tutmuş dudakları arasından sıcak nefesleri eşliğinde çıkan o güzel cümleler ansızın Jeongguk'un utanmasına neden oldu.

Yanakları bir çilek misali al olmuşken, Delta dayanamayarak Vita'nın al yanaklarına uzun süreli öpücükler bahşetmişti.

Jeongguk aldığı onlarca öpücük yüzünden vücudu ısınmaya başlamıştı. Kurdu ruh eşinin kendisine olan yakınlığı sebebiyle feromonlarını ruh eşi için yaymaya başlamıştı. Etraftaki yoğunlaşan feromonlar Taehyung tarafından farkedildiğinde ise, burnunu Jeongguk'un boynuna getirerek koklamıştı o güzel kokuyu. Göz kapakları aldığı huzurdan öte yavaşça kapanırken, elleriyle eşinin narin tenini okşamaya koyulmuştu.

Jeongguk ise eşinin sıcak tenine dokunmak, o sıcak tenin kendisini ısıtmasını istiyordu. Bu yüzden elleri kendiliğinden Taehyung'un gömleğinin düğmelerine yerleşti. Usul usul açmaya başladı. Taehyung farketmedi bile. Şu an aklını çelen şey, feromonların kaynağı olan kar beyazı rengindeki bedenin boynuydu. Oraya ufak öpücükler serpiştiriyor, kimi zaman Vita'nın mühür yerine kayıyor oraya da dayanamayarak ufak öpücükler ve ufak ısırıklar bırakıyordu.

Kendi iri bedeninin altında minik bedeni sebebiyle neredeyse görünmeyen eşi ise altında heyecandan titremeye başlamıştı bile.

Bu olay istemsiz gülümsemesine neden olurken ayrılmak istemediği o güzel boyundan yavaşça aşağıya doğru kaymıştı.

Jeongguk'un giymiş olduğu beyaz, kol ve göğüs kısımlarında fırfırı olan gömleğin düğmelerini usulca açmıştı. Her bir düğmede açığa çıkan beyaz ten deltanın yutkunmasına neden olurken, vitanın çıplak bedenine çarpan soğukluk hafifçe irkilmesine neden oldu.

Delta önündeki güzelim vücuda daha iyi bakmak için sırtını dikleştirerek geri çekilmişti. Gözleri incecik belin, pembe göğüs uçlarının bulunduğu yerde usulca geziyor, sonrasında kızıl irisleriyle ruh eşinin dolu gözlerine bakmaya başlamıştı.

Henüz mühürlenmemişken bile bu derece etkilenebileceği gerçeğini öğrenmişti.

"Daha hiçbir şey yapmadım bile. Fakat sen, tıpkı yavru bir kedi gibi bakıyorsun. Ne yapacağım ben seninle hmm?"

Derin sesiyle söylediği cümleler istemsizce Jeongguk'un bacaklarını birbirine bastırmasına neden olmuştu. Bunu farkeden Taehyung gülümseyerek yumuşak bir şekilde elini koyduğu eşinin bacaklarını ayırarak arasına yerleşmişti.
Sonrasında ise yeni farketmiş olduğu düğmeleri açık olan gömleğini çıkararak odanın rastgele bir köşesine fırlattı.

Being In The Forest ↣ TkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin