3. bölüm/Balo 2

371 61 13
                                    

Poe

Bunu fark edince Ranpo'nun yanına döndüm.

-Ranpo-kun nedir bu?

Ranpo gülümsedi ve katilin yerini göstermeden önceki suratına büründü.

-Bir yetenekliyle karşı karşıyayız demiştim Poe-kun! Bu kişi etrafta ilizyonlar yaratıyor cinayette böyle işlendi!

-Yani diyorsunuz ki kamera kayıtlarında gözüken katliam bir ilizyondu ceset oraya sonradan getirildi.

-Evet! Şu ilerdeki masaya bak onların ikisi olmalılar.

Ranpo-kun bizim ilerimizde olan cam kenarının önündeki iki kişiyi işaret etti.

-Onların ikisini dışarıya çıkartmalıyız. Baloda panik çıkarsa ilizyonla çok kolay bir şekilde sıyrılabilirler gözümüzden ayırmamalıyız.

Ranpo-kun benide sürükleyerek onların yanına götürdü. Kadınla konuşmaya başladılar.

-Merhaba! Dışarıda 6 kişi sizi bekliyor mor saçlı kızı getirir misin dediler.

Kadın toparlandı ve Ranpo'ya cevap verdi.

-Sonunda hemen yanlarına götürün lütfen.

Ranpo önde,bende onun yanındaydım, kadın arkamızda olucak şekilde balodan çıktık.
Balodan biraz uzaklaştık. Ranpo yürümeyi bırakıp kadının arkasına geçti. Kadına baktı

-Sizi görmeleri lazım ondan arkanıza geçiyorum.

Kadın kafasıyla onayladıktan sonra arkasına geçti. Anlamıştım kadın en ufak bir panikte ilizyon yapabilirdi bu yüzden her şeyi açıklama ihtiyacı duyuyordu. Ama arkasına geçtiğinde 1 dakika bekledi ve kadının bileğinden yakaladı ve polislere işaret verdi. Kadın Ranpo onu tutunca bağırmaya başladı.

-Ne yapıyorsun be çek elini!

-Maalesef hanımefendi en küçük
hareketimde kaçabilirsiniz.

Çok geçmeden polisler geldiler ve suçluyu götürdüler. En iyi dedektif sayesinde bir dava daha çözüldü. Ranpo'yu evine götürücektim.

Moon & Sun || RanpoeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin